Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
Glashelder
Gepost door Glashelder op vrijdag 29-07-2005 om 04:14:15
misschien een oude topic...maar dat weet ik niet!

waarom...
wat is het voor je..


----------------------------------------
check de website www.snhiphop.com
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op vrijdag 29-07-2005 om 07:30:31
Ik sta er mee op , ik ga er mee naar bed
Ik Leef er mee , en ik ga er mee dood..

Het hoort nu na 3 jaar toch wel bij mijn leven en als het opeens weg zou zijn weet ik niet wat er dan zou gebeuren.. ik denk dat het heel moeilijk voor mij zal worden ook gewoon omdat ik veel hiphop luister..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 29-07-2005 om 10:00:09
Jepz ik luister ernaar op elk mogelijk moment van de dag. het heeft me zelfs al door de "moeilijkere" periodes van men leven geholpen.

mss wel zware woorden.
Maar als je is nadenkt. Hiphop is niet alleen muziek, it's a motherfucking cool way of living.


----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 29-07-2005 om 10:00:35
Ik ben nu zo'n jaartje met hiphop bezig, maar ik kan natuurlijk niet voorspellen
of ik daar me hele leven mee bezig zal zijn.

Met mijn exvriendin dacht ik ook: dit gaat eeuwig duren, toen ik vroeger skater was
dacht ik: ik blijf voor altijd skater. Toen ik hardcore luisterde idem dito(luister ik nog steeds wel)
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 29-07-2005 om 10:04:56
Nou bij mij zal het tog nog wel enkele jaren blijven hangen. mss zelfs heel men leven.
toen ik klein was (lagere school) wist ik niet naar welke muziek ik moest luistrn. ik liep alle genres af, en kocht van vanalles cd's van thunderdome tot five, alleen kocht ik nooit hiphop. Nu toen ging ik naar het 1ste middelbaar. en ik begon te kijken naar muziekzenders. nu op een dag zag ik een clip van eminem. en ik was verkocht, ik ging direct luistere na zijn muziek. Ik verdiepte me direct in hiphop, en luisterde al snel niet meer alleen eminem.
na deze vakantie ga ik nu naaar het 5de middelbaar en ik ben nog altijd volop down met hiphop.

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 29-07-2005 om 10:08:44
hiphop begon voor mij 10 jaar geleden met de OP en kwam af en toe met vlagen terug. De laatste zeven jaar ben ik wel intensiever gaan luisteren en albumpjes kopen.
hiphop is voor mij niet meer dan ontzettend relaxede muziek, wat ik uren achtereen luister thuis en in de auto.
met levensstijl, kleding, rappen, taalgebruik houd ik me niet bezig. Ik ben mezelf gebleven en hiphop is een onderdeel van mij geworden, ik niet van hiphop.



Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 29-07-2005 om 10:23:59
Rappen probeer ik, maar voor de rest precies wat livio zegt, alleen dan 1 jaar
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TommyReusse
dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage!
Gepost door TommyReusse op vrijdag 29-07-2005 om 10:30:39
hiphop is gewoon muziek die past bij mijn levens style
hiphop praat daar over en daar kan ik mezelf in vinden
verder houd ik van harde beats and veelzijdigheid en dat is iets wat hiphop wel heeft aangezien je alle bpm kan gebruiken ervoor plus vrijwel elk andere genre erin gesampled word
dus eignelijk is het gewoon van alle markten thuis


en ja het begon ook lang geleden toen glace nog op tmf hiphop deed snachts

----------------------------------------
Tommy Reusse
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 29-07-2005 om 10:44:58
hiphop tja... het luisteren e.d. begon zo'n 3 jaar geleden met Kernramp geleend van mijn broer die me in latere tijden nog meer cd's te leen gaf...

Voor de rest luister ik hiphop het meest maar ben ook niet vies van andere muziek genre's. Ik kleed me zoals ik het tof vind. Soms 'baggy' pants met een tshirt erboven, soms skatebroek, soms gewoon normaal.

Als mensen vragen: "Wat ben je? Skater, alto?" dan antwoord ik doodleuk: "mezelf"
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 29-07-2005 om 10:48:54
Quote:
[b]
en ja het begon ook lang geleden toen glace nog op tmf hiphop deed snachts


damn das idd alweer lang geleden die shit met glace,
voor mij begon t omdat mij neef me dr altijd naar liet luisteren, vanaf een jaartje of 8 was ik dus al besmet,
heb t wel nog een tijdje geprobeerd te onderdrukken met trance en hardcore, en daarna techno en house muziek maar sinds een jaartje of 3 luister ik t weer als mijn favo muziek, dat zal t ook wel blijven denk ik zow,
al is hip hop niet het enige wat ik luister
x-el Gepost door x-el op vrijdag 29-07-2005 om 11:24:05
Hip-hop!
Sjah,ik was veertien jaar toen ik met hip hop in aanraking kwam.Ik heb die shit allemaal gezien,Public Enemy in Arnhem..LIVE!..Dikke shitties!
PUBLIC-ENEMY,ICE-T,NWA,JUST ICE,BDP,ect dat waren de Hip Hop starters...OLDSKOOL!
Ik heb genoeg bandjes gaar gedraaid op mijn walkman toen de tijd,op weg naar school,in de bus,maakt niet uit!
Ik moet wel zeggen dat ik het een paar jaar heb laten liggen,door de opkomst van House,
Ik ben zelf een tijd MC geweest,en heb op verschillende feesten gestaan,maar dan nog....
Ik luister elke dag naar Hip Hop,heb een cd rek vol!
En hoe het er nu naar uit ziet,laat ik die shit niet gaan.

Hip Hop zit diep van binnen,het is muziek met inhoud,
mits je een goed hip hop cd in je rek hebt liggen!..


FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 29-07-2005 om 11:52:05
nou toen ik bij mij homie defjam vendetta speelde vond ik die beats zo dope, ging ze downloaden(gelukkig was het moeilijk te vinden en stuitte ik op ook andere hiphop track) en toen ging ik beetje albums verzamelen(downloaden, maar nu wil ik nederhop verzameling en dan echt)

saai he?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Henky
Gepost door Henky op vrijdag 29-07-2005 om 11:56:09
Ben ermee begonnen toen ik op mijn 12e mijn eerste Wu Tang CD kreeg ( Killa Bees). Iedereen hier in het zuiden luisterde trance en shit en verklaarde me voor gek! Sinds 2 jaar luister ik ook nederlandstalig en wordt de tekst steeds belangrijker.

Hip-hop voor mij = creatief met taal op biet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2005 @ 11:56:52 ]

----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 29-07-2005 om 12:05:58
Nu iedereen verklaart me hier in belgie ook ronduit een randdebiel dat ik naar hiphop luister. ik laat et maar over me heengaan. as ik ze heb gedwondgen een paar tracks te luistere geve ze toe dat er iets inzit
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 29-07-2005 om 12:22:41
begon hiphop te luisteren toen ik jaar of 8/9 was ofzo.. 2pac.. ik verstond er natuurlijk geen flikker van, maar vond het gewoon vet klinken.. ik luisterde toen ook nog 'kids' muziek en andere soorten als het maar leuk klonk.. luister nu (17jaar) nog steeds.. kan niet zonder muziek en dan vooral hiphop..
dus hiphop is iets 'groots' voor mij
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 29-07-2005 om 12:31:15
Ik was 6 in '95 en begon toen ongeveer met luisteren van 2Pac enzo..

en ben niet gestopt, met het luisteren van hiphop..

en zal dat ook nooit doen
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 29-07-2005 om 12:33:16
M'n alles, maar aan alles komt een einde..
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 29-07-2005 om 12:34:30
6 yo? Damn toen luisterde ik naar die tape van dat Pino en Tommie verdwaalt waren en Frank gewoon op het strand lag de hele dag.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 29-07-2005 om 12:39:33
Quote:
hiphop is voor mij niet meer dan ontzettend relaxede muziek, wat ik uren achtereen luister thuis en in de auto.
met levensstijl, kleding, rappen, taalgebruik houd ik me niet bezig. Ik ben mezelf gebleven en hiphop is een onderdeel van mij geworden, ik niet van hiphop.


