Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 10:23:42
China dreigt met raketaanval tegen VS

Uitgegeven: 15 juli 2005 07:24
Laatst gewijzigd: 15 juli 2005 09:25
PEKING - China kan kernwapens inzetten als vergelding tegen de Verenigde Staten, als die een aanval zouden wagen in een conflict over Taiwan. Dat meldden verscheidene media vrijdag bij monde van een Chinese generaal.

"Als de Amerikanen hun raketten en geleide wapens op Chinees grondgebied inzetten, denk ik dat we moeten reageren met kernwapens", zei generaal Zhu Chenghu. Zowel de Britse krant The Financial Times als de Asian Wall Street Journal citeren de generaal, die professor is aan de Chinese Universiteit voor Defensie.

"We zullen ons voorbereiden op de vernietiging van alle steden ten oosten van Xian", dat in centraal-China ligt. "Uiteraard moeten de Amerikanen voorbereid zijn op de vernietiging van honderden steden door de Chinezen."

China beschouwt Taiwan als afvallige provincies.

Bron: nu.nl



Ik wordt helemaal knettergek van al die fucking ellende overal. Alleen maar hele dagen slecht nieuws. een willekeurige greep van de voorpagina van vandaag:
- Verdonk zet Algerijnse moslimterrorist uit
- Nationale Vlootdagen in teken jubileum Beatrix
- Tanker in brand na aanvaring voor Japanse kust
- Bidden helpt niet bij hartoperatie
- Dodental bomaanslagen Londen gestegen naar 54
- Orkaan Emily lijkt Antillen te sparen
- Israëlische helikopters bestoken Gazastrook (video)

zet overal vrouwen aan de macht, één dikke vette grote liefde overal !!

Crunx Gepost door Crunx op vrijdag 15-07-2005 om 10:26:02
damn
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 15-07-2005 om 10:27:09
ik hoop echt at die oorlog er niet komt

en misschien is het idd wel beter om vrouwen aan de macht te zetten, de meeste 'hoge' mannen denken alleen maar aan geld


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Crunx Gepost door Crunx op vrijdag 15-07-2005 om 10:28:37
Quote:
V.I.P. schreef op 15-07-2005 @ 10:27:09
de meeste 'hoge' mannen denken alleen maar aan geld



en macht
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 15-07-2005 om 10:31:50
ja dat ook

het lijkt soms wel alsof ze 'vergeten te leven' zegmaar, ze denken echt dat je van al dat geld en macht gelukkiger wordt, terwijl het daar eigenlijk helemaal niet om gaat (bij mij niet iig)
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 10:35:26
testosteron is dodelijk, laat die oestrogeen maar broeien!!

die oorlog komt er niet, maar het is gewoon weer doffe ellende, die me triest stemt op deze mooie dag.

DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 15-07-2005 om 10:36:31
Ze worden niet voor niets 'het zwakke geslacht' genoemd.
Nee, ik denk dat ze beter secretaresse of schoonmaakster kunnen blijven.
Sowieso ben je een optimist als je denkt dat daardoor alle problemen opgelost zijn. Dat is net zo debiel als 'Ja, als alle wereldleiders nou eens gingen smoken met mekaar, dan zouden alle problemen opgelost zijn.'
En ik vind het niet gek dat die Chinees wat terug wil doen als Amerikanen Chinees grondgebied aan gaan vallen. Dan is er eindelijk eens een land wat zich echt verzet tegen de Amerikanen.

En als je goed nieuws wil, dan moet je de krant niet gaan lezen.
Ik lees de krant ook nooit, staat toch alleen maar 'Die en die heeft weer iets negatiefs gedaan, die ging weer dood' in.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 10:42:30
je meent het nog ook...

zwak geslacht, fok dat. vrouwen zijn machtiger en slimmer dan wie dan ook op deze hele aardbol.
en een beetje optimisme kan geen kwaad, als je nou eens echt logisch nadenkt en niet maar gelijk naar ratio wat tikt. Vrouwen zijn bitches, maar zullen minder lomp handelen niet zo impulsief en niet op de piemeltjes getrapt.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Hillary Clinton een aanwinst zou zijn voor Amerika.
Crunx Gepost door Crunx op vrijdag 15-07-2005 om 10:43:41
dikke word naar die bovenste post
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 15-07-2005 om 10:48:12
natuurlijk zijn er ook wel kutwijven (kuchkuchVerdonkkuckkuch), maar ik denk idd dat vrouwen minder snel oorlogen e.d. zouden veroorzaken
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 15-07-2005 om 10:49:52
waarom heb nederland eigenlijk geen kernwapens ( eigen )
we hebben ze namelijk wel gehad, na de oorlog waren hier in nederland een aantal amerikaanse basisen waaronder hier in de buurt waar ze kernsilo's hadden met raketten, maar die zijn ontmanteld...
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 15-07-2005 om 10:51:20
Quote:
livio schreef op 15-07-2005 @ 10:23:42

