Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 19-08-2005 om 16:09:28
bij het programma Thuis als ze dan het weer gaan doen is vet grappig
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 19-08-2005 om 16:32:20
Ik heb een aantal programma`s van Talpa nu gezien, maar NSE is inderdaad geen ruk aan. NSE draait nu vooral om het promoten van de eigen shows, niet erg interesting.

je leven in de steigers o.i.d. is wel leuk, maar een slecht aftreksel van het oude Amerikaanse Net5 programma waarin ze in 1 aflevering het huis verbouwen (ipv een week afleveringen) en in Amerika heb je ook nog huizen die het waard zijn om verbouwd te worden. Daar heb je nog een paar vierkante meter grond om het huis heen.

Thuis is helemaal erg. Gelukkig blijft Talpa op mijn tv op nummer 54 staan.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 20-08-2005 om 01:14:07
ben vdaag thuis gekomen van vakantie.. heb vanaond een korte blik geworpen op talpa (maar dan ook echt kort zon 20sec), maar is nickelodeon nog weg of wat ? want heb deze soap niet ech tzo gevolgd...
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 20-08-2005 om 10:17:47
Quote:
die Lange schreef op 20-08-2005 @ 01:14
ben vdaag thuis gekomen van vakantie.. heb vanaond een korte blik geworpen op talpa (maar dan ook echt kort zon 20sec), maar is nickelodeon nog weg of wat ? want heb deze soap niet ech tzo gevolgd...

nickelodeon is tot 6 uur op tv en daarna op internet te volgen
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 20-08-2005 om 11:12:48
tja ik ''kijk'' talpa nu bijna een week maar ik ben van mening dat het echt kut is, het enigste dat me interesseert is het voetbal. Maar er komen nog wel dope programma's aan zoals Expeditie Robinson
----------------------------------------
beng!
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 20-08-2005 om 11:26:22
ze moeten nog een beetje wennen en in de markt komen.
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 20-08-2005 om 11:32:45
ach, dat leven in de steigers is wel grappig... dat gerard en gordon over de vloer ook wel... thuis gaat ook wel... voetbal is wel chill
Dopey
Voor de heads
Gepost door Dopey op zaterdag 20-08-2005 om 12:44:02
Idd Gaucho, volgensm ij moeten nog een aantal programma's komen.

Ben ik nou de enige die Talpa niet erg vind? Zitten wel leuke programma's tussen ( behalve die belspellen enzo natuurlijk )
----------------------------------------
Commercieel is niet dik, ik noem het eerder gezet
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zaterdag 20-08-2005 om 13:07:58
Quote:
Schaduw schreef op 20-08-2005 @ 11:32
ach, dat leven in de steigers is wel grappig... dat gerard en gordon over de vloer ook wel... thuis gaat ook wel... voetbal is wel chill


leven in de steigers?
das niet normaal man dan hebben ze 1 aflevering 2 reclame's en wat zie je?
je ziet alleen een kraan die tegen het huis aan beukt..
en dan zie je opeens dat het huis weg is en de rest is allemaal gepraat over poep man......
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 13:08:26 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
rame
Gepost door rame op zaterdag 20-08-2005 om 13:18:18
Quote:
limon schreef op 19-08-2005 @ 16:32
Ik heb een aantal programma`s van Talpa nu gezien, maar NSE is inderdaad geen ruk aan. NSE draait nu vooral om het promoten van de eigen shows, niet erg interesting.



Eerste dag hadden ze 300.000 kijkers, 2e dag 200.000 en de 3e dag nog maar 100.000
komt gewoon omdat ze wat dom lopen te ouwehoeren denk ik
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 20-08-2005 om 15:27:00
eerste weekend waren ze de best bekeken zender, nu nog maar nummer 11
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zaterdag 20-08-2005 om 15:37:26
nou ik schakel vanavond na het werk toch weer in voor het voetbal
----------------------------------------
Kiphop baby!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 20-08-2005 om 16:51:20
ja ik ook, maar ik kijk ook alleen maar voor het voetbal
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 23-08-2005 om 18:33:22
hoorde ergens deze opmerking:

"Zit ik bij Talpa lekker reclame te kijken, komen er steeds van die voetbalfragmenten doorheen. "
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 23-08-2005 om 18:35:41
hehehe, nee maar er zijn serieus te veel kutreclames. commerciele pokkezenders ook...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 23-08-2005 om 19:20:23
Quote:
Prow schreef op 23-08-2005 @ 18:33
hoorde ergens deze opmerking:

"Zit ik bij Talpa lekker reclame te kijken, komen er steeds van die voetbalfragmenten doorheen. "


hehe die is goed
----------------------------------------
beng!
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op donderdag 01-09-2005 om 12:31:29
ik had niet anders verw8 kutzender
----------------------------------------
Whahahaha
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 01-09-2005 om 13:24:03
ik vind Expeditie Robinson en het voetbal vet om naar te kijken en af en toe Big Brother kan ook geen kwaad. Het is geen kutzender vind ik maar het kan allemaal natuurlijk beter
----------------------------------------
beng!
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op donderdag 01-09-2005 om 19:04:16
Voetbal dat kijk ik daaro (alle amsterdammers ook goed gekeken afgelopen weekend haha K&K aan het werk!) en af en toe zie ik een stukkie big brother als ik een peuk rook maar dan houd het ook wel op. Het ook een stukkie gezien van die comedy serie... ehhh "Samen"ofzo... kan me ook gigantisch vergissen, Maar was ook kut.
Ik snap trouwens niet wat iedereen zo kut vind aan die reclames tussen het voetbal door.... dan kan je toch lekker een nieuw biertje ophalen en ff je zwager uitlaten, ja toch...???
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 01-09-2005 om 19:10:58
Ach ik snap al die ophef daarover ook niet echt hoor. Tijdens Studio Sport werd er vaak geklaagd over het "voortrekken" van de topclubs. Talpa draait de zaken om (wel uit commerciele belangen, dat wel) en nu is het weer niet goed. Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Ik heb er niet veel problemen mee verder. Programma's lopen tegenwoordig in elkaar over, zodat je na 5 minuten van een volgend programma reclame voor je kop krijgt. Zappen is nog steeds de beste oplossing.
----------------------------------------
Days to come
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op donderdag 01-09-2005 om 22:01:12
Precies lekker zappen, het beste tijdverdrijf dat er is, enne waar waren wij met zn allen zonder reclame's... ik bedoel iedereen haalt over vergelijkingen en wordplay weg enzo.... dat word ons een stuk makkelijker gemaakt door de reclames
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-10-2005 om 18:57:08
hehe talpa dist psv: 'vergeten' ze gewoon een goal en rode kaart tegen in de samenvatting... sukkels.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-04-2006 om 20:52:15
"Talpa gaat stoppen met het uitzenden van NSE Nieuws. Dat is vandaag door een woordvoerder bekendgemaakt. Het nieuwsprogramma trok onvoldoende kijkers. Of het programma zal worden vervangen door America's Funniest Home Videos is niet bekend."

dat is 1 !
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 05-04-2006 om 21:02:02
Liever dan RNN7 of zo iets, dan zit je te krijgen, krijg je een fout melding op je tv... :p
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 05-04-2006 om 21:47:52
Ik vind NSE wel dope, en een tweedaglijks portie Bridget is toch niks mis mee? Ik snap dat gehaat nog steeds niet....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 05-04-2006 om 21:49:55
Met bridget niet nee..
Sjek
Sjek de Ripper
Gepost door Sjek op donderdag 06-04-2006 om 10:18:54
beter dat nse weg gaat
----------------------------------------
Sjek is bek
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op maandag 24-04-2006 om 23:59:57
reclame's zijn juist hadig om en peukie te roken, naar het toilet te gaan of even lekker te zappen

shit waar hebben we het over het zijn maar 5 minuten

ik verwacht binnekort een topic over de overlast van hondepoep of zoiets....
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 08-12-2006 om 20:35:16
half jaar verder, wie kijkt er nou echt naar talpa...


Quote:
Opnieuw schopt Talpa een programma van de buis. Ditmaal slechts een paar weken nadat het gelanceerd werd. De onbedoeld hilarische talkshow Land van Maas en Geel gaat over twee weken voorgoed op zwart. Dat bevestigde woordvoerder Maarten van Rooyen van de zender vrijdag.

Land van Maas en Geel, gepresenteerd door Bridget Maasland (bekend van het megaveel bekeken Woef!) en Cees Geel (bekend als kankerpatiënt in de bekroonde speelfilm Simon), moest de opvolger worden van Barend en Van Dorp. Frits Barend was daarvoor speciaal ingehuurd om Geel en Maasland te coachen.

Maar het mocht niet baten. Bridget Maasland heeft zero journalistieke bagage en is vooral goed in blond muziekclipjes aan elkaar babbelen, terwijl Cees Geel uitstekend acteert, in films welteverstaan, het soort van medium dat absoluut niets met talkshows te maken heeft.

Het resultaat was een schrijnend gebrek aan chemie en een ronduit amateuristische presentatie die het niveau van een schooltoneelstukje nauwelijks ontsteeg. Aan de deskundige redactie lag het in ieder geval niet, ook al is het niet zo dat de volledige Barend en Van Dorp-redactie destijds is meeverhuisd zoals Volkskrant-recensent Wim de Jong onlangs beweerde.

Al snel scoorde het programma de bekende Talpa-kijkcijfers: gemiddeld 80.000, met dank aan de uitzendingen direct na voetbalwedstrijden of de finale van Expeditie Robinson waardoor mensen per ongeluk bleven hangen op de zender. Op slechte dagen keken er krap 50.000 mensen.

John de Mol houdt overigens dapper vol dat dit echt geen blamage is voor zijn zender. De woordvoerder van Talpa: "De perceptie bij de mensen is dat we dat wekelijks doen, maar dat valt wel mee. Het is echt niet anders dan bij RTL en SBS6 destijds. Zij schuiven nog regelmatig met de programmering. Dat zijn nu eenmaal de wetten van de commerciële televisie. Wij brengen veel nieuwe programma's, dan gaat er statistisch gezien ook vaker wat mis."
Het is maar