Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij doet hij het wel gewoon, vreemd ajax trouwens met 4-2 achter gvd ---------------------------------------- beng! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Haha, zoals ik eerder al zei: ze rollen ajax op! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Feyenoord 5-1 gewonnen van Heerenveen. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
okok, Arsenal Ajax vanavond, champions league ik gok 2-1 Arsenal ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Heb een ado clubkaart aangevraagd, volgend jaar seizoenskaart !! holaaa! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
0-1 .... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Slechte eerste helft, heb echt het idee dat ze niks tegen arsenal kunnen beginnen.. Misschien dat de tweede helft interessanter wordt ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg 2-1 voor ajax altijd achter je ploeg blijven staan. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
pienaar schiet asjeblieft laag ![]() echt erg. maja voorderest was die goal stomme blunder van verdediging en toen wel mooi afgemaakt door reyes en ljungberg | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 27-09-2005 @ 21:44 ik zeg 2-1 voor ajax altijd achter je ploeg blijven staan. natuurlijk ! ajax gaat winnen. | ||
![]() | ![]() |
Penalty....arsenal ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
en 1-2 wat de fok...het kan nog... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 27-09-2005 @ 22:13 en 1-2 wat de fok...het kan nog... Toch niet. ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
sjongejonge weer beter weer niets... verhaal van de afgelopen weken![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
jammer ook al was mijn voorspelling goed, morgen dan maar weer hopen op PSV ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja was gewoon meteen een blunder in de 2e minuut, dat mocht niet gebeuren. En die penalty is ook wel discutabel, hij ging wel vrij makkelijk liggen. Maar ajax heeft het nog in eigen hand, als ze de volgende wedstrijd van thun winnen staan ze 2e. Alleen thun is toch beter als gedacht denk ik want vorige keer had arsenal al moeite met ze en nu verliest sparta praag van ze. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
snap ik niet, thun is toch maar een onbekend clubbie ergens in zwitserland.. en daar heb arsenal moeite mee .. pittig dan ![]() | ||
![]() | ![]() |
Fenerbajce ofzo tegen PSV Place your bets, ik denk 1-1 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
0-2 ---------------------------------------- onderschrift | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
vond die aktie van vanistelrooy gister zeker dope! ik denk dat psv wel wint.. met 2-1 ofzo. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
psv verloren met 3-0, spijtig voor het Nederlandse voetbal deze week... ---------------------------------------- beng! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
zo AZ heeft mazzel in die laatste 10 minuten. 3-1. | ||
![]() | ![]() |
gelukkig toch nog een Ned. ploeg door in de uefa cup, Heerenveen trouwens met 2-0 voor tegen Ostrava, dus misschien dat die ook nog doorgaan. Zonde van feyenoord trouwens ---------------------------------------- beng! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
mad respect voor die gasten. was echt mooi einde aan zo`n wedstrijd ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
ik heb die goal van Koevermans gemist, was die mooi? ---------------------------------------- beng! | ||
voorzet van galen, inkomen 1e paal, bal verlengd in de verre hoek.. Niet heel bijzonder Heerenveen staat btw met 5-0 voor... | ||
![]() | ![]() |
Singing heeeeerenveeeen (klap klap klap klap) heerenveen heerenveen. And we come from the north, we're going all the way!!! Oke ik was bij de wedstrijd, en heb iets te diep in het glaasje geken ---------------------------------------- Days to come | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
goede zaak.. hereveen en az door | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
na Ajax, PSV, Willem 2 en Feyenoord kreeg ik bange voorgevoelens, maar gelukkig hebben AZ en Heerenveen de eer een beetje gered ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Lau | ![]() | ![]() |
egt te slegt van Feyenoord. tering wat een kut wedstrijd. Ik denk ik ga voor het eerst met mijn zoon feyenoord kijken. Krijg je dit.... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
meteen trauma voor de rest van 't leven ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
gege en maar hopen dat hij Ajacied wordt![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Damn, Feyenoord weer verloren! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
haha mooi zo kakkerlakken verloren en Ajax weer gewonnen ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Feyenoord verloren jah... Best KUT! ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
echt ongelooflijk Rafael van der Vaart alweer gescoord voor HSV, die kerel blijft maar doorgaan... ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Heerenveen 2-3 verloren van PSV. Beetje jammer 13e staan ---------------------------------------- Days to come | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
fluttenoord ![]() eerst verliezen van een ploeg waarvan ik niemand ken en dan afgemaakt worden door domburgers met een fnoord-jeugd product als plaaggeest hopen dat ze de draad weer oppakken en doorgaan waar ze eerst mee bezig waren, winnen dus | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 02-10-2005 @ 17:19 haha mooi zo kakkerlakken verloren en Ajax weer gewonnen klepdichtrukker | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet die nieuwe spits van psv??? knuu? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
koné | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag um net op ned 2 damn nice hattrick ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
kone denk ik dat je bedoelt? en Oranje onder de 17 BRONS sjawel ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
jah NL gewonnen van turkije. mexico 1 en brazil 2 [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2005 @ 22:34:44 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Nelisse ![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
kijk nu sport op ned 2, veel over Brazillie ( Ronaldinho Bijvoorbeeld![]() ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
![]() | ![]() |
Zware loting AZ en Heerenveen AZ en SC Heerenveen hebben niet echt lekker geloot voor voor de groepsfase van het UEFA-Cup. AZ mag het opnemen tegen het Engelse Middlesbrough, Grashoppers uit Zwitsersland, Dnjepr Djnepropetrovsk (Oek), en Litex Lovetsj (Bul). Veel reizen dus. Heerenveen trof het nog zwaarder en werd ingedeeld bij bekerhouder CSKA Moskou, Olympique Marseille, Levski Sofia (Bul) en Dinamo Boekarest (Roe). Zie het niet echt zitten overwinteren in Europa ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
az gaat het wel redden herenveen vliegt eruit.PSV vliegt eruit geen uefa-cup en ajax gaat door in championsleague.Mijn voorspelling dan. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
we hebben wel mazzel met die scheids | ||
en we gaan naar het oosten toe | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |