Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op zondag 10-07-2005 om 11:15:37
Ik heb net een nieuwe aflevering van WWF smackdown gedownload van 7 juli .. bij torrent nu kreeg ik .nsv files?? weten jullie misschien wat dat zijn?
Bij voorbaat dank.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-07-2005 om 11:22:45
een check file, hoef je niks mee te doen en kan je gewoon verwijderen.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op zondag 10-07-2005 om 11:26:28
maar hoe kan ik dan mijn bestand afspelen?

Want dan zou ik alleen checkfiles hebben gedownload??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2005 @ 11:27:03 ]

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-07-2005 om 11:28:22
ooh shit ik vergis me met iets wat dr op lijkt. Volgens google is het Nullsoft Streaming Video en zou je met Winamp moeten kunnen afspelen.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op zondag 10-07-2005 om 11:31:25
Dap.. I Love You.. Ik ben fan van WWF .. enzovoort.. teminste het maakt me best wel gek hehe.. is wel leuk om te zien maar.. het is wel nep maar soms zitten er volgens mij ook echte stukjes bij?
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.