Ik wordt helemaal knettergek van al die fucking ellende overal. Alleen maar hele dagen slecht nieuws. een willekeurige greep van de voorpagina van vandaag:

- Nationale Vlootdagen in teken jubileum Beatrix


zet overal vrouwen aan de macht, één dikke vette grote liefde overal !!



woord!
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 15-07-2005 om 10:52:51
kernwapen zijn klote dus wat heb je eraan?? Het zorgt alleen maar voor problemen en conflicten. Ze zouden al die kernwapens moeten vernietigen jammergenoeg gaat dat niet zo makkelijk...
----------------------------------------
beng!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 15-07-2005 om 10:59:19
krijg je hetzelfde effect als dat je ze gebruikt zeker :p
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 11:01:03
nee, er zijn machtige mannetjes met kleine pikkies die ze niet willen vernietigen, omdat ze dan kwetsbaar zijn.

Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 15-07-2005 om 11:25:57
Quote:
livio schreef op 15-07-2005 @ 10:42:30
Ik ben er heilig van overtuigd dat Hillary Clinton een aanwinst zou zijn voor Amerika.


Word!, dat denk ik ook wel. Maar ik denk niet dat er ineens veel minder oorlog komt overal en nergens als er vrouwen aan de top staan. Mischien denken ze wat meer met hun hart idd. Maar je hebt ook vrouwen die alleen op geld en macht uitzijn.
----------------------------------------
Jos de Boss
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 15-07-2005 om 11:26:11
Niet alle vrouwen zijn als Hillary Clinton hoor, net zoals niet alle mannen zoals George Bush zijn. Alsof vrouwen niet verleid zouden worden door macht en geld. Het lijktme eerder gewoon een zaak om ervoor te zorgen dat er eens mensen met hersens aan de macht komen, en dan maakt het mij niet uit of dat nu een man of een vrouw is. Behalve als het natuurlijk een aantrekkelijke vrouw is.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 11:42:52
tuurlijk zijn die er ook, maar het is feit dat er nu eenmaal meer machts/geldbeluste mannen zijn dan vrouwen.
Maar jullie hebben gelijk, tussen elke lading zitten wel wat ratten.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 12:09:18
Kernwapen zijn sowieso psychologische wapens. Als we alle kernwapens zouden ontmantelen zou het machtsevenwicht dus danig verstoort worden dat er weer sprake zou zijn van supermachten. Dit soort wapens zullen nooit meer gebruikt worden. Er is geen land dat een tweede hirosjima wil (hoewel we het met de huidige kernwapens niet zo 'klein' schalig kunnen houden).

Daarbij komt dat het ontmantelen van twee kanten moet komen. De VS en voormalig USSR hebben zich waarschijnlijk kapot gelachen toen ze de wereld vertelden van we gaan zo veel % ontmantelen. De helft daarvan was toch al verouderd en de andere helft gaf nog geen 5% minder slagkracht in kilotonnen uitgedrukt. En zowel de VS als de voormalig USSR lieten zich van hun 'beste' kant zien.

De USSR wist echter dat ze wel mee moesten gaan, omdat ze anders nooit de handel met het westen zouden krijgen die zo nodig hadden (en nu nog steeds). De Chinesen kunnen een makkelijkerehouding aan nemen. En zeggen fuck you wij ontmantelen niet. Ze zijn financieel minder afhankelijk. En daar bij kunnnen ze weer zeggen, ja maar die en die in de regio heeft ook kernwapen wat als....

Kernwapen zullen niet verdwijnen, ze zullen echter ook niet gebruikt worden. Simpel weg omdat er geen weg terug is. Één kerndetonatie van China op de VS zal als effect hebben dat de VS het 10voudige aan kilotonnen op China zal achterlaten, misschien niet eens zo zeer met kernwapens, maar zeker wel met conventionele wapens.

Maar goed, China heb een grote bek, en zal verder weinig doen. Komt het wel tot een oorlog zal deze redelijk snel beslist zijn. De oorlog zal zich voornamelijk rond China afspelen, aangezien China niet in staat is een troepen verplaatsing te doen om de VS aan te vallen. Dit geeft de VS een groot voordeel, alleen de 7th Fleet is al groter als de complete Chinese marine. Dat terwijl de 6th Fleet ook binnen 2 weken ter plaatse kan zijn. Dat geeft niet alleen een korte Zee oorlog maar ook een behoorlijke (verplaatsbare) luchtmacht (4 carriers). En een hele batterij aan Tomahawk lucht\zee- land raketten. Nee china weet wel beter als echt iets doen. Het grootste leger terwereld hebben ze wel ja. Alleen dat leger is waardeloos als de oorlog zich niet op je eigen land afspeeld. Maar vanuit de Zee en de lucht gevoerd word.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 15-07-2005 om 12:17:17
Wat dat betreft loopt China nogal achter in oorlogsvoering. Kneuzen met kernwapens.. tis geen Koude Oorlog meer hoor, het tij is allang gekeerd. Als ze de VS iets willen maken, kunnen ze beter dat geld van die kernwapens in terrorisme steken. Das een sterker psychologisch wapen dan kernbommen.
Maar ze kunnen zich ook allebei gedeisd houden. In theorie dan.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 15-07-2005 om 12:18:34
ik ben zowiezo tegen amerika maar oorlog is mad foktop moeten ze niet mee beginnen.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 15-07-2005 om 13:27:06
tiefus de tering... die kut ezel ook (binladen)

derde wereld oorlog is toch in aantocht denk ik... en bush moeten ze gewoon vergassen... want die neukt het leven van miljoenen mensen voor het lijk van een man... pft...
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 13:33:35
euhmz bin Laden en china zijn ongeveer net zo veel vriendjes als bin Laden en Bush, dus wat die r nu helemaal mee te maken heeft?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op vrijdag 15-07-2005 om 13:48:00
ik hoop dat china amerika aanvalt.
zou een keer goed zijn voor die zionisten.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 15-07-2005 om 13:51:33
Quote:
spade schreef op 15-07-2005 @ 13:33:35
euhmz bin Laden en china zijn ongeveer net zo veel vriendjes als bin Laden en Bush, dus wat die r nu helemaal mee te maken heeft?


Binladen is ermee begonnen toch?
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 14:03:14
nou... als je het goed bekijkt zijn de amerikanen in 1944 begonnen met atoombom werpen. als je het nog beter bekijkt zijn het de jappen die de amerikanen uitdaagden en de duitsers de aanzet.

Verrekte duitsers altijd

Maar nee in deze heeft bin Laden niks te maken.


Taiwan word al jaren door het Westen als een souvereine staat gezien. Historisch gezien is het echter een provincie van China. China ziet dit ook nog steeds zo. En probeerd al jaren Taiwan te herannexeren. (Herinnerd iemand zich nog een paar jaar (5 tot 10 jaar?) geleden dat er in de Zee tussen Taiwan en China een Airbus was neergeschoten? Was onder andere ook een slachtoffer van die al jaren durende strijd.

Taiwan doet het economisch zeer goed. China heeft deze economie nodig en wil Taiwan dus terug. Het westen beschermt Taiwan tegen China. Omdat het westen veel voordelen aan een zelfstandig Taiwan heeft (goedkope technologische productie oa.). De Amerikanen hebben dan ook constant wel een deel van de 7th fleet in de buurt van Taiwan liggen of zelfs in Taiwanese havens.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 15-07-2005 om 14:08:38
oh maar toch... als binladen er niet was geweest dacht china niet " hey bommen ergens neerdroppen is in de mode, laten wij dat ook even gaan doen!"
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 14:09:15
nou... als je het goed bekijkt: het zijn oorspronkelijk nederlanders engelsen en fransen geweest die voet aan wal hebben gezet in amerika en er een staat hebben gevestigd

livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 14:10:09
nee, daar heeft meneer laden niks mee te maken. Dat zijn gewoon die verdraaide chinezen en amerikanen met hun hun wedloopjes.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 14:12:36
kut hollanders altijd maar euhmz als die stomme spanjaard er niet tegen aan was gevaren hadden wij ons daar nooit gevestigd

Dus kom je toch weer uit bij die spanjaarden als schuldigen. Damn de half europa is zo een beetje schuldig...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 15-07-2005 om 14:15:36
haha maar fuck dit, het nieuws boeit me geen fuck meer omdat het toch altijd over bommen en aanslagen gaat de jaatste jaren...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2005 @ 14:15:58 ]

----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 14:17:46
Kuch, ik neem aan dat je columbus bedoelt met die "spanjaar"? Columbus was veel, mar in ieder geval geen spanjaard

PLus dat, was het wel columbus die er als eerste tegen aan voer? of was hij de eerste die het claimde?
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 15-07-2005 om 14:18:55
Zal eens een bom op allebei gooien :p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 14:21:30
hmmz columbus geen spanjaard? portugees dan? allemaal het zelfde even wikipedia'en.


