Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 09-08-2005 om 12:11:46
nog nooit gerookt heel af en toe drink ik wat. Vind het wel goed zo
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 09-08-2005 om 12:15:38
ben nu ruim 4 weken clean van smoke en likker.
eergister heb ik hier nog real russian wodka gehaald. maar shit is niet te zuipen.

(grolsch hmmm)
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 12:17:05
Quote:
Capone schreef op 09-08-2005 @ 12:15
likker.


wat is dat?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 09-08-2005 om 12:18:23
alcoholhoudende schatjes
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 12:18:52
aaaaa likeur

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op dinsdag 09-08-2005 om 12:20:44
Ik doe alles met mate, en jah, met maten ook, om bijdehande opmerkingen maar te voorkomen. Gewoon af en toe een jonko, af en toe wat drank, maar de combi doe ik nie vaak. Niet vanwege een of andere reden. Maar heb geen zin in alcohol als ik blow en andersom idem. Maar ik vind wel dat veel mensen wiet en hasj onderschatten, het is linker dan meeste mensen denken. Misschien beter dan drank, maar het blijft slecht. He maar het verbaast me dat er nog steeds geen drug is gemaakt waardoor je je perfect voelt, niet te wappie, niet te nuchter, Geen nagevolgen (kater enz...), geen erge gezondheids issues. Die sjit zou te dope zijn! (haha dope; dope/drugs haha)
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op dinsdag 09-08-2005 om 12:32:21
over drugs gesproken ik ga nu truffels halen, mzls!

----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 09-08-2005 om 12:39:07
Quote:
MC Notorious schreef op 08-08-2005 @ 22:18
[...] ik vint dit verdomd goed geformuleerd.. en ik denk dat et ook wel waar is

Nee, het heeft juist geen donder met hip hop te maken.. Het kan toeval zijn dat veel mensen die met hip hop bezig zijn zo'n houding hebben, maar het staat echt wel los van elkaar.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 12:52:22
Quote:
JUBMC schreef op 09-08-2005 @ 12:20
He maar het verbaast me dat er nog steeds geen drug is gemaakt waardoor je je perfect voelt, niet te wappie, niet te nuchter, Geen nagevolgen (kater enz...), geen erge gezondheids issues. Die sjit zou te dope zijn! (haha dope; dope/drugs haha)


dat heet coke.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 13:08:03
Daar krijg je toch een kater van, als ik me niet vergis.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 13:08:43
je vergist je
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 13:11:11
Dan is t alsnog geestelijk verslavend, slecht voor je neus, ten zij je crack rookt,
steeds meer nodig voor t zelfde effect, om dan geen naare gevolgende te ondervinde
klinkt mij iets te goed om waar te zijn.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 13:12:49
moet je 100% coke snuiven ipv aangelengde rommel met amfetamine. Die shit maakt je kapot en verslaafd en zorgt ervoor dat je telkens een hogere dosis nodig hebt.

Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 13:14:14
Hmm nooit geweten.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 13:15:57
cokesnuivers weten dat ook niet die zijn altijd in de veronderstelling dat ze redelijk pure coke krijgen. Coke krijg je eigenlijk geen bijwerkingen van, behalve dat je je een koning voelt (niet voor niets koningsdrugs genoemd).
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 13:17:13
cool livio weet er wel verdomd veel van

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Mightymiel Gepost door Mightymiel op dinsdag 09-08-2005 om 14:04:06
Ik hou wel van een blowtje ben nu jaar gestopt met roken, gaat prima ,en blowen doe ik nog wel dagelijks meestal savonds laat ff 1 met wat maten beetje ouwe hoeren.
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
indivisueel
stoeptegels & klinkers!
Gepost door indivisueel op dinsdag 09-08-2005 om 14:32:17
Quote:
livio schreef op 09-08-2005 @ 13:12
moet je 100% coke snuiven ipv aangelengde rommel met amfetamine. Die shit maakt je kapot en verslaafd en zorgt ervoor dat je telkens een hogere dosis nodig hebt.



wil jij beweren dat je van 100% coke niet verslaafd raakt dan, en geen bijwerkingen heeft? besides, 100% pure coke lijkt me sterk dat je dat gehad hebt, praktisch alles word hier ook binnengescheept als ongeveer 85-90% puur. Plus dat als het versneden word, dit niet bepaald standaard met amfetamine gebeurd, meestal lidocaine of iets dergelijks. Voordat het verkocht word hou je bij goeie coke zo'n 60-70% puur over. En dan heeft het nog steeds dezelfde werking en bijwerkingen. Alleen intensiever als het meer puur is. Maar dan nog, lijkt me sterk dat je 100% puur hebt gehad dus. Niet om je te dissen, maar denk dat je iets bent wijsgemaakt dan...

