Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
eten..eten...eten gamen eten tv kijken slapen ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
morgen me kamer is opruimen, daarna meisje belle, beker wedstrijd spelen tegen abcoude, regelen met collabo met crew van hilversumse meent, eigen track opnemen ( niet te vergeten is de titel ) eehm daarna ff checken of mijn boeken voor school goed zijn.. chillen... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
huiswerk...kapper...sporten | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
nog meer vervelen in het olc op school ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ha wij hebben ook olc. koning willem 1 zeker? maarja ik was half 10 al klaar met school dus ga dalijk denk ik voetballen of bballen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Strand opzoeken. colleges beginnen volgende week pas weer HA! ---------------------------------------- Days to come | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
yeah respect, ik ga ook m'n tas inpakken en naar 't strand ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga gwn vandaag wat chill'n ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Morgen school Boehoe nog 1 jaartje en mag hogerop ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
werken.... ik wil ook naar het strand!!!!!! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik moet straks een deel van mijn uitlaat vervangen. Mooi K.U.T. werk. Klein stukje van het spruitstuk naar de katalysator. Hij ronkt nu een beetje. Wel mooi geluid maar als ik te lang doorrij heb ik helemaal geen uitlaat meer. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
-'s ochtends relaxen.. -'s middags skaten.. -'s avonds gamen.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zo naar het zwembad beetje zwemmen en voetballen ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
huilen in me kamer want ik ben niet aangenomen als extra battle mod![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MC-K1 "Fight and win or refuse and lose" ![]() |
![]() | ![]() |
kickboxen, kickboxen, kickboxen, kickboxen, kickboxen, kickboxen en nog eens kickboxen. maar ja ik moet me voorberijden op de toekomst hea!!! ![]() ![]() ---------------------------------------- " Go bet your mony somewere else because you don't wanna bet with me " " I'll always win " And that's the way it's gonna be!! | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
eten...gamen..muziek luisteren.eten..eten zuipen tv kijken...weenog nie...eten ---------------------------------------- Whahahaha | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
scriptie nu, morgen 8 uur op en naar utrecht voor bespreking. allemaala geen zin meer in. | ||
werken.... nog meer werken.... en hé... werken..... eten bij het meissie... | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
strx naar't fcking school, indeling van de klassen.. grr.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
eten ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
poepen.. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
gamen en eten ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Glashelder![]() |
![]() | ![]() |
ons (she'erith nation) album "Volledig overandwoord" is uit, dus nu maar veel verkopen hoop ik en veel optredenen voor de promotie........... ---------------------------------------- check de website www.snhiphop.com | ||
special-D lalalalala ![]() |
![]() | ![]() |
spitten ---------------------------------------- don't push me | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zondag scriptie definitief klaar. maandag inleveren, donderdag presenteren. vrijdag is ome livio een officiële BBA'er moeha | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
sollicitatiebrief + CV maken ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ahjoh, standaard formatje downloaden en invullen, eitje ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 01-09-2005 @ 17:29 ahjoh, standaard formatje downloaden en invullen, eitje ![]() hallo, ik ben op school om te leren hoor! ![]() ![]() nee is opzich wel een goed idee ja | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Huiswerk, NLhiphoppen en Guild Wars spelen. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
geen ene fuck ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
naar Osdorp Posse in Tivoli![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
Even een powernap doen en dan fussball gucken, daarna zien we wel weer verder ---------------------------------------- Days to come | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Guildwars. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Chillen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ik ga nu op weg om mijn vriendin op te halen van d'r werk... dan lekker bij haar filmpje kijken enzo en er een gezellige avond van maken... morgen weer werken.. | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
ik gaat zo lekker met een biertje in mn poot voetballen kijken, maar eerst ff snel een lading peuken halen want vanavond weer lekker stappen of nou ja op mn kruk hangen en bier bestellen, en misschien dat ik een keer naar de plee stap ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hik tegen de afwas aan..... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik hik tegen de laatste regels van mijn scriptie aan... morgen moet hij af. en moet nog opmaak, voorwoord, inleiding, samenvatting tikken en hier en daar nog wat regeltjes. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
morgen walipimp, en maandag weer walipimp . 2 daags achter elkaar die goliath en alles doen ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
feestje morgen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
maandag foQing boeken ophalen .. morgen nog ff laatste dag chillen (H) als ik thuis mag blijven als andere mensen op kamp gaan.. ga ik Den haag ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
sjawel. Vandaag ga ik afstuderen. heb om 14:00 presentatie. Nu nog snel even een powerpointje flansen (6 maanden de tijd voor gehad maar goed, uitstellen werkt nog altijd). En dan ga ik met mijn verkouden kop (als het goed is) mijn eerste echt diploma'tje halen!! | ||
![]() | ![]() |
Dat moment duurt voor mij nog minimaal 3 jaar....Succes! Moeten we je nu dan Drs. Livio noemen? ---------------------------------------- Days to come | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Succes Livio. Ik ga gewoon weer werken.... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij heet het BBA, maar ik weet dat eigenlijk allemaal niet echt. | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
Je weet niet waar je voor afstudeerd? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk weet ik wel waarvoor ik afstudeer, ik weet alleen niet wat de bijbehorende titel is. | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
Waar studeer je voor af dan? | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-09-2005 @ 09:31 sjawel. Vandaag ga ik afstuderen. heb om 14:00 presentatie. Nu nog snel even een powerpointje flansen (6 maanden de tijd voor gehad maar goed, uitstellen werkt nog altijd). En dan ga ik met mijn verkouden kop (als het goed is) mijn eerste echt diploma'tje halen!! Succes Livio, we zullen duimen! | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
even micro-economie maken en dan richting een vriend om daar te chillen ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] |