Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 17-07-2005 om 14:53:30
Een vriend van mij is gister gepakt met 750 ml alcohol in ze bloed en je mag maar 200 ml als ik dat uit mijn hoofd goed zeg

naast de reacties dat dit naturlijk ontzettend dom is omdat er meer ongelukken kunnen gebeuren wil ik graag weten wat hem nou te wachten staat

iemand een idee?

ps: ze rijbewijs is ingenomen ik weet verdere details nog niet echt
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-07-2005 om 14:55:53
als het zijn eerste keer is voor iets groots, krijg ie hem na een tijdje weer terug.
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 17-07-2005 om 14:57:44
ja dit is wel de eerste geloof ik

maar het is toch zo dat je kans hebt op rijontzegging
voor een X aantal maanden
en een extreem hoge boete,dan dacht ik altijd
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-07-2005 om 15:03:13
De eerste keer heb je hem binnen een maand wel terug, de tweede keer of als je wat al gedaan had ooit dan ben je wel de lul.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zondag 17-07-2005 om 16:13:29
Drugs in het verkeerd is foktop. tjah soms fock ik het zelf ook op maar tot nu toe heb ik nog geen groote problemen gahad. maar terecht ik hoop dat ie lang z`n rijbewijs kwijt raakt. als dat bij mij gebeurd vind ik het meer dan terecht dat mijn rijbewijs wordt afgepakt voor een maandje of 2.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 17-07-2005 om 16:16:56
Rij zelf nooit met alcohol op. Of zeer zelden dan, en dan nooit meer als 2 bacootjes tot 2 uur voor het rijden. Als ik passagiers heb zelfs dat niet.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 17-07-2005 om 16:31:19
hehehe, een of andere turk bracht me vannacht even naar huis, worden we aangehouden door de fietspolitie, hij mocht ook mee naar het bureau. en ik lopen.

ik rijd zelf niet met drank op, blowtjes wel regelmatig. Het is niet verstandig en het is weliswaar s'nachts als dr geen kip op de weg is, maar dat rechtvaardigt niets. Het is stom, maar goed, taxi's zijn duur.

Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zondag 17-07-2005 om 16:41:58
wij hebben hierzo in de buurt een klein discotheekje waar ik regelmatig te vinden ben. en dat alleen maar omdat de bus maar 5 euro kost en deze man haalt ons op om 10 en brengt ons weer trug om 4 duss beter kan ut niet.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 17-07-2005 om 16:42:13
PoSs heeft een keer brommer gereden toen hij en ik drank op hadden,
hij duwde mij voor uit, is niet voor herhaling vatbaar. Khad denkik nog zo'n 8 spaken over
, een flink verbouwde fiets, en tig blauwe plekken.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Safire
Gepost door Safire op zondag 17-07-2005 om 19:36:59
toevallig heb ik voor school een paar rechtzaken bijgewoond van mensen die met te veel alcohol op een ongeluk veroorzaakt hadden.. gemiddelde uitkomst was een rijontzegging van +- 6 maanden, 2 jaar voorwaardelijk en rond de 600 euro boete. soms ook nog een verplichte cursus van rond de 700 euro..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 17-07-2005 om 20:05:04
vriend van mij was laatst 250 E kwijt voor 251 ml alcohol

dus deze boete zal aardig richting 600-750 euri lopen
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 18-07-2005 om 19:00:27
ik ben blij dat ik alleen een gare fiets heb, anders zou ik te vaak de lul zijn

en ik ben dus ook blij dat ik nog geen 18 ben dus kan ik niet eens mn rijbewijs verliezen en alleen berecht worden volgens kinderstrafrecht
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 18-07-2005 om 19:10:26
Je bent bij mij aan het juiste adres ...hiervoor hehe