Met amfetamine is rotzooi, als je dat er in vind bij een test of whtever zou ik je bron eens goed raadplegen. Tijd terug werd er ook atropine in gegooid, tis maar net wat jou 'bron' ermee doet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 14:34:36 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 14:35:16
Volgens mij is coke altijd geestelijk verslavend, de amf maakt t lichamelijk verslavend.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mightymiel Gepost door Mightymiel op dinsdag 09-08-2005 om 14:40:37
Nooit harddrugs gebruikt altijd bij de softies gebleven. paddo's was xtreemste, was wel lache
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 14:46:10
punt 1: ik geloof niet dat ik iets heb gezegd over verslaving? Verslavend is het allemaal. Videospelletjes zijn verslavend, dus coke, sigaretten, wiet, whatever netzogoed.

punt 2: Ik snuif nul komma nul, nooit gedaan zal ik nooit doen. En hier is dus mij nooit iets over wijsgemaakt

punt 3: Mijn bron woont op curacao en zit redelijk 'dicht op/in' die handel. En amfetamine was slechts een voorbeeld van wat er zoal in wordt geflikkerd, ik houd me er niet genoeg mee bezig, en het intersseert me ook niet voldoende om alles uit mijn hoofd te leren.

Mijn voorgaande posts zijn niet minder dan waarheid.






[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 14:47:01 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op dinsdag 09-08-2005 om 14:56:13
fok alle fake drugs,waar je niks aan hebt dan vernieling, ik hou het bij sigaretten en een pierelie erbij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 21:08:09 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 14:57:09
wtf is pierelie nu weer?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
indivisueel
stoeptegels & klinkers!
Gepost door indivisueel op dinsdag 09-08-2005 om 15:06:26
Quote:
livio schreef op 09-08-2005 @ 14:46
punt 1: ik geloof niet dat ik iets heb gezegd over verslaving? Verslavend is het allemaal. Videospelletjes zijn verslavend, dus coke, sigaretten, wiet, whatever netzogoed.

punt 2: Ik snuif nul komma nul, nooit gedaan zal ik nooit doen. En hier is dus mij nooit iets over wijsgemaakt

punt 3: Mijn bron woont op curacao en zit redelijk 'dicht op/in' die handel. En amfetamine was slechts een voorbeeld van wat er zoal in wordt geflikkerd, ik houd me er niet genoeg mee bezig, en het intersseert me ook niet voldoende om alles uit mijn hoofd te leren.

Mijn voorgaande posts zijn niet minder dan waarheid.


no prob, dan heb ik je op sommige punten verkeerd begrepen. niet dat ik trouwens om de zoveel keer een lijntje wegsnuif, ben me wel eens in gaan 'verdiepen' en heb eens gebruikt uit nieuwsgierigheid. ik ben gelukkig gezegend met genoeg discipline dat het bij die ene keer is gebleven...
toch ben ik het niet eens met je stelling dat de perfecte drug coke is, en dat je er geen bijwerkingen van krijgt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-08-2005 om 15:14:44
hm hm hm, daar moet ik je inderdaad toch wel gelijk in geven. perfect kan je het inderdaad niet noemen, want het blijft een verslavend goedje.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 09-08-2005 om 16:14:20
Ik rook niet en gebruik ook geen drugs behalve wiet,hasj en alcohol. Blowen doe ik dan ook wel regelmatig en in het weekend is het altijd zuipen.. achja.. je leeft maar 1x dan kan je er beter een feest van maken.
----------------------------------------
Jos de Boss
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 09-08-2005 om 18:08:50
Ik heb veel hard en softdrugs wel geprobeerd. Coke is het prettigst maar daar betaal je ook goed voor, geen kater gewoon erg relaxed.. XTC is ook wel relaxed, maar je ziet er als een debiel uit en 48 uur bijkomen lijkt me niet echt gezond. Speed: een keer maar nooit weer. Heb het glazuur volgens mij van mn tanden afgeknarsd. Ketamine: Heel aparte ervaring, ook geen kater na de tijd, maar wel vaag spul. Wiet is het enige wat is blijven hangen. Rook het nooit alleen, alleen met vrienden, heb er ook geen behoefte aan als ik alleen ben. Ik heb er geen spijt van dat ik bovenstaande zaken heb uitgeprobeerd trouwens. Maar heb helemaal geen behoefte meer om harddrugs weer te nemen.
----------------------------------------
Days to come
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 09-08-2005 om 18:21:39
Jah.. heb ook wel t één en ander uitgeprobeerd. Maar wiet is ook t enige wat ik nog regelmatig doe. Harddrugs zijn òf veel te duur en verslavend òf ze helpen je gewoon de tering in. Paddo's dan wel weer cool, maar mn vrienden schijten daarvoor in hun broek.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 18:24:59
Ketamine lijkt mij nou niks, paddo's vind ik persoonlijk ook leuk.
In nemen, en een tochtje door zwolle maken met je vrienden,
lijkt t net of je in je eigen film speelt. Maar dan moet je niet te veel nemen.

Ketamine is toch met dat k-holing enzo, lijkt mij niet echt prettig.
Mescaline is t uiterste wat ik nog wil doen, salvia is op lage dosis ook leuk
5 minuten lang een lach kick.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op dinsdag 09-08-2005 om 18:39:32
Quote:
Mightymiel schreef op 09-08-2005 @ 14:40 paddo's was xtreemste, was wel lache


Da's inderdaad letterlijk lache ja... laatste keer dat ik dat gedaan had was echt lijp. Veel te veel gegeten... daarna de gebruiksaanwijzing lezen zo van... ow shit, 5 gram is al 1 portie!! Veel meer dan 1 portie op dus.

Ik begreep er geen ene fuk meer van, en moest steeds lachen... uren lang, was heel tof maar wel iets te veel van het goeie na een paar uur, hebben we (met paar vrienden dus) de cube 1 en 2 allebei gekeken... ahahaha, dat was echt supervaag, begreep er gewoon geen flikker meer van. Alsof je het allemaal steeds probeert te begrijpen maar dat deel van je hersenen lijkt wel niet te werken ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 18:41:24 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 18:41:05
5 gram, ik reken t altijd in euro's, portie van 7.50 bezorgt mij altijd flinke spass
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op dinsdag 09-08-2005 om 18:42:16
de hoeveelheden weet ik niet eens meer... ik zeg maar wat, maar was in ieder geval veel te veel... haha, had er thee van gezet... vies man.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 18:42:48 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 18:44:22
woord!
ik gooi t gewoon door die cup a soup!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op dinsdag 09-08-2005 om 18:58:52
Da's inderdaad de beste manier denk ik ja, door de soep.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 09-08-2005 om 19:10:54
roken, ja sorry
blowen, ja graag (hasj en weed)
paddo, na niet te vaak
lsd, nee nooit meer
coke, ben al arrogant genoeg dus hoef ik niet meer
ghb, ik hoef geen vrouwen te bedwelmen
xtc, ik ben geen pp2g persoon meer
amfitamine, neej niet meer na skitz ze incident
heronine , nooit gebruikt


----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 19:16:11
wel ik ben nog niet verder gekomen dan roken: vooral sigaren dan, en blowen (hasj en weed en shit)
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 09-08-2005 om 20:33:55
Hasj en Weed en shit? he bah.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 20:35:17

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 09-08-2005 om 20:39:17
Quote:
Vent schreef op 09-08-2005 @ 20:33
Hasj en Weed en shit? he bah.

