Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1048 zeg het voort tegen al je muzikale vriendjes. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() Yeah! NLhiphop for President! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Eehm dit was er toch al of niet soms? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dat waren tests, dit is officieel 24/7 | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
alleen als test, test is nu over nu gewoon doorgaan met die handel ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
nl hiphopradio is dope![]() ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
idd dope mensen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Laat lumi iets zingen tijdens spookradio of zo ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja dat is wel dope. We moeten voor spookradio en de gewone stream nog user shout outs doen ofzo. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Shout outs naar users, of users die shout outs doen naar nlhiphop? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Users naar nlhiphop(radio). Zoals hyreme ongeveer zegt dus. | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Hij doet t niet bij mij ![]() Anybody help? [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2005 @ 09:55:19 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Voer de tweede link eens in in Winamp? Control L ofzo | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
kijk eindelijk een 24/7 agte nederhop radio ![]() nu nog "word wakker show vrijstijls" ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik luister zoiezo al elke dag ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
tijdens de testperiode vond ik de -DEP P gehalte- iets te hoog...en de extince inbreng klein..-nihil eigenlijk- is dat subjectief muziek uitkiezen, of gewoon toeval?? Hoe zit dat dap?? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
$$$ .. extince is iemand die gewoon bijna 0 promotracks online gooit. We mogen natuurlijk geen Tweede Jeugd zomaar gaan streamen. De test periode was juist om dit soort dingen te vinden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2005 @ 10:24:46 ] | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
![]() Promoten die shit ! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 19-07-2005 @ 02:16 Ja dat is wel dope. We moeten voor spookradio en de gewone stream nog user shout outs doen ofzo. dit is echt een dope idee ja ik luister de laatste tijd ook echt vaak ik ben wel van mening dat er af en toe wat meer"gelult" mag worden over de radio ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ja woord naar dat. Ik vind dat van 538 altijd wel lachen, of patrick kicken bij veronica | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Spookradio ligt ff stil in de zomer, na de vakantie (september ofzo) ga ik daar weer mee verder. Voor zover ik weet is dat het enige gepresenteerde programma, tenzij dap of spade ook de mic gaan oppakken ![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou dat op zich ook weleens willen proberen maar daar heb je zeker allemaal dure spullen voor nodig ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
mic + juiste software en instellingen... meer niet | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb er geen eens tijd voor, ik hou het wel lekker bij code schrijven. Anders komt die nieuwe frontpage nooit af. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik wil dat wel doen, beetje een saai programma maken.. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
rielexte shit yo nieuwe pappi duuuv ---------------------------------------- betta believe that | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Mooi hè, zelfs outros komen langs. Wel veel Lange Frans en Baas B. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
zo even winamp plugin voor msn gedownload![]() kan iedereen zien waar ze naar moeten luisteren! ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
kan je hem ook beluisteren op je nokia 7210 ?![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
dope ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
kben ingetuned | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Hmmmm, als je het doe, doe het goed en wil ook wat meer horen als muziek, bijv vage gelul ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 19-07-2005 @ 09:55 Voer de tweede link eens in in Winamp? Control L ofzo Ik denk dat t aan mijn winamp ligt, want ineens kan ik helemaal geen streams te pakken krijgen. Beetje vreemd allemaal want voorheen kon dat wel... iemand misschien een idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen? | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Dope , NLhiphop crew bedankt dat jullie dit voort willen zetten want ik heb er al lange tijd plezier van om weer is wat duvel duvel te horen enzovoort en nummers die ik nog niet heb gehoord ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hoe moet je luisteren met windows media plyaer ?:S ik druk op listen en dan moet ik een vaag bestand downloaden waarmee ik nix kan ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
bestand: URL openen: link erin plakken.. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Lekker dope hoor! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
te dope ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ja man props voor spook! haha ik vind dat jij echt zon "radio" stem hebt zon vertrouwt iets erin ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Krijg de radio niet opgestart! Heb dat listen bestandje gedownload, maar krijg verder niets! wat te doen? ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
welk prog gebruik je? | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Windows media player he ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
dan moet je https://www.nlhiphop.nl:8000 hebben. \ Moet je openen --> URL --> link in voeren doen... toch? Gebruik het zelf niet | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Jow hij werkt! Tnx man ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
Hij werkt niet meer... ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Zouden jullie misschien ook dingen laten spelen die hier gedropt worden? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
laat maar... [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2005 @ 13:48:59 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 04-08-2005 @ 13:46 Zouden jullie misschien ook dingen laten spelen die hier gedropt worden? Als ze vet genoeg zijn doet nlhiphop dat, mailtje naar dap sturen met de dingen die je wilt dat ze afspelen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Kben nog altijd trouwe luisteraar![]() Kstoor mezelf wel serieus aan het feit dat Osdorp posse om de 10 minuten wordt gedraaid.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister ook weer, mijn eigen playlist begint een beetje saai te worden weer ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |