Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
verdikkeme.. dat ik dit ergens anders moet lezen: Zwolle heb nu ook een echte burger king! En nog wel handig op het station... ![]() ![]() ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jaja we gaan er nu ook kwa junk crap food ook bijhoren met heel veel macs en 1 BK | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Damn bedankt dap, daar kun je veel lekkerder eten als bij de mac ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
BK is zeker beter dan de mac...heb vandaag nog gegeten in utrecht bij de mac...en net in zwolle na vaneigenbodem ook nog ff wat gehaald! ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
had zwolle nog geen mac???!! ![]() Arnhem heeft 1/2BK en 3mc joh ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Het had nog geen BK Mac hebben we drie van, als t niet meer is. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2005 @ 22:57:49 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 09-07-2005 @ 22:55:22 had zwolle nog geen mac???!! ![]() Arnhem heeft 1/2BK en 3mc joh ![]() heeft Arnnem 3 macs? ik ken er maar 2 ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Shit wij hebben in Deventer niks...1 mac bij de snelweg Het station van zwolle is al spannender dan heel de centrum van Deventer Smullers, bloemenzaak, free recordshop... ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wij hebben in weesp de Vork, de turkse bakker en aan de snelweg een BK.. Waar blijft die mac ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Niet fucken met de mac! Straks raak ik me baan nog kwijt als jullie telkens naar de BK gaan | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik had laatst bij de mcdrive een big mac menu gehaald maar ik vond die big mac niet echt lekker. Ik vind BK burgers (de whopper in ieder geval) wel stukken lekker dan McD crap. Maar van allebei krijg ik puisten dus toen ik vanochtend in de spiegel keek bleek maar weer dat ik teveel junk food heb gegeten de afgelopen dagen... ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wij hebben lekker ook nog een kfc !!! nenenenenene en EL BASHA... de enige shoarmaboer wat ik ken die uitsmijters bij de deur heeft, en die 30 uur per dag open is. | ||
BK is wel een stuk lekkerder.... Maar die pitamac's die ze nu hebben zijn errug lekker | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
lekkerst is KFC ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Utrecht heeft volgens mij minimaal 4 mac's 3 in het centrum , en 1 in Overvecht.. en 1 burger king op het station (A).. maar die is groter dan op zwolle nu ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
gaaf man !! voor mij blijft het Super quarterpounder menu met 2 frietsaus en cola toch de standaard! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Die chilichickenburger was erg goed in te nemen, jammer dat ie niet meer te verkrijgen is![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Delft heeft 3 macs ![]() Kipnuggetjes en een aardbeienmilshake ![]() bk hebben we helaas niet , daarvoor reis ik af naar Rotterdam | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: TivoBizzy schreef op 10-07-2005 @ 11:29:34 en 1 burger king op het station (A).. maar die is groter dan op zwolle nu ![]() Daar ben ik regelmatig te vinden. ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Eindhoven heeft 3 mac's en 1 of 2 burger kings geloof ik .. | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
zwolle heeft gewoon 3 mac´s, centrum, noord, zuid en 1 burgerking nu op het station | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
heheheh in zeeland hebben we maar 3 mac donalds:p [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2005 @ 18:14:34 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Denbosch 2 mac´s en 1 burger king ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
4 macs volgens mij geen burger king hier in tillie ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Dan heeft utrecht denk ik meeste mac's ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
*kuch*amsterdam*kuch* | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
w00rd naar livio ik weet hier alleen al 5mcd's 3bk's en 2kfc's te zitten en idd el bash, of in de zomer bij mesada in scheveningen stelletje pauperen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
feli met je BK | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Toch maar eens checken als ik er weer ben. Eanske heeft voor zover ik weet 2 MacD's en 2 BK. Friet bij de Mac is trouwens wel beter dan bij de BK. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Bah BK.. En daar is dat pizza ding en die swirls voor weg gegaan ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
die heb ik ook gewoon nog op cs naast de bk ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
McDonalds Kicks Ass!!![]() ![]() ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 10-07-2005 @ 11:17:57 Niet fucken met de mac! Straks raak ik me baan nog kwijt als jullie telkens naar de BK gaan Jij ook al? ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Jullie moeten eten bij Vork in weesp.. want daar werk ik ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Kentucky Fried Chicken ownt toch. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
idd... hot wings is de shizzle | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 12-07-2005 @ 17:22:44 Kentucky Fried Chicken ownt toch. hun patat is erg lekker ![]() Quote: Hyreme schreef op 12-07-2005 @ 17:09:16 Jullie moeten eten bij Vork in weesp.. want daar werk ik ![]() die in nieuwekerk is ook lekker ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 12-07-2005 @ 17:22:44 Kentucky Fried Chicken ownt toch. Jep! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() en burger king ook zeker niet mee fucken! whehe.. maar bij de mac vind ik de double cheeseburger en big tasty echt wel master!!! ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 12-07-2005 @ 17:22:44 Kentucky Fried Chicken ownt toch. maar ze hebben wel domme reclames ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een hekel aan KFC![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Mag ik een Baconburger met extra Bacon ![]() | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 09-07-2005 @ 22:58:56 [...] heeft Arnnem 3 macs? ik ken er maar 2 ![]() gelredome, kronenburg en winkelstraat ![]() burger king ownt, maar in arnhem zijn ze echt tyfussloom hea.. niet normaal meer. ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
![]() | ![]() |
ow het gelredome kom ik nooit, ben niet zo'n Vitesse-fan ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 14-07-2005 @ 17:47:02 ik heb een hekel aan KFC ![]() Ik ook. ook al heb ik er nog nooit gegeten, 't gaat om principes. Ik eet alleen friet bij m'n lokale frietboer(en), de Mac en de Burgerking. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
damn.. ga het eerst een proberen en kom dan pas de mastertent der junkfood beledigen... ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
oeh, die kipsandwich met pikante saus... hubba! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
whaaaaaaa hou op voordat ik naar kfc toe loop!!!! ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net al een heerlijke dubbele witte tijgerboterham met gegrilde kip van de poelier, komkommer en mayo gegeten. meloentje toe ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |