Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 10-09-2005 om 13:47:51
er zijn een kleine wel foto's gemaakt, alleen in RAW format. Dat wil zeggen dat ik ze eerst nog moet bewerken. Er is alleen één probleem, hier voor heb ik maar 2 uur en dan is de batterij van me laptop leeg, en ik heb de adapter op me werk laten liggen

Dus misschien dit weekend, anders maandag.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 10-09-2005 om 14:40:16
ook wel lachen dat spacekees en djiggy djezus en hux B ( of diggi dex, ik haal ze altijd door elkaar) zich nog even lieten horen.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 10-09-2005 om 16:02:38
Ik vond het ook zeker dope.
Alleen jammer dat het weer een uur later begon, dan moet je steeds wachten.
En ze zeggen altijd dat 013 goed geluid heeft, maar dat is misschien in de andere zalen.
Toen er voor het optreden tracks werden gedraaid merkte je ook dat die stemmen wat verdraaid waren, als je de track niet kende dan zou je aan de stem moeilijk eruit halen wie het was.
Dat is in de kleine zaal ook zo bij veel tracks.
Maar het geluid kon de beats ook niet aan, je hoorde het net zo'n beetje storen.
Dit is de kleinste zaal die er is, ik vind het wel dope want het podium was nog geen meter hoog dus wel dope interactie met het publiek mogelijk.
Ik weet eigenlijk niet waarom ze dit niet in de kleine zaal hebben gezet.
Omdat ze een lage opkomst hadden verwacht, om de entreeprijs laag te houden of omdat in the choice (grote zaal) ook al iets was.

Maar ja het optreden was wel dope.
Zo binnen een half uur stonden alle artiesten al on stage en bleven daar ook heel de avond.
Volgens mij heeft het zo'n 2 uur non stop geduurd.
Die o-dogg, zo heet die toch, was wel madd funny, in het begin allemaal grappen maken en beetje de sfeer erin brengen.
Daarna was het wel afwisselend, heel energievolle tracks dan rustige nummers en ook diepe tracks, dat was wel dope.
Wel beetje jammer vind ik het dat het wel heel strak gepland was volgens mij.
Ze hadden al precies bepaald welke track ze wanneer gingen doen volgens mij.
Ook met die beat maken kwam niet echt over dat het echt terplekke was.
Ik had niet het idee dat als het publiek had gezegd dat het niet dope was dat ze dan iets anders gebruikte.
Maar was wel een dope beat opzich, en wie ging hem nou opnemen, was dat iemand van nlhiphop?
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-09-2005 om 16:15:15
o-dogg, een van de andere broers ja.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-09-2005 om 17:13:24
ik hoorde net dat hierrrr foto's staan
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 10-09-2005 om 17:18:20
haha op 1 foto staat , kip en ik ( je ziet alleen mijn petje) en zinahdjin staat daar heel duidelijk op : www.nlhiphop.nl/photo.php?action=show&id=5101
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 10-09-2005 om 22:51:37
Oh hij is dan die linkse gast toch, weet eigenlijk niet meer of die gast dope ging spitten.



Zij was lekker, alleen jammer dat ze rookt en al een vriend heeft, ze stond tenminste te zoenen met een jongen.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 10-09-2005 om 22:56:18
ahah sloerie..
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 11-09-2005 om 00:28:38
pfff zoveel NLHH'ers daar en niemand die zich ff meld
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zondag 11-09-2005 om 00:31:28
[offtopic]
heb je nog foto's gemaakt spade?
[/offtopic]
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 11-09-2005 om 00:58:44
euh dude, lees anders ff en hoe denk je anders dat die foto's in die gallery komen

Quote:
Gepost door spade (Developer \ Admin) op 10-09-2005 @ 13:47:51 [PM spade] [spade's profiel] [Edit dit bericht] [Reageer op dit bericht] [Bezoek de homepage van spade] [IP weergeven] [Clone scannen op IP: ] [Delete bericht: 196421 van spade] [Bewerk profiel van: spade]

er zijn een kleine wel foto's gemaakt, alleen in RAW format. Dat wil zeggen dat ik ze eerst nog moet bewerken. Er is alleen één probleem, hier voor heb ik maar 2 uur en dan is de batterij van me laptop leeg, en ik heb de adapter op me werk laten liggen

Dus misschien dit weekend, anders maandag.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 11-09-2005 om 00:59:25
grapigge fucnties spade
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 11-09-2005 om 01:01:40
hmmz, ja en er zijn er meer, die staan alleen op een andere plek. Maar das niet on-topic
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 11-09-2005 om 16:03:28
Quote:
BattleCat schreef op 10-09-2005 @ 22:51
Oh hij is dan die linkse gast toch, weet eigenlijk niet meer of die gast dope ging spitten.

[Plaatje]

Zij was lekker, alleen jammer dat ze rookt en al een vriend heeft, ze stond tenminste te zoenen met een jongen.


ja idd , die linkse gast.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.