en dat noemt zich een vent

roken - gedaan (niks leuks aan)
wiet - nog steeds, ondanks het 'gevallen skate' incident
(dat ik 3x gewoon omdat ik net van me skateboard afstapte achterover val )
hasj - nog steeds- het relaxed van allemaal, dat zeker
poppers andere shizzle- lijkt me wel leuk
heroine, coke- ga ik niet gebruiken
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 09-08-2005 om 20:41:06
Poppers wel es gehad ja, een niet brandend sigaretje er in dopen en hijsen maar Is ook al weer jaren geleden maar toch
----------------------------------------
Days to come
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 20:54:10
Ej upnorth, hoe zit dat met ketamine, dat is toch een zwaar trip middel, of heb ik dat fout?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 09-08-2005 om 21:03:10
Nee, het is een snuifgoedje waarbij je inderdaad wel wat gaat trippen maar je bewustzijn verandert niet.Daarbij komt nog dat je afstanden moeilijk in kunt schatten (trappen kunnen opeens heel steil lijken enzo) Moeilijk uit te leggen, maar zo zit het een beetje. Je kunt tijdens zo'n tripje dus denken dat je een liniaal bent (spreek uit ervaring) maar je blijft je wel bewust van je omgeving en wat je doet. Als je echt teveel neemt (lees 2 gram of zo) krijg je een bijna dood ervaring waarvan je je dus voor 100% bewust van bent wat het heel beangstigend maakt. Maar het werkt ook maar heel kort +- 30 minuten.
----------------------------------------
Days to come
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 09-08-2005 om 21:04:16
en bij 3 gram ben je dood?
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 09-08-2005 om 21:04:54
upnorth weet er egt fucking veel van
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 21:05:31
Dus salvia achtig, maar anders?
Bij salvia werd ik de muur, was ook wel beangstigend moet ik zeggen.
Maar dat duurt niet langer als 5 minuten, dus dat was wel te doen.

Ik weet ook wel het 1 en ander er van af, maar niet uit ervaring.
Kheb een goede uiteenzetting gemaakt over drugs, en me er in
verdiept.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 21:07:15 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 09-08-2005 om 21:07:21
Ik rook sigaretten... (ga wel proberen te stoppen...)
En wiet rook ik, maar stop ik nu ook mee.
Ik ga nooit verder dan dit. Al die coke en shit is gewoon troep!
----------------------------------------
onderschrift
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 09-08-2005 om 21:09:31
offtopic ik weet het. Maar dit beschrijft het een beetje (al wordt het wel érg geromantiseerd) en volgens mij wordt er dus ook in beschreven dat je er niet aan kunt doodgaan. Er wordt hier wel over injecteren gesproken en dat heb ik dus never nooit niet gedaan.


In 1961 werd ketamine ontdekt door de Amerikaan Cal Stevens. Het is een verdovingsmiddel, dat gebruikt werd bij operaties op de slagvelden in Vietnam, waar de soldaten het de "death drug" noemden. De werking lijkt een heel klein beetje op lachgas.

Ketamine is niet verboden. In Amerika, Rusland en Engeland wordt het op de illegale drugsmarkt in pil- en poedervorm verkocht, maar voor zover wij weten is ketamine hier op drugsmarkt niet bekend en kun je het alleen gebruiken via iemand die kan beschikken over ampullen van het merk Ketalar, waarvan de inhoud moet worden geinjecteerd. Je hebt dus te maken met een stof die je niet zelf kunt toedienen !

Bij operaties gebruikt men veel hogere doses, maar entheogene doeleinden neem je 1 a 2 milligram per kilo lichaamsgewicht. Dat betekent gewoonlijk tussen de 60 en 150 milligram. Het is een kortwerkende trip, die ongeveer een uur duurt. Je moet zorgen dat je warm en comfortabel ligt, dat er een ervaren persoon bij je is die je de injectie kan geven en dat je niet gestoord wordt. Zachte muziek kan heel plezierig zijn bij deze reis naar een andere dimensie.

Hoe diep de ketamine-ervaring kan gaan, blijkt uit de woorden van de Russische onderzoeker Igor Kungurtsev. Hij beschrijft in de Albert Hofmann Foundation Newsletter de resultaten van jarenlange studie van ketamine door hem en zijn collega’s. Ze behandelden er honderden alcoholisten en andere patiënten mee, maar experimenteerden ook zelf; "Drie of vier minuten na de injectie voelde ik hoe deze wereld begon te verdwijnen en ik ervaarde mezelf als een puntje van bewustzijn dat door vreemde werelden zweefde. Het meest ongewone gevoel was dat ik geen lichaam had, terwijl "ik" op de een of andere manier toch bestond. (...)