Ik had een (eenzijdige) ongeluk veroorzaakt met een te hoge promillage..ik reed tegen een lichtmast aan met 180 km per uur

toen ik een blaastest deed en het bleek dat ik een te hoog alcoholpromillage had...kreeg ik niet alleen een boete van justitie(350 euro), maar ook moest ik op verplichte EMA cursus.
Dit is een cursus die je moet volgens, om de risiso's van alcohol in het verkeer te zien. Je krijgt dan allemaal beelden te zien enzo...en zo'n gozer die je beetje de les gaat lezen. Ga je niet op die cursus ben je je rijbewijs kwijt.. (btw, kosten van die cursus zijn 550euro'

al met al duur grapje
check rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=143
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2005 @ 19:11:58 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Boswottels
Gepost door Boswottels op maandag 18-07-2005 om 19:22:44
doodstraf
JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 18-07-2005 om 21:01:20
ok thanks oscan en iedereen weet wel genoeg denk ik

zal het hem morgen allemaal is vertellen maar goed
t blijft gewoon een beetje verdiend
sommige hebben die corrigerende tik nodig
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 18-07-2005 om 21:11:48
Hij krijgt een boete en een voorwaardelijke rij ontzegging waarschijnlijk.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 18-07-2005 om 21:12:55
paar flinken trappen in ze noten

mofo met zoveel op gaan rijden

en ja ik heb me redenen dat ik zo reageer
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 18-07-2005 om 21:37:54
hun een auto verbieden..
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op maandag 18-07-2005 om 21:44:09
Als 'ie een puntenrijbewijs heeft zal 'r wel een punt afgaan misschien?

Ik ben stoned aangehouden, ze zouden een proces-verbaal opmaken, dus ik zal nog wel zien wat 't word. Ik laat 't waarschijnlijk voorkomen omdat 't allemaal heel knullig is afgehandeld en ze nooit kunnen bewijzen dat ik op dat moment stoned was ook al zat m'n bloed vol met thc...

't kwam ook meteen in de krant: "drugsgebruiker achter het stuur" was de kop, haha!

Zelf rij ik nooit met drank op, is echt gevaarlijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2005 @ 21:49:20 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 18-07-2005 om 22:14:55
Quote:
K-Non schreef op 18-07-2005 @ 21:44


Ik ben stoned aangehouden, ze zouden een proces-verbaal opmaken, dus ik zal nog wel zien wat 't word. Ik laat 't waarschijnlijk voorkomen omdat 't allemaal heel knullig is afgehandeld en ze nooit kunnen bewijzen dat ik op dat moment stoned was ook al zat m'n bloed vol met thc...


Zelf rij ik nooit met drank op, is echt gevaarlijk.





K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op woensdag 20-07-2005 om 00:08:25
mja 't klinkt misschien een beetje hypocriet maar drank is echt gevaarlijk, een jointje niet als je er mee om kan gaan.

Ik heb toevallig net een brief binnengekregen dat de zaak geseponeerd is wegens gebrek aan wettig bewijs.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 20-07-2005 om 00:12:17
Nog een beetje in de ontkennings fase... tis alletwee van invloed op je reactie snelheid. Dus even gevaarlijk in het verkeer.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 20-07-2005 om 09:53:20
even gevaarlijk zou ik niet willen zeggen, maar zeker OOK gevaarlijk.

Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op woensdag 20-07-2005 om 14:57:25
ik ben 13 en ik drink zo vaak met me broers en zus mee, maar dat is meestal thuis als we zitten te risken
ik had wel een keertje dat ik zo veel had gedronken dat ik later niet meer op me skateboard kon blijven staan, dus laatstaan dat mensen kunnen rijden als je veel op heb..(oke mijn kleine tere kinderlichaam kan natuurlijk mindergoed tegen alcohol, maar ik geloof niet dat als je veel ste veel op heb dat je dan nog kan rijden..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-07-2005 @ 15:00:40 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 20-07-2005 om 15:02:47
Je hoort überhaubt niet te rijden als je onderinvloed van wat dan ook bent. Heeft te maken met fatsoen. Maarja ik ben dan ook een fatsoenrakker
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 20-07-2005 om 18:57:39
Rijden en alcohol gaat bij mij helemaal niet samen
Ik ga altijd maar lopen naar discotheken enz. Dat vind ik veel relaxter.
Is veiliger voor mij en voor mn omgeving.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Lau Gepost door Lau op woensdag 20-07-2005 om 20:02:23
Lopen naar discotheken? Je hebt je rijbewijs gewoon nog niet.

