Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op zondag 07-04-2002 om 21:07:13
Ik kom via IRC channel Osdorp niet meer binnen. Als ik dit probeer staat er:

"#Osdorp can't join (Channel is banned)"

Is dit tijdelijk of ben ik de lul?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-04-2002 om 21:15:57
Stond een ban op je host, deze is nu verwijderd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op donderdag 11-04-2002 om 20:41:04
Ik ben weer gebant!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 11-04-2002 om 21:12:31
Das heel kut voor je, zal vast ook wel een reden voor zijn?

Misschein zou je is bij degene die je bant kunnen gaan klagen middels een querie op IRC? 't Is niet de bedoeling dat bij elke ban op IRC, hier op het forum geklaagt word of om een unban actie word gevraagt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zaterdag 13-04-2002 om 19:44:18
Hoe kom ik op #osdorp? Ik heb dat mIRC nu al even geinstalleerd staan. Maar het lukte nooit echt. Tot nu toe nog niet echt gekeken waarom niet. Als ik met een server verbinding wil maken. Zegt mIRC dat ik dingen moet invullen. Wat moet ik waar invullen?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 13-04-2002 om 20:17:21
http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?bn=oipforum_feedback&key=1010278080&replies=9
Staat een uitgebreide uitleg. Als je verder nog vragen hebt mag je ze daar stellen.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-04-2002 om 01:59:10
Hier staat de IRC FAQ.
Deze is nog wel in ontwikkeling. Maar meeste staat er al wel aardig goed op.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.