Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-04-2002 om 18:07:08
Wat vind jij nou het meest slechte/wackste TV programma wat er is?

* SpadeAce stemt voor GTST * 1 van de meest wacke produkties van nederlandse bodem. Te ver uitgemolken en te lang op de TV.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Alternative Gepost door Alternative op zondag 14-04-2002 om 18:32:09
Helemaal met Spade eens!
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
veter Gepost door veter op maandag 15-04-2002 om 08:06:57
Zoals spade al zei Gtst. En daarmee gelijk al die andere kut soaps die allemaal weer slappe aftreksels van elkaar zijn. Ik snap niet dat mensen naar zoiets kijken.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Pondaroza_Posse
Challenger Gym Urk
Gepost door Pondaroza_Posse op maandag 15-04-2002 om 17:49:57
Inderdaad Gasten: ik walg van al die kut soaps, voor sommige mensen is dit een verslaving.

Waar ik dan ook weer niet tegen kan is dat al die sukkelige soapies (met hun geweldige acteerprestaties zich meteen BN'er gaan noemen.

Ik heb me trouwens laten vertellen dat de reden van de populariteit van soaps simpel is. Er spelen altijd een hoop personages in. Dat doen ze niet zomaar, maar zodoende kan de kijker zich identificeren met een bepaald personage blablablz
----------------------------------------
Tune in and Speed it up !
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 16-04-2002 om 11:03:20
Ik vind het best moeilijk om het slechtste op TV aan te wijzen. Ik vind namelijk bijna ALLES bagger op de tv. Ik kijk alleen wat nieuws en achtergronden en alles over mysteries, Egypte, Oud-Zuid Amerika etc. Ik snap echt niet hoe mensen `s avonds voor de tv kunnen gaan zitten en van 19.00 tot slaaptijd programma`s kijken. TV
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 16-04-2002 om 11:34:02
net zoals limon heb ik ook meestal just national geograpic op of discovery- ,animal planet.


dit omdat het niveau gewoon zo laag is op tv.
soaps quizzen en spelletjes (op 10 voor taal en 1 tegen 100 na)

maar het ergste der ergste moet nog komen.
toen ik gister naar sam sam aan het kijken was/leren
zag ik daarna omdat ik mijn afstand bediening niet bij de hand had een stukje over de intro van :

THE BAR

damn die zooi wordt wacker dan de bus wacker dan big brother en wacker dan big diet. alleen al die mensen die mee doen huppelkutjes en nichten .
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 17-04-2002 om 15:30:56
Quote:
SpadeAce stemt voor GTST

Ik stem voor het spelletjesprogramma halverwege GTST 's morgens. Eerst zie je ene Robert die tegen Daantje (aargh, ik weet al namen!) zegt dat hij haar vader is, dan begint het spelletje:

Dom ogende blonde vrouw: "Nou, het is moelijk vandaag, maar het *is* te doen. De vraag is: "Wie is de dochter van Robert?"
A. Miep
B. Wilma
C. Daantje
Ik weet het, het is vandaag erg moeilijk, maar *als* je het weet, bel dan 0900-2232, want het is wetenschappelijk aangetoond dat 's avonds 2 miljoen mensen naar GTST kijken, en 's morgens bijna niemand! Dus als je nu belt, win je zeker! Bel BEL BEL BEL BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! BEL ! BEL ! BEL !
En dit speelt pas de laatste twee weken, dus je moet het wel gevolgt hebben om dit te kunnen weten. Oh, wat spannend! Het is ZO MOEILIJK vandaag!"
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op woensdag 17-04-2002 om 16:32:57
aa`o schreef:
>
Quote:
SpadeAce stemt voor GTST

> Ik stem voor het spelletjesprogramma halverwege GTST 's morgens. Eerst zie je ene Robert die tegen Daantje (aargh, ik weet al namen!) zegt dat hij haar vader is, dan begint het spelletje:
>
> Dom ogende blonde vrouw: "Nou, het is moelijk vandaag, maar het *is* te doen. De vraag is: "Wie is de dochter van Robert?"
> A. Miep
> B. Wilma
> C. Daantje
> Ik weet het, het is vandaag erg moeilijk, maar *als* je het weet, bel dan 0900-2232, want het is wetenschappelijk aangetoond dat 's avonds 2 miljoen mensen naar GTST kijken, en 's morgens bijna niemand! Dus als je nu belt, win je zeker! Bel BEL BEL BEL BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! BEL ! BEL ! BEL !
> En dit speelt pas de laatste twee weken, dus je moet het wel gevolgt hebben om dit te kunnen weten. Oh, wat spannend! Het is ZO MOEILIJK vandaag!"

Jij zit gewoon altijd te kijken henk.

Mijn favo proggies:

Lingo
Get the picture
Onderweg naar morgen
Kloontje
En al die groenlinks geitenwollen sokken greenpiece programma's
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 17-04-2002 om 16:35:37
Quote:
Jij zit gewoon altijd te kijken henk.

Altijd is overdreven. Hoogstens vier keer per week.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 17-04-2002 om 16:40:49
De week van willibrord
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 17-04-2002 om 18:59:50
Slechte sportverslaggevers. Presentatoren (m/v) die denken dat bij quizen en/of verslaggevingen zij zijn waarom het draait en niet de rest, terwijl dit andersom is. Al het "onnieuws" dat de journaals tegenwoordig menen uit te moeten zenden.

:alien:shirt
:moo:
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
biertje
cola ?
Gepost door biertje op donderdag 18-04-2002 om 14:21:23
Tv dat is toch het scherm waar je je gameconsole op aansluit?
----------------------------------------
geen
dap
038
Gepost door dap op donderdag 18-04-2002 om 15:03:13
jep , je dreamcast ja
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 20-04-2002 om 07:28:59
dapozza schreef:
> jep , je dreamcast ja

Hm. Ik dacht al toen ik de topicnaam las dat ik ging antwoorden "zo'n kleedje met een mariabeeldje erop" maar er zijn hier nog mensen die werkelijk televisie kijken ook. Naast Miami Vice. Stumpers

Nee, ik heb geen flauw idee wat ik het slechtste op televisie zou vinden. Als ik iets slechts zie zet ik mijn televisie zo snel mogelijk op een andere zender en probeer ik het te verdringen. Enige dingen die ik me nog kan herinneren zijn:
- TelSell shopping stuff
- GTST (wegens VAAK)
- nagesynchroniseerde EEK (wegens GROTE SCHOK)
- overdag dat spelletjes spelen op Ver.. Yorin e.d.
----------------------------------------
Code #404: User not found
Bliss Gepost door Bliss op zondag 21-04-2002 om 01:05:54
Alles (maar dan ook echt ALLES) behalve journaal, netwerk, kopspijkers en *kuch*sexandthecity*kuch*.
Gelukkig werk ik nu 's avonds. Kan em net zo goed aan broer geven, voor z'n playstation.
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 22-04-2002 om 10:49:40
Quote:
overdag dat spelletjes spelen op Ver.. Yorin e.d.

's Nachts wordt het niet veel leuker, hoor..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op woensdag 24-04-2002 om 11:25:09
Ik weet niet waarom... maar ik haat Ally McBeal.
Als ik het muziek al hoor... vreselijk... ik moet zo snel mogelijk zappen! Oh en Bon Jovi en Dame Edna schijnen er in te spelen... dus das ook een reden om niet te kijken. Ik heb nooit het programma zelf gezien ofzo en ik weet niet waar het over gaat, maar met zo'n klote theme-song weet ik al zeker dat het 3× niks is!
Verder vind ik alle Robert ten Brink programmas klote...
Programmas als Now Or Neverland..
Jeugdjournaal..
Pokémon.. helemaal erg als het nederland gesproken is..
Oh.. uh... alle nederlandstalige tekenfilms eingenlijk
Ik mis Cartoon Network!
Big Brother, De Bus, Big Brother 2, De Bus 2, Big Diet, Starmaker, Big Brother: The Battle, Star Academy, De Bar etc. Je kent ze wel... als Yorin zo'n programma hebben, hebben SBS6 er ook meteen een... en ze stinken allemaal meer dan Rotterdam!
Doe het zelf/Metamorfose-achtige programmas.
Alles op RTL4 is flink klote.
Nederlandse sport.
TMF Factory Facts.
The Jerry Springer Show.

etc. etc. etc.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 24-04-2002 om 11:49:37
Vergeet Veronica niet, die schijnt weer aan't uitzenden te zijn... (of valt dit onder TMF)
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 24-04-2002 om 11:51:22
aa`o schreef:
> Vergeet Veronica niet, die schijnt weer aan't uitzenden te zijn... (of valt dit onder TMF)

Wat, is er nog een zender bijgekomen?

Nou ja, enige goede zender is toch V8, met Airwolf, Off Centre, Miami Vice etc... en 's ochtends Fox Kids.

Oeps, dat was wel beetje off topic. Nou ja, wat er nog wel SLECHT is aan V8 is dat Eek! nagesynchroniseerd is.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0156 sec.