Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zaterdag 13-04-2002 om 23:07:03
Als ik dit forum bekijk, valt mij op dat er erg weinig topic's over sport zijn. Hoe komt dit? Zijn er zo weinig mensen hier geintresseerd in sport?

Ik zelf kijk bijvoorbeeld ook weinig sport hoor, intresserd me niet zo. Ik kijk af en toe nog wel basketball (NBA). Maar meer ook niet. Voetbal te veel verneukt door die K#anK#H 'supporters'. F1 alleen maar rondjes rijden, na 3 rondjes heb ik de track wel gezien.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 13-04-2002 om 23:08:42
ik heb net weer gereageerd op een sport topic
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 13-04-2002 om 23:53:52
ik ben wel degelijk geinteresseerd in sport en dan vooral voetbal en dan vooral feyenoord, kan er niks aan doen
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-04-2002 om 01:56:26
Sport zuigt, de meeste sporten dan. En al helemaal om naar te kijken. Tennis heb te veel gehijg en gekreun, voetbal... nah idd de 'supporters', zwemmen ik hoef niet zo nodig mensen in strakke pakjes te zien idem voor wielrennen en hardlopen dus (Sommige vrouwen uitgezonderd )

Enige wat idd wel is koel is, is NBA ofzo.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Pondaroza_Posse
Challenger Gym Urk
Gepost door Pondaroza_Posse op zondag 14-04-2002 om 12:24:12
Formule 1 is dus mijn sport om naar te kijken. Ben fan sinds 93 (dus niet zo'n Verstappen meeloper), ook scooteracen vind ik erg gaaf, maar dat is niet zo'n erkende sport, maar wel erg leuk om naar te kijken, als ik het geld had zou ik ook nog wel willen meedoen in het SOBW kampionschap. (zelf ga ik al 3 jaar naar de races in Zwolle & Lelystad)

Zelf zat ik 8 jaar op zwemmen, maar dat ging echt vervelen, je krijgt er wel een goede conditie van, maar wedstrijden zijn oersaai.

Nu zit ik op kickboksen bij Challanger Gym Urk. Krijg je een erg goede conditie van !!
----------------------------------------
Tune in and Speed it up !
Bliss Gepost door Bliss op zondag 14-04-2002 om 12:24:40
Nee. Sport op tv boeit niet zo. Ik zal alleen ff kijken hoe de hehehe *kuch* "Rode Duivels" het op het WK doen Dat zal wel erg kort blijven denk ik.
Alternative Gepost door Alternative op zondag 14-04-2002 om 14:45:05
Hm sporten die mij intresseren zijn voetbal, F1 (wat overigens nu bezig is) en skaten. Alleen van de laatste kan je weinig van op tv zien, jammer genoeg.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-04-2002 @ 14:50:36 ]

----------------------------------------
NEDERHOP!!!
Pondaroza_Posse
Challenger Gym Urk
Gepost door Pondaroza_Posse op zondag 14-04-2002 om 15:49:42
Alternative: X-Games op Eurosport !!! Toch altijd wel Skates & Boards in het programma.
----------------------------------------
Tune in and Speed it up !
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 15-04-2002 om 16:54:28
Mijn interesse in sport is wat gedaald doordat Nederlanders minder presteren (voetbal) en bijv omdat Jos niet meer rijdt. Verder relativeer ik steeds meer, want zeg nou zelf: boeie of iemand wint of verliest.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Alternative Gepost door Alternative op maandag 15-04-2002 om 21:07:28
Pondaroza Posse schreef:
>Alternative: X-Games op Eurosport !!! Toch altijd wel Skates & Boards in het programma.

Als ik Eurosport zou hebben zou ik dat zeker kijken
Helaas, helaas, helaas...
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 17-04-2002 om 16:19:36
Sport kijken?? Wat is daar nou aan. pfff.

F1 bv is gewoon reclame kijken met wat autootjes, de gewone reclames zijn nog afwisselender.

Niets sport kijken, (skate snowboard film is wel ok op zijn tijd) maar gewoon skaten en snowboarden, geen verplichtingen geen train gedoe geen team niets van die shit PURE VRIJHEID.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zondag 21-04-2002 om 15:54:44
Niet echt meer, heel af en toe wil ik nog wel eens voetbal kijken,
maar daar blijft het dan ook bij,
tenzij je de WWF een sport kunt noemen (ik vind van wel ) dat kijk ik nog regelmatig.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.