Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
50star
eigen visie
Gepost door 50star op zaterdag 06-08-2005 om 19:09:52

IEDEREEN GAAT Z`N EIGEN WEG


Iedereen gaat z`n eigen weg, z`n eigen kant... je raakt je matties kwijt het is zo irritant.
De 1 kiest voor dit, de ander kiest voor dat... de 1 blijft normaal, en de ander spuit zich plat.
Het zijn allemaal dingen die mee spelen in het leven, je word erdoor gedreven... want iedereen moet een ander leven beleven.
Dat is de shit die voor je geboorte al is bepaald, de 1 die faalt maar straalt... de ander laat zich leiden door een mother f*cking naald.
Dat zijn allemaal factoren die erbij horen, van junioren naar senioren, van tractoren naar motoren, je bent ermee geboren... ga je je eigen slechte weg heb je nu al verloren.
Met rappen laat ik me gaan, ik explodeer spontaan... daarmee kijk ik naar het leven en dan voel ik me voldaan... als een exjunk die z`n drugs kan weerstaan!!!

GEEF JE MENING EROVER

----------------------------------------
star!!!
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 06-08-2005 om 19:12:51
hahahahahahahahaha
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op zaterdag 06-08-2005 om 19:16:30
Ik vind 't opzich leuk dat 't echt een verhaaltje is... het gaat ergens over, maar ik vind het wel wat simpel.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 06-08-2005 om 19:21:43
kick naar aud en topic titel veranderd
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zaterdag 06-08-2005 om 19:33:08
wrm staat dit in battle corner? en veel te simpel, te kort ik dig em niet echt maarjah
----------------------------------------
overdedreven dang
remarkablizm
reMarkabliZmMusic2006
Gepost door remarkablizm op zaterdag 06-08-2005 om 20:25:38
volg de weg die ik volg..
----------------------------------------
REMARKABLE PRODUCTIONS | http://www.remarkableproductions.nl - Ook beats te verkrijgen op aanvraag!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 06-08-2005 om 20:52:40
Ja er zit een duidelijk verhaal in dat is dope.
Zit ook veel rijm in, maar je hebt er gewoon allemaal lange zinnen van gemaakt dus is er misschien niet makkelijk uit te halen.
Maar je zou dit wel kunnen gebruiken als een verse van een track.
Dus dan moet je nog een refrein en 1 of 2 verses schrijven om een beetje een complete track te krijgen.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 07-08-2005 om 18:41:49
De lines uitbreiden.... verzin nog meer
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.