Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 09-04-2002 om 13:04:09
In de geschiedenisleer van tegenwoordig ontbreken uiteraard vast vele hoofdstukken. Alleen is er een hoofdstuk waar meer bewijs voor is dan vele andere hoofdstukken, waar meer van te zien en leren is dan zo vele andere gebeurtenissen.

Er heeft zo`n 12.000 jaar geleden op aarde een beschaving (van mensen?) geleefd die minstens zo ontwikkeld waren als wij nu zijn. De resten van die beschaving zijn nog overal te vinden: Zuid-Amerika, Egypte, Angkor Wat etc. Enkele feiten op een rijtje:

- In Zuid Amerika staat een bouwwerk van minstens 10.000 jaar oud waarbij de stenen in rare vormen zijn geslepen, maar daardoor precies in elkaar passen (past geen speld tussen). Om stenen precies zo te maken zullen wij nu enorm veel moeite mee hebben. Daarnaast zijn die stenen binnenin ook aan elkaar vastgemaakt met 'metalen' pinnen. Dit metaal is een legering wat je alleen kan krijgen door 2 andere metalen tot boven de 3500 graden Celsius te verhitten, iets wat wij pas 80 jaar geleden ontdekt hebben.

- De piramides van de Zon en de Maan in Zuid Amerika, de piramides en Sphinx op het Gizeh plateau en het bouwwerk in Angkor Wat zijn allen gedateerd op 10.500 voor Christus en hebben een sterke overeenkomst qua 'hemel'-orientatie. De ingewikkelde bouwkunsten vereisen zeer ingewikkelde en hogere wiskunde methoden:
- pi, stelling van Pythagoras etc.

In Libanon (?) staan de ruines van een enorm bouwwerk waar blokken van een bepaalde steensoort bij liggen waarvan we het gewicht niet eens weten of kunnen raden! omdat we ze niet kunnen verplaatsen met de huidige kranen.

Over de hele wereld zijn oude verhalen over een beschaving die zou zijn weggevaagd door een 'zondvloed'. Recente onderzoeken in Japan hebben grote (tempel) bouwerken gevonden in de zee dicht voor de kust op tientallen meters diepte.

In Soemerie zijn vele kleitabletten en afbeeldingen te zien/lezen die een geschiedenis boek op zichzelf is. Alleen omdat er gesteld wordt dat de bewuste beschaving van een andere planeet zou zijn gekomen is voor de huidige 'wetenschap' genoeg om het af te doen als een mythe.

Goud is het zwakste metaal. We kunnen er niets constructiefs mee. Het is echter wel schaars op aarde. En over de hele wereld (in ieder geval Zuid Amerika en Egypte) zijn vele gouden beelden gevonden als eerbetoon aan de 'goden'. Want goud was het metaal van de goden. Niemand vraagt zich kennelijk af dat de beschavingen plotseling overal mijnbouw uit hebben gevonden en dat ze dan goud gaan mijnen om daar beeldjes van te maken voor zogenaamde goden... Een beschaving die zich normaal gesproken zou ontwikkelen zou dan eerder in aanraking komen met andere metelaen en wellicht op zoek gaan naar mogelijkheden om het te gebruiken.

Ik kan nog wel even doorgaan. Maar mijn vraag is eigenlijk: vinden jullie dat er genoeg aanwijzingen/bewijzen zijn dat er een oudere en hoogstaandere beschaving dan de onze heeft geleefd op aarde (losgezien van het Nibiru gebeuren). Zo ja, waarom wel en waarom niet. En wat heb je er over gelezen en gezien?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op dinsdag 09-04-2002 om 16:47:55
Zou op zich best kunnen, want na de zondvloed (lees verhaal van noach maar in de bijbel) leefde er nog maar 8 mensen op de wereld. En als die 8 mensen de verhalen niet verder overgeleverd hebben.....
Pondaroza_Posse
Challenger Gym Urk
Gepost door Pondaroza_Posse op dinsdag 09-04-2002 om 18:10:56
Zit wat in, dat ontbreekt namelijk in de bijbel: de tijd die tussen Noach en Abraham zit. Dat kan een erg lange tijd zijn en daarover is weinig geschreven
----------------------------------------
Tune in and Speed it up !
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 09-04-2002 om 20:56:42
Ai, ik wilde het zelf liever niet over de 'echtheid' van de verhalen in de bijbel hebben, omdat dat misschien andere mensen afschrikt. Maar inderdaad, daar ben ik helemaal mee eens.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 10-04-2002 om 09:21:19
Ik vind deze feiten en de talloze feiten die nog niet genoemd zijn extreem interessant. Ik kan me ook best boos maken over de 'wetenschap' die volhoudt aan de huidige theorieen en dat kinderen ook het verkeerde leren. Zijn hier dan op het forum zo weinig mensen die hier een mening over hebben, of uberhaupt met dit onderwerp bezig zijn??
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 10-04-2002 om 10:36:40
Ik ben hier op zich wel in geinterresseerd. Ik post er hier alleen weinig over
Verder ben ik van mening dat tv-series als X-files en Roswell niet echt bijdragen aan het serieus nemen van theoriën over buitenaards leven etc.

Henri Charrière: Zelfs als slechts 75% ervan klopt is het een buitengewoon avontuur.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 10-04-2002 om 13:30:20
Het is wel de bedoeling om dit topic los te zien van buitenaards leven. Het gaat om de vraag of er een beschaving heeft bestaan die minstens zo ontwikkeld waren als wij en die grote bouwwerken hebben nagelaten waarin veel (astronomische) kennis bewaard is gebleven.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 11-04-2002 om 00:01:53
Het is inderdaad heel goed mogelijk dat er dingen verzwegen worden door de gevestigde orde van geschiedkundigen, het is altijd al gedaan door o.a. de kerk, dus waarom zouden wij zo ijdel zijn om te denken dat we nu in een tijd leven waarin we zo open zijn dat het niet gebeurd?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 11-04-2002 om 11:41:24
de cultuur waar jij overpraat is een voorwereldse cultuur die waarschijnlijk door de ijstijd is verwoest. zoals de sfinx deze is neit door egyptenaren gebouwt maar door ze herbouwt (gerestaureerd?!?) dit is goed te zijn aan de erosie vorm die er is deze is door water gedaan zo moet de sahara dus vroegeren een groene toendra zijn geweest. het verhaal van hoe die erosie dr uitziet weet ik niet meer het heeft te maken met het slijpen van het water dat dat een ander resultaat geef dan wind. het de muur in zuid amerika bij erm (ik schrijf het niet goed maar) tiapahaki is idd ook samenhangend met deze cultuur. de muur staat vol met tekens van een taal die al lang verloren is gegaan, dit geeft waarschijnlijk de sleutel tot alles als die vertaald wordt. ook hier zien we dat ze gevlucht zijn voor iets groots omdat de muur niet afgemaakt is (waarschijnlijk de ijstijd dus) maar er zijn dingen die we al vertaald hebben en waar je raar van staat te kijken. deze cultuur geloofd in de anunaki (jah kids zelfs ome p kijkt dus discovery ) grote mensen. ze waren mad slim. de muur staat op een bepaalde plek tegen een bepaalde richting en geeft een kalenderjaar aan die rekening houd met de verschuivingen en het schrikkeljaar iets wat wij nog niet zolang kunnen) op de muur zelf ook staat ons volledige zonnestelsel incl een planet verder dan mars (waar de anunaki zouden wonen wellicht.) om terug te komen tot de sfinx staat idd ook als bakenpunt voor een tijddat toen aan gebroken is. namelijk die van de leeuw vandaar dat dit sfinx ook een leeuwenhouding heeft. het hoofd dat er nu op zit is ook niet het echte hoofd van cheops (damn ik zeg nu een foute naam maar toch gaat om de uitleg) de structuur is anders te breed en de neus klopt niet. waardoor er weer een reden is om te denken dat de sfinx alleen maar herbouwt is door de egyptenaren.

dit alles is onderzocht maar je hoort er vrij weinig over omdat.... idd dove p had gelijk ze heel de geschiedenis door de war gaan gooien
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 15-04-2002 om 16:38:52
Ik ben blij dat er meerdere mensen zich bewust zijn van het feit dat wat je denkt te weten leugens zijn.

