Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
Metro
Ja ik weet alles
Gepost door Metro op dinsdag 02-08-2005 om 23:59:16
Hyreme jongen fok jou en fok jou hard. Je bent echt zo'n koula wigger, beetje naar Osdorp luisteren en shit. Gawddamn wigga steek je pikkie in een stofzuigerslang.

Voor die ekte dopeness.
----------------------------------------
Alles
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 03-08-2005 om 00:01:04
Heey ben je er ook?? Verkeerde lijn genomen of ben je overgestapt bij de NS??? Man ik luister geen OP.. ik luister Opgezwolle..

Duurt het zo lang om te reageren man ?? Of moet je weer dope lines jatte omdat je ze zelf niet kan bedenke?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2005 @ 00:03:53 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 03-08-2005 om 00:08:33
Quote:
Metro schreef op 02-08-2005 @ 23:59
Hyreme jongen fok jou en fok jou hard. Je bent echt zo'n koula wigger, beetje naar Osdorp luisteren en shit. Gawddamn wigga steek je pikkie in een stofzuigerslang.

Voor die ekte dopeness.


Wigga ? wie is er hier de neppe wannabee neger ?

ik vind je wel grappig buiten dat
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 03-08-2005 om 00:37:45
Sorry kinders, maar dit gaat echt dicht. Dit gaat niet lang goed en dan loopt het gezeik weer over op de rest van het forum. Heb ik geen trek aan. Er is te vaak in het verleden gebleken dat mensen hioer niet tegen 'grappige' 'niet gemeende' dingen kunnen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.