Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 25-07-2005 om 15:10:29
Nieuwsbericht op Nu.nl
Eerste optreden Osdorp Posse in eigen stadsdeel

Uitgegeven: 25 juli 2005 11:09

AMSTERDAM - De Amsterdamse rapgroep Osdorp Posse treedt in augustus voor het eerst in het vijftienjarig bestaan op in het stadsdeel waar de wortels van de band liggen. De formatie geeft op 21 augustus een concert op een podium in de Sloterplas tijdens het festival Waterval. "Het is wel apart", zei bandlid Seda maandag. "Al had het natuurlijk veel eerder moeten gebeuren."

Eind jaren tachtig werd de basis voor Osdorp Posse gelegd in het Amsterdamse stadsdeel waar rapper en tekstschrijver Def P, muziekschrijver Seda en achtergrondrappers IJsblok en King destijds woonden. Volgens Seda is theater- en congrescentrum De Meervaart de enige plek waar in Osdorp kan worden opgetreden. "Dat is niet echt een concertzaal, hoewel er de afgelopen drie jaar wel wat muzikanten hebben gestaan. Het is eigenlijk ook iets te groot voor ons. En buurthuizen heb je in Osdorp niet."

Osdorp Posse heeft wel ooit geprobeerd zelf een festival op te zetten in het stadsdeel, maar de gemeente gaf hier geen toestemming voor. Waterval vindt van 19 tot en met 28 augustus plaats rond de Sloterplas.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2005 @ 15:10:55 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 25-07-2005 om 15:12:01
Yep had het gelezen, nah 10min lopen.
Doe maar
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Safire
Gepost door Safire op maandag 25-07-2005 om 15:29:49
hier ben ik wel! sloterplas is 1 min lopen
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 25-07-2005 om 15:31:25
Al traden ze op op mijn balkonnetje ging ik niet....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 25-07-2005 om 15:33:50
Naahhh sirieus??
waar woon je dan
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Safire
Gepost door Safire op maandag 25-07-2005 om 15:36:08
niet zo haten noedels

@l2n: ik niet, mn vriend, maarem ik woon er ook zo'n 5 van de 7 dagen bij johan huizingalaan in de buurt , bij HLW.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 25-07-2005 om 15:45:08
Aight aight, maar 1 min lopen?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Safire
Gepost door Safire op maandag 25-07-2005 om 15:47:57
ik kan de sloterplas zo ongeveer zien vanuit mn huis..waar woon jij dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2005 @ 15:48:17 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 25-07-2005 om 15:49:56
eindhalte 18 , dan 5min lopen. Aker bij die blauwe lelijke poort ding. C1000.
Daar allemaal in de buurt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 25-07-2005 om 15:50:13
ik wil onderhonden zien
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Safire
Gepost door Safire op maandag 25-07-2005 om 15:54:08
Ah ok Ik moet bij Robert Fruinlaan uitstappen (met 18 ) en dan de Johan Huizingalaan oversteken en dan ben ik er

Maar goed, weer back ontopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2005 @ 15:54:26 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.