Ik drink hoogstens twee biertjes aan het begin van de avond als ik moet rijden. Soms drie. Maar ik ga niet dronken achter het stuur.
Als ik straks vader ben en ik rijd met mijn kleine helemaal niet meer.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 20-07-2005 om 20:11:34
nope dat heb ik inderdaad niet maar ik ben ook nog geen 18, en met lopen naar de discotheek bedoel ik naar de discotheek in ons dorp
Naar grote discotheken ga ik met vrienden mee die wel een rijbewijs hebben
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 20-07-2005 om 20:15:40
@ tony, ik kan sowieso niet op een skateboard blijven staan
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op woensdag 20-07-2005 om 21:03:16
Quote:
spade schreef op 20-07-2005 @ 00:12
Nog een beetje in de ontkennings fase... tis alletwee van invloed op je reactie snelheid. Dus even gevaarlijk in het verkeer.


Ontkenningsfase, haha welnee.

Dit is natuurlijk echt weer zo'n ding waar veel verschillende meningen over bestaan... maar drank en een jointje is echt niet te vergelijken, zeker niet achter het stuur.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 21-07-2005 om 00:02:08
verschillende meningen misschien wel, maar het blijft een glashard feit dat het je reactievermogen doet afnemen.

K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op donderdag 21-07-2005 om 22:40:14
Dat is opzich waar.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op donderdag 21-07-2005 om 22:44:05
fok mensen die met drank op rijden!! hardstikke thug dat je je eigen leven op zo'n manier op het spel wil zetten maar je speelt ook met dat van anderen en daar ben ik niet down mee ..
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op donderdag 04-08-2005 om 20:46:21
Als je zelf drank op hebt, zie je de gevaren niet...

Ik had ooit een boete gekregen voor NLG 575,00 (jaja gulden tijdperk) wegens een te hoge promillage.

Zekers stom om met drank op, achter het stuur te kruipen, maar wat wil je als de rest van je groep al helemaal lam is en niet eens meer recht kan lopen.....

(btw BOB campagne bestond nog niet)

al met al, mede dankzij de rake klappen van m'n ouders heb ik m'n lesje geleerd...
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op vrijdag 05-08-2005 om 20:57:00
Ik ben zo de BOB
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 05-08-2005 om 23:31:08
ik ben het met spade eens. het gaat niet alleen over je eigen leven
je breng anderen in gevaar als je onder invloed op de weg bent, dat moet je je realiseren
Herrie
Oei
Gepost door Herrie op vrijdag 05-08-2005 om 23:33:35
Ik stap ook nooit bij iemand in de auto als diegene gezopen heeft.
----------------------------------------
Vieze shit, hou je niet tegen met een spatbol.
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 05-08-2005 om 23:53:18
ik denk ook niet dat ik dat uberhaubt zou durven/willen

gelukkig nog nooit in zo'n situatie geweest
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 06-08-2005 om 02:27:09
mn ouders drinken en rijden regelmatig. Daarom chauffeer ik ze ook regelmatig als ik thuis ben.

Kreativ
Represent Limburg
Gepost door Kreativ op zaterdag 06-08-2005 om 17:58:47
Is altijd kloten als ze u pakken onderinvloed van ...
gelukkig nog niet voorgehad, maar zal maar niet te hard roepen
----------------------------------------
www.flowzone-records.com
tuureluur
Red Alert
Gepost door tuureluur op vrijdag 23-09-2005 om 17:48:53
2 biertjes moet kunnen, maar niemand vind het erg om met een zattekop te fietsen. Botsen met 15km doet vast ook pijn is mij nooit overkomen (tja kan goed tegen drank en drugs )
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op vrijdag 23-09-2005 om 19:31:07
je speelt niet alleen met je eigen leven als je het doet maar ook met de levens van anderen. pak gewoon de fiets, ga lopen of laat je rijden zou ik zeggen
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 24-09-2005 om 13:14:52
gewoon gaan fietsen als je gaat zuipen.. mja ook als je dronke op de fiets bent kan je aangehouden mja natuurlijk wel minder gevaarlijk als auto.. ik ben een keer stomdronke met de politie auto naar huis gebracht samen met 2 nuchtere vrienden naast me.. kreeg geen boete en werd thuis gebracht service a la politie
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op zaterdag 24-09-2005 om 14:02:40
Mn vriendin was een keer stomdronken en we moesten 10 kilometer fietsen, komt er een zo een jutenbak aan en die vroegen wat er was, zij stond ondertussen tegen een boom aan te kotsen, dus ik vertel van nou jongens mn meisie is ladderzat en ze moet nog 10 kilometer achterop zitten, beginnen ze te lachen er rijden ze weer verder... eikels
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zaterdag 24-09-2005 om 14:13:27
door de jaren heen word ik imuum voor alcohol. meestal kan ik na 10 bier nog perfect rijden. maar dit raadt ik niet aan! behalve als je na zo`n 25 biertjes nog je auto kan terugvinden
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 24-09-2005 om 14:23:29
Quote:
K-Non schreef op 20-07-2005 @ 00:08
mja 't klinkt misschien een beetje hypocriet maar drank is echt gevaarlijk, een jointje niet als je er mee om kan gaan.

Ik heb toevallig net een brief binnengekregen dat de zaak geseponeerd is wegens gebrek aan wettig bewijs.


je weet vanjezelf of je t kan hendelen om te rijden of niet na een joint, lijkt me vanzelf sprekend als je m helemaal zit te spacen datje dan niet nog iets heb van ik ga ff tourtje door nl doen.

veel mensen zeggen ook vaak dat ze nooit zuipen en rijden, en de bob gaan spelen, maar dat zijn vaak de mensen die t juist doen uit mijn ervaringen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2005 @ 14:25:07 ]

livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 24-09-2005 om 16:01:42
Quote:
Capone schreef op 24-09-2005 @ 14:13
door de jaren heen word ik imuum voor alcohol. meestal kan ik na 10 bier nog perfect rijden. maar dit raadt ik niet aan! behalve als je na zo`n 25 biertjes nog je auto kan terugvinden


...

mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 24-09-2005 om 16:53:39
jaja de mensen met de grootste verhalen zijn volgens mij het zwakst.Vorige week nog ging ik met een amat van me en zijn neef(je) zuipen en blowen.Dus ik zeg tgen da neefie ken je niet beter stoppen met zuipen volgens mij gaat het neit goed.Jawel joh ik doe dit elk weekend en ik blow denk ik meer dan jou.Dus ik had zoiets van ja als jij het zeg(dan zal dat wel niet waar zijn).Maar goed eind van de avond heb ik die gast dus wel naar zn huis kunnen bregen na 3 tussenstops gemaakt te hebben ,omdat meneer moes kotsen
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
nerd
Straight Edge
Gepost door nerd op dinsdag 27-09-2005 om 20:31:59
Herman Finkers: Ik rijd nooit wanneer ik gedronken heb, dan rijdt m'n vrouw. Maar wanneer ontstaan er de meeste ongelukken in het verkeer? Juist, wanneer je gedronken hebt."
----------------------------------------
Duvel is geen hond die blaft!
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op dinsdag 27-09-2005 om 20:37:17
Quote:
LIL'J schreef op 24-09-2005 @ 13:14
ik ben een keer stomdronke met de politie auto naar huis gebracht samen met 2 nuchtere vrienden naast me.. kreeg geen boete en werd thuis gebracht service a la politie


zo, dan doen ze dus toch ook nog wel eens iets nuttigs.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.