Index / Drop je eigen audio / | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
Hallo zpeepz, ik heb een mooie beat gemaakt. check www.soundclick.com/metro69 en click op "visie (nice guy)" De vocalen zijn van een stel rakkers waar ik ooit eens mee samen heb gewerkt. Relevante emoties: woede, verdriet en vieze onderbroek. Doei. ---------------------------------------- Alles | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
Wat is dit dan, stelletje rokkers? Beetje de hele tijd bouncen op die beat maar geen feed geven? ---------------------------------------- Alles | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
vind hem wel chill gemaakt enzo. maar ben niet echt een beatgozer dus. en verder voel ik hem eigelijk niet zo. maar dope gemaakt gast. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2005 @ 15:32:28 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
Haha dank je. Maar kan je iets dope vinden als je het niet voelt? ---------------------------------------- Alles | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
He gast wil niet lullig zijn maar die vocals van je nummer visie lijken wel erg veel op de stemmen van Pharrel van de neptunes en snoop dogg. ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ga spelen man. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2005 @ 15:56:08 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 02-08-2005 @ 15:53 ga spelen man. Ikke? ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
verkankerd beatje met gestolen stemmen van Snoop dogg en Pharrel [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2005 @ 09:56:13 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, het was vast niet de bedoeling om onder de a k pella een nieuwe beat te zetten. Wel leuk gedaan opzich dus ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
zo zeg, i kheb nog nooit zon goedkope beat gehoord, het enige toffe aan die stemmen is Jay Z de rest gaat weer nergens over Ik ben geen beat maker maak ik weet wel zoveel dat dit kenker goedkoop klinkt en dat je er beter mee kan stoppen | ||
![]() | ![]() |
Ohwjah, ik wou dat er inderdaad bij adden dat de beat wel nep is. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
Fools, jullie weten niets. Het heet "mijn visie". Het is niet dope omdat ik een punt wil duidelijk maken. De beat verteld het verhaal van een aardige jongen die niet begrepen wordt door zijn omgeving. Het is geen dopeness, het is gevoel tjaps. En Angelix serieus als ik jou ooit ergens tegenkom of iemand die op je lijkt ga je hard tegen de vlakte. ---------------------------------------- Alles | ||
![]() | ![]() |
haha zie em![]() we geven feed op je ding en je begint te flippen. dope ![]() kom we gaan vechten heb ik zin in | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het wel koel eigenlijk. chillmodus nummertje. | ||
![]() | ![]() |
aaah livio is bang. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
bang? voor.... ? | ||
![]() | ![]() |
HET gevecht die gaat komen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
o oké... nee ben niet bang, ik ben best gevaarlijk! maar zullen we het ontopic houden en onze beste metro voorzien van wat feedback? | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
niet waard om een 2de keer uit m'n boxen te komen ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
voor die gast die nu ineens denkt dat er gevochten wordt: kneus je begrijpt de grap nog steeds niet. Waar is je audio? ik check je shit en maak shit in jouw stijl die je bestaansrecht als tjap wegblaast. Serieus waar is je audio? morgen ben ik terug en wil ik audio, zodat ik je weg kan blazen. ---------------------------------------- Alles | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Volgende keer even wat meer zelf creatie... ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
gast waarom drop je hier als je niet tegen kritiek kunt moeten we alleen roepen van ohh,orgineel,dope,ill ofzo reageer je frustratie's af op iets anders ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Quote: Metro schreef op 05-08-2005 @ 21:56 voor die gast die nu ineens denkt dat er gevochten wordt: kneus je begrijpt de grap nog steeds niet. Waar is je audio? ik check je shit en maak shit in jouw stijl die je bestaansrecht als tjap wegblaast. Serieus waar is je audio? morgen ben ik terug en wil ik audio, zodat ik je weg kan blazen. je wilt me audio? vraag maar rond ik ben gestopt met rappen er ligt vast nog wel iets ergens, me 1e track blaast jou beat al van de tafel zonder dat de boxen aanstaan | ||
![]() | ![]() |
of wil je liever vechten? mag bijde hoor![]() | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
fool je begrijpt de grap nog steeds niet heh? drop gewoon je audio. Vechten is voor domme mensen die hun pik niet stijf kunnen krijgen. Metro is niet dom en erg potent, dus ik suggesteer dat je je verdere vertier in de buurt van de zandbak zoekt. Tjap waar is je audio? ---------------------------------------- Alles | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hier heb je audio's van pascool. En in het vervolg graag bedreigingen voor je houden. | ||
Metro Ja ik weet alles |
![]() | ![]() |
Dank je BattleCat! En voor de duidelijkheid: ik ben niet agressief. Toen ik zei: " of iemand die op je lijkt" had ik gedacht dat het wel duidelijk was dat Metro een grap maakte. Sorry Angelix als je dacht dat het echt was. ---------------------------------------- Alles | ||
![]() | ![]() |
ok nu heb je wat ouwe audios van me, en nu? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Metro schreef op 02-08-2005 @ 14:49 De vocalen zijn van een stel rakkers waar ik ooit eens mee samen heb gewerkt. ![]() Maar Hehe leipe beat ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Quote: Metro schreef op 05-08-2005 @ 21:07 En Angelix serieus als ik jou ooit ergens tegenkom of iemand die op je lijkt ga je hard tegen de vlakte. Vooral als je iemand tegen komt die op me lijkt. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Metro schreef op 05-08-2005 @ 21:56 voor die gast die nu ineens denkt dat er gevochten wordt: kneus je begrijpt de grap nog steeds niet. Waar is je audio? ik check je shit en maak shit in jouw stijl die je bestaansrecht als tjap wegblaast. Serieus waar is je audio? morgen ben ik terug en wil ik audio, zodat ik je weg kan blazen. het enige wat jij blaast is de tomatensoep als je het te heet vind.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / Drop je eigen audio / |