Quote:
6 yo? Damn toen luisterde ik naar die tape van dat Pino en Tommie verdwaalt waren en Frank gewoon op het strand lag de hele dag.


2 keer w0rd
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 29-07-2005 om 12:43:14
Uuhm ik luisterde op mn 11e Limp Bizkit, en toen ik N2Gether Now checkte, vondik Method Man helemaal de shit. Vindik nog steeds wel eigenlijk. Toen bennik begonnen met Wu-Tang luisteren, en das ongeveer wel t begin geweest van mn hiphopliefhebberij. Maar het is niet zo dat hiphop alles voor me betekent ofzo.. ik zou sowieso niet alleen kunnen leven op hiphop, kheb wel meer soorten muziek nodig om aan mn muziekbehoeften te voldoen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 29-07-2005 om 12:50:46
Quote:
Noedels schreef op 29-07-2005 @ 12:34
6 yo? Damn toen luisterde ik naar die tape van dat Pino en Tommie verdwaalt waren en Frank gewoon op het strand lag de hele dag.


ik was 6 en luisterde 2Pac maar niet dat het alles voor me was.. ik luisterde nog steeds naar die kindershit enzo
rond m'n 12e ofzo werd het voornamelijk hiphop, veel hiphop.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op vrijdag 29-07-2005 om 13:17:21
6?
laat me niet lachen man.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 29-07-2005 om 13:22:56
ik weet niet eens meer wat ik allemaal gedaan heb toen ik zes was.... laatstaan welke muziek ik luisterde
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 29-07-2005 om 13:23:48
toen ik 6 was dan luisterde ik niet naar muziek. ik wist niet hoe een radio werkte denk ik =-)


Edit:
een niet vergeten

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2005 @ 13:43:57 ]

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 29-07-2005 om 14:06:09
Quote:
Noedels schreef op 29-07-2005 @ 12:34
6 yo? Damn toen luisterde ik naar die tape van dat Pino en Tommie verdwaalt waren en Frank gewoon op het strand lag de hele dag.


ongelimiteerde word!

bullshitverhalen, kleine jochies.

Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op vrijdag 29-07-2005 om 14:36:31
Hiphop en muziek in het algemeen,
zou het dat wegvallen, vervalt het leven,
Want een leven met muziek, zit in mijn genen verweven...

Muziek is voor de volle 100% belangrijk in mijn leven
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 29-07-2005 om 16:27:23
Als het om hiphop gaat ben ik een melomaan
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 29-07-2005 om 16:39:37
hiphop betekend voor mij net zoveel als andere muziek soorten het is een uitlaat klep waar ik me gevoelens in kwijt kan, waar ik naar kan luisteren en me door een track beter of juist slechter ga voelen, Ik kleed me "hiphop" als je dat zo wil noemen, dat heeft voor mij een bepaalde uitstraling die me wel aantrek, maar ik ben niet hiphop ik ben veel muziek soorten met een hiphop omhulsel.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 29-07-2005 om 18:15:03
hiphop is schouder om op de huilen en te leunen
maar ook een steuntje in de rug
een ladder om te beklimmen, al zit ik in de put
zij is het die naar me luisterd en snapt wat ik bedoel
bij haar voel ik me veilig, door haar bereik ik me doel