Ik ben net terug van een trip naar Parijs en ben natuurlijk naar het Louvre geweest waar veel tentoongesteld is over Egypte. Tot mijn verbazing was er veel meer dan ik had verwacht. Ik heb het idee dat ik ook iets ontdekt heb wat ik nog nergens gelezen heb. Zoals sommige misschien weten is er een verborgen kamer waar geschiedenisboeken van duizenden jaren geleden staan opgeslagen waar de 'waarheid' over het ontstaan van het aardse leven en alles erom heen hangt in staat. Deze 'Zaal der Archieven' is in het laatste onderzoek gelokaliseerd onder de Sphinx, ze kunnen het alleen niet te weten komen omdat de Egyptische autoriteiten ieder onderzoek tegenhouden.

Op een stele in het Louvre die bij de Sphinx hoort staat de Sphinx merkwaardig afgebeeld. Hij staat namelijk niet gewoon op de grond maar op een enorm bouwwerk. Dit zou kunnen bewijzen dat er onder de Sphinx een belangrijke kamer is. Temeer er door onderzoekers al vastgesteld door metingen dat er minstens 2 grote ruimtes onder de sphinx zijn.

Uiteraard heb ik daar foto`s van, maar die zijn nog niet afgedrukt.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op maandag 15-04-2002 om 20:01:44
Als we uitgaan van de Bijbel, kunnen we het beste bij het begin beginnen. Als we uitgaan van Adam&Eva, die vervolgens Kain&Abel als ZONEN krijgen, waar is de rest van de wereld dan uit ontstaan?

Klonen met bijvoeging van een half chromosoom zodat er toch 'dochters' ontstaan?

(Vrouwen waren toch XX? Of zit ik nou weer s te verwarren met vogels? Doh...)


----------------------------------------
Code #404: User not found
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 16-04-2002 om 11:06:55
Adam is de eerste GELUKTE gemanipuleerde aapmens. Ze hebben niet gewacht tot zij veel kinderen kregen, maar ze maakten van een hele groep aapmensen de mensen van nu.

Daarnaast fungeerden de mensen van Nibiru, waar ze mee werden gemengd, ook als draagmoeders. En de mensen van Nibiru deden het ook met de aapmensen, vandaar dat er 'halfgoden' op aarde hebben geleefd.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
^SiLiCoN^ Gepost door ^SiLiCoN^ op donderdag 11-07-2002 om 02:46:16
jah ik ben hier wel mee bezig hoor, ik vind het echt fuckin wack dat die egyptologen die onderzoeken niet gewoon door laten gaan (net als in de pyramide van gizeh, in een van die schachten die naar orion wijst schijnt ook een soort van geheime zijkamer te zitten)...

Ik hoop dat ze eindelijk is van hun principes afzetten en de mensen iets dichter bij de waarheid kunnen laten komen, ik ben iig erg benieuwd ...
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 21-07-2002 om 14:57:26
Aan het einde van 1 van de schachten zat een deur. Deze is ontdekt met de robot van Gantenbrink (Duitse onderzoeker die er in de eerste plaats ventilatoren moest plaatsen ). Deur is al geopend met andere robot. De kamer viel een beetje tegen. Ik heb hier die info niet, maar op internet is het wel te vinden.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Enkidu
mooie aarde, slechte leiders
Gepost door Enkidu op vrijdag 09-08-2002 om 15:46:38
Beste Limon,