Hierna kwam er een stadium waarin zelfs dit lichaamloze zelfbesef begon te verdwijnen en ik voelde een wezenlijke angst om dood te gaan. Op dat moment lukte het mezelf los te maken en me over te geven. Alleen bewustzijn bleef over, er was geen "ik" als zelf. Het was alsof alleen datgene bestond wat zich bewust was van zichzelf. Deze ervaring gaf me meer inzicht in bepaalde begrippen uit het boeddhisme en andere oosterse filosofieën. Ook mijn begrip van dood en sterven werd diepgaand veranderd." In de jaren dat wij in het Westen nooit iets over entheogene ervaringen uit de Sovjetunie hoorden, werd daar druk geëxperimenteerd met LSD-25 en ketamine. Na de glasnost ontstond er meer openheid. Toen bleek dat de Russische onderzoekers, die vrijwel niets wisten over de "psychedelische revolutie" in het Westen, tot dezelfde conclusies gekomen waren als wij; entheogene middelen maken ons bewust van het "goddelijke" in onszelf en in het leven en helpen ons te begrijpen wie we zijn.

Ketamine is bij deskundige toediening volkomen ongevaarlijk. Bij een hogere dosis raak je buiten bewustzijn, maar na verloop van tijd kom je weer bij en even later is er "niets meer aan de hand" . Sommigen verkiezen het bij bewustzijn te blijven, al kun je tijdens een ketamine-trip moelijk praten en bewegen. Tijdens de trip verlaat je je lichaam en heb je het gevoel dat je "sterft". Eerst ben je wel bang, maar dan voel je je bevrijd. Je komt in gebieden terecht die je bij wijze van spreken "de hemel" zou kunnen noemen. Er zijn daar soms ook andere zielen aanwezig waarmee je kunt communiceren, hoewel niet mer woorden. Ook kom je in contact met hogere krachten en sferen, maar daar voel je je wel aan onderworpen. Het is een ongelooflijk indrukwekkende ervaring waarmee je nog vele maanden later bezig bent. Bij hogere doses kan verhoging van bloeddruk of storing in de ademhaling voorkomen. Maar wie slechts nu en dan ketamine gebruikt voor een prachtige en leerzame "bijna-dood-ervaring", loopt geen enkel gevaar.
----------------------------------------
Days to come
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op dinsdag 09-08-2005 om 21:11:42
pfoewie, als je in een zogenaamde k-hole zit waarbij je teveel hebt genomen, verlam je basicly. Je kan je amper meer bewegen en hebt idd het gevoel alsof je dood gaat. Het feit dat je je benen, afrmen, romp etc niet meer voelt versterkt dat zwaar. Wat upnorth zei, alles wordt moeilijk om in te schatten, motoriek word half stil gelegd. heb wel es op feesten mensen op ketamine gezien, meestal niet echt een pretty sight ..

En van coke krijg je ook katers .. missschien niet zo'n kater als van X of alcohol, maar het werkt oppeppend, verhoogt de bloeddruk en je kan langer doorgaan dan normaal, wat er dus voor zorgt dat je lichaam de dag erna oververmoeid is en dat je weerstand zwaar omlaag gaat, verder is het ook niet erg gezond voor je neusbotje, hart en geest. Het leid tot grootheidswaanzin en depressies. Verder is de geestelijke afhankelijkheid bij coke enorm en niet echt te vergelijken met koffie, computergames, rukken of een blowtje. Maar buiten dat om is het goed spul
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 09-08-2005 om 21:13:56
:|

Klinkt nasty

Dingen als dmt enzo zijn er dus ook niet mee te vergelijken,
ketamine hmmmm, salvia is dan toch veiliger om te doen
aangezien het veel korter duurt.

LSD/LSA
DMT en verwanten ga ik in ieder geval niet aan beginnen
het moet niet te intensief worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 21:16:10 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 09-08-2005 om 21:15:35
hmm.... ik blijf denk ik maar consequent van drugs af...
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.