----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 29-07-2005 om 18:20:46
hiphop is voor mij gewoon een onderdeel van muziek, en muziek is voor mij belangrijk. zou niet zonder kunnen. mjaa draag wel baggy shit enzo, maar niet omdat dat hiphop is, maar gewoon omdat t lekker zit.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op vrijdag 29-07-2005 om 19:26:46
Hiphop is best belangerijk voor mij, het is echt een deel van m'n leven. Ik luister al sinds een jaar of 7 naar engelstalige hiphop en sinds een jaar of 5 ook naar nederlandstalige... ik luister wel naar meerdere soorten muziek, hou ook van reggea maar 90% van de keren dat ik muziek luister is 't hiphop.

Een nadeel aan hiphop is dat ik andere muziek vaak niks meer vind omdat 't allemaal veel te simpel is, de tekst enzo, de rijms...

Maar reggea komt bij mij op een 2e plaats, heerlijk onderuit gezakt in de zon, biertje erbij stickie erbij, als 't effe kan chickie erbij... effe lekker rustug, dat blijft genieten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2005 @ 19:28:38 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 29-07-2005 om 20:00:36
Ik ben met hiphop in aanraking gekomen door mijn oudere broer, die ontelbaar veel cd's heeft die ik altijd van zn kamer jatte. Ik vond de hiphopcd's altijd het leukst. Verder vind ik veel muziekgenres leuk als het maar ietwat inhoud heeft. Ik kleed me er ook niet naar en dat soort dingen, nergens voor nodig.

Hiphop is voor mij relaxte muziek, maar ook niet veel meer dan dat. Geen way of life iig
----------------------------------------
Days to come
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 29-07-2005 om 21:19:40
zit er wel de hele dag mee in me kop dus, voor mij wel denk ik. Ik luister ook wel andere muziek en respecteer alles, maar dat is vooral voor sampling
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 31-07-2005 om 15:31:55
hmm voor mij ook al tijd geleden dat ik begon met hip hop te luisteren. ik luisterde toen ik een jaar of 10 was geloof ik limp bizkit ik had af en toe nog is een rock cdtje van internet geloof ik maar al gauw ben ik begonne met 2pac en de oldskool nwa. nu luister ik alleen maar hiphop voor ook al heel wat jaartjes.. onderhand al 9 cds van 2pac maar ook nog de oude van outkast doen het bij mij goed hip hop zal bij mij cker nog lang in me leven blijven
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zondag 31-07-2005 om 15:44:19
Quote:
R-Gino schreef op 29-07-2005 @ 12:50
[...]

ik was 6 en luisterde 2Pac maar niet dat het alles voor me was.. ik luisterde nog steeds naar die kindershit enzo
rond m'n 12e ofzo werd het voornamelijk hiphop, veel hiphop.


Voor mij ongeveer het zelfde, mischien was ik iets ouder, 8 jaar ofzo. Cassette bandjes van Nas, Foxy & Biggie, gewoon over getaped van m'n broer toen.
Glashelder
Gepost door Glashelder op zondag 31-07-2005 om 16:42:54
aight dope, ik was wel benieuwt hahah.

ik rap nu 2 jaar, voor die tijd heb ik me eigenlijk nooit echt met hip-hop bezig gehouden. maar op de 1 of andere manier was ik wel benieuwt of ik het zou kunnen. en nu....damn ik zou echt niet meer zonder kunnen, ik kan er veel in kwijt bijv emoties het is denk een soort manier van denken
----------------------------------------
check de website www.snhiphop.com
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 31-07-2005 om 16:47:37
hiphop is voor mij iets om al mijn bezigheden te verwerken, vooral de agressieve kant van hiphop trekt me aan, liedjes zoals The Way I Am en Till I Collapse van Eminem, zulke shit weet je maak ik ook.. ( alleen hij dan 1000000000000000000000000000000000000000000000x beter )
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zondag 31-07-2005 om 16:48:15
stoere jonge.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 31-07-2005 om 16:59:15
nee.. als ik stoer wil zijn dan luister ik wel naar die gangster rap constant of niet soms??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Metro
Ja ik weet alles
Gepost door Metro op zondag 31-07-2005 om 17:42:36
Hiphop is voor mij muziek.

en ditte: http://www.ml75.nl/?page=2&id=116743
----------------------------------------
Alles
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 31-07-2005 om 17:51:17
en jij bent levenloos... neem de metro.. en ga weg aub.. ksnap wel dat je bent gebanned daar..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2005 @ 17:51:31 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 31-07-2005 om 17:53:03
@metro

dude hou je ML75 shit op ML75 en niet hier anders heb je hier ook snel genoeg een ban te pakken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Metro
Ja ik weet alles
Gepost door Metro op zondag 31-07-2005 om 17:59:07
Sorry mensen, ik ben een beetje dom.

Als je me een ban wil geven moet je dat doen. Ik postte gewoon een keer een linkje. Als dat genoeg is voor een ban hou ik je niet tegen.
----------------------------------------
Alles
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 31-07-2005 om 18:02:46
Boeeehooeeeeeee ..Dramatisch....
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 31-07-2005 om 19:34:04
Het stoer doen over dan je gebanned bent op ml75 en dat je daar ooit lid bent geweest
is vrij irritand. Links plaatsen naar die vette pagina's hoord daar ook bij.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op zondag 31-07-2005 om 19:50:03
fuckin aandachttrekker loopt op boombap ook al te posten, opzouten
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 31-07-2005 om 20:50:00
Nou, Ik hou gewoon van muziek. Als je van muziek houdt, hou je van alle muziek , dus ook van hiphop en je kan teminste dan ergens over mee praten en het is gewoon leuk. of ik me heel me leven wijdt aan hiphop? zal wel strak zijn, maar zover ben ik nog langer niet. Ik was ook gewoon nieuwsgierig hoe het is om te rappen en had eerst een ander beeld, maar nu is die nu helemaal verdwenen ( was negatief beeld)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2005 @ 20:51:44 ]

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zondag 31-07-2005 om 20:54:52
ik heb me pas sinds een 8 mnd ofsow in hiphop gestort ik luisterde eerst altijd hardcore en daarvoor nog metal shit ensow
maar toen heb ik altijd al wel Em en Snoop en 50 gevolgd en cds daarvan gehad nu is het voor mij echt heel belangerijk omdat je er hoop uit kan krijgen niet dat ik het sow slecht heb ofsow maar als je je ff kut voelt kun je het luisteren en voel ik me beter drm luister ik het constand. ik heb eerst wel veel rusie gehad met me ouders want die vonden Em ensow niet geod omdat tie altijd sgeld en die onzin. maar ik zeg altijd oordeel niet over iets waar je niks van weet en nu doen se dat echt minder maar ff ontopic hiphop is iets waarmee je opstaad en naar bed gaat en iets waar ikzelf me shit kan uiten
----------------------------------------
overdedreven dang
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zondag 31-07-2005 om 20:59:59
Quote:
TivoBizzy schreef op 29-07-2005 @ 07:30
Ik sta er mee op , ik ga er mee naar bed
Ik Leef er mee , en ik ga er mee dood..


----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 31-07-2005 om 23:29:50
Gewoon muziek.
Niet zo overdreven alsof het mn hele familie is (tivo anyone ).
In 2002 oid zag ik die clip van Fok Jou van de Osdorp Posse op tv.
Ook geen manier van leven oid.

Quote:
die ene kerel schreef op 29-07-2005 @ 18:20
hiphop is voor mij gewoon een onderdeel van muziek, en muziek is voor mij belangrijk. zou niet zonder kunnen. mjaa draag wel baggy shit enzo, maar niet omdat dat hiphop is, maar gewoon omdat t lekker zit.


Inderdaad.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2005 @ 23:33:04 ]

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.