Hmmz owkeej hij was Italiaan. Weer iemand er bij om de schuld tegeven. Maar hij voer in opdracht van de potugezen, gedeelde schuld maar dan ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 14:23:00
laten we het op de romeinen houden wel zo makkelijk. en volgens mij voer hij wel voor spanje, maar ik kan me vergissen.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 15-07-2005 om 14:26:25
hmmz idd
Quote:
In 1492 besloten de Spaanse koning en koningin, Ferdinand V van Aragon en Isabella van Kastilië Columbus de gewenste steun te geven. Hij kreeg drie schepen (de Pinta, de Niña en het vlaggenschip de Santa Maria) en negentig man bemanning tot zijn beschikking. Op 17 augustus vertrok Columbus uit de haven van Palos, bij Cadiz.


Bron: www.Wikipedia.nl
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 15-07-2005 om 14:34:48
yeaahhhh mijn lesjes goed geleerd dus
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 15-07-2005 om 16:42:29
Eehm columbus was niet de eerste daar in amerika.. Dat waren de vikingen.. ze verstigden zich ergens in het noord-oosten, new england ( volgens mij ) tegenwoordig.

Amerika heeft zijn naam te danken aan een andere ontdekker.. Americo of zoiets...

Mja weer ff ontopic.. Ik denk niet dat er een oorlog komt met kernwapens, want ze weten maar al te goed dat 1 van die kernbommen de hele wereld kan vernietigen.

Ik vind dat de landen beter kunnen samenwerken, omdat er over 20 a 30 jaar een kans bestaat dat we worden geraakt door een asteroïde of zo..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2005 @ 16:44:08 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
newbie
ik ben niet de slimste....
Gepost door newbie op zondag 17-07-2005 om 23:03:57
Columbus was een Italiaan..
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zondag 17-07-2005 om 23:10:38
vind het dom china nam tibet in (was een provincie) en nu taiwan (is zogezegd ook een provincie)
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 18-07-2005 om 01:12:23
Vind het dom. De VS neemt Irak in en speelt in de rest van de wereld ook de baas.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 18-07-2005 om 01:35:22
Fuck Bush.. ik wil clinton terug.. HIJ IS DE BESTE.. gewoon gepijpt worden door zijn secretaresse en joint gerookt.. zie jij dat al bush en balkenende doen??

Je kan jezelf vergelijken met clinton, dat is een van de weinige (ex) presidenten waarmee je jezelf kan vergelijken vind ik. Niemand van dit forum zou ooit zijn zoals balkenende en bush.. fuck hun.. ik wil clinton terug..

En als amerika wordt gebombadeerd is er altijd nog plek voor lindsay lohan in mijn huis.. Als haar iets gebeurt ga ik zelf op zoek naar de dader
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 18-07-2005 om 11:00:03
jij wist zeker niet dat bush al meerdere keren in opspraak is gekomen inverband met zijn heimlijke gebruik van drugs in het verleden
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 18-07-2005 om 12:04:11
Ghehe, ja dat kwam een tijdje geleden aan t licht. Hij is ook een tijdje keihard alcoholist geweest. Volgensmij ligt het er gewoon aan dat Bush geen chicks kan krijgen, anders zou ie net zo ondeugdelijk als Clinton zijn. Faler

Maar wat denk je van George Washington? Die kweekte zelf hennepplanten in zn achtertuin
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2005 @ 12:04:44 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op maandag 18-07-2005 om 14:24:57
haha
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 18-07-2005 om 15:55:30
3e wereld oorlog zou wel kut wezen... (wel weer gezellig)
ik denk dat bin laden direct streeks weer zal toe slaan in amerika, en dat ze china lekker laten aanvallen..

laat nederland lekker neutraal zijn , maar dan moeten we wel ff balkenende weg stemmen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 18-07-2005 om 16:11:41
Nederland zal nooit neutraal zijn zolang het NAVO pact bestaat en nNederland lid van de NAVO is. En daar zullen we echt niet uitstappen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creative
Fresh
Gepost door creative op maandag 18-07-2005 om 17:35:20
Spade heeft gesproken
Boswottels
Gepost door Boswottels op maandag 18-07-2005 om 17:41:43
zolang het maar bij dreigen blijft is het goed
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 18-07-2005 om 19:53:37
Quote:
Tony schreef op 18-07-2005 @ 15:55
laat nederland lekker neutraal zijn , maar dan moeten we wel ff balkenende weg stemmen


ik snap niet waarom mensen altijd balkenende overal bij betrekken, die kerel komt in een kutsituatie als premier, gek he dat niet alles wat hij doet optimaal is. Ik moet zeggen dat ie het momenteel helemaal zo slecht niet doet (afgezien van zijn ontzettende slechte presentatieskills).

 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.