Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 03-08-2005 om 01:04:09
Wie heeft m al op de box gezien?

Leuk gedaan die clip en dat nummer zanger, beatboxer, gitarist moet ik zeggen. Klinkt goed
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 03-08-2005 om 01:13:08
HBM is wel ok ja, clip nog niet gezien. Maar ik geloof dat ik ook geen box meer heb.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 03-08-2005 om 01:15:06
Ja k heb t zlefde.....HBM ken k wel zijn op zich wel dope ... maar euh geen Box meer
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 03-08-2005 om 22:54:35
Shit is dat die Harvey gast? Van de Grote prijs afgelopen keer? Die probeerde nog mijn vriendin te hossellen in Paradiso....tsk ventje.

----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-08-2005 om 22:56:35
ja

hahahahaha aaawww
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 21-08-2005 om 15:15:08
het nummer vind ik wel dope, de clip nog niet gezien
Safire
Gepost door Safire op dinsdag 23-08-2005 om 01:43:37
hahahahahaha @ noedels ja dat zijn zij ja nummer is wel leuk enzo, clip is een beetje simpel maar wel kool
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0186 sec.