Ik sluit mij volledig aan bij jouw eerste post waarin
je op nauwgezette wijze en gedegen onderbouwd
uitlegt dat wij mensen heel wat kennis missen
over onze geschiedenis. Ik las hier op het forum
ook een oude thread over het nummer van de
Osdorp Posse waarin Def P de ware beginselen
van onze geschiedenis in zijn rap verwerkt.
De Osdorp Posse is daarmee volgens mij de
eerste Nederlandse groep die dit soort
onderwerpen in zijn teksten aansnijdt. Dat is heel
uniek.
Zecharia Sitchin is geen onderzoeker van het
lichtste kaliber. Die man is gepokt en gemazeld in
het vak en het ontcijferen van de kleitabletten zit
hem als een van de weinigen dan ook echt in de
vingers. Op scholen en via de gevestigde media
zullen wij nooit deze missende hoofdstukken
voorgeschoteld krijgen. Meestal begint de
geschiedenis met de egyptenaren van zo'n 3000
voor christus en er wordt op zeer onbetrouwbare
gronden iedereen maar van jongsaf aan door de
strot gewurgd dat de mensen afstammen van de
apen.......en het trieste is wel dat de meeste
mensen dat nog gewoon aannemen voor
waarheid ook!!

Terwijl zij zelf helemaal niet op onderzoek uitgaan
of deze informatie wel klopt. Er is immers een
"missing link".... Tussen de Neanderthaler en de
Homo Sapiens zit helemaal niets...en dat kan nooit
kloppen.

Ook zijn in dezelfde grondlaag zowel stoffelijke
resten van de Homo sapiens gevonden als van de
Neanderthaler. Wat dus betekent dat zij beiden
tegelijkertijd hebben geleefd.

Gaan we uit van onze bekende darwinistische
evolutie leer, dan klopt dus niets van het feit dat zij
beiden tegelijkertijd hebben bestaan...

Er moet dus iets anders aan de hand zijn geweest.
Ja, en juist dat wordt ons verteld via de
sumerische kleitabletten.

Tot op de dag van vandaag worden de mensen op
alle gebieden voorgelogen door de media en de
"wetenschap" en vooral ook het
indoctrinatie-systeem op school. Pyramides zijn
geen graftombes....maar het wordt ons wél zo
geleerd door de meesters en juffen.

Kortom: mensen, ga ZELF op onderzoek uit en
geloof niet alles wat je voorgeschoteld wordt door
de media (die nog steeds en meer dan ooit in
handen zijn van Illuminati en andere
broederschappen die vanuit de sumerische leer
hun macht steeds verder hebben kunnnen
uitbreiden)....hen is er alles aan gelegen om de
mensheid zo onwetend mogelijk te houden en hen
zo ver mogelijk van het pad van de waarheid af te
houden.

Waarom?
Om hun macht te verzekeren en verstevigen zodat
zij van de mensheid zombies kunnen maken.
----------------------------------------
osdorp posse forever!!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 09-08-2002 om 17:59:23
Precies!

Er zijn heel veel theorieen die elkaar de ene keer ondersteunen en dan weer tegenspreken. Wat duidelijk is, is dat de huidige wetenschap je vele leugens voor houdt.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Enkidu
mooie aarde, slechte leiders
Gepost door Enkidu op maandag 12-08-2002 om 18:48:10
Limon, weet jij wat er aan de hand is met dit
forum?

De data zijn erg vreemd en mijn stukje staat er
twee keer in op de gewone datum van 9 augustus..

hoe kan dat?
----------------------------------------
osdorp posse forever!!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 13-08-2002 om 11:38:25
Enkidu schreef:
> Limon, weet jij wat er aan de hand is met dit
> forum?
>
> De data zijn erg vreemd en mijn stukje staat er
> twee keer in op de gewone datum van 9 augustus..
>
> hoe kan dat?

Volgens mij ligt het aan je browser, want ik zie maar 1x je bericht erin staan. Ik zou zeggen, probeer eens refresh, of maak je temp. internetfiles directory leeg en ga dan weer eens hier kijken.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 13-08-2002 om 11:51:59
dat is een bug, klopt.. als je gewoon daarna nog eens naar het topic gaat issie goed.
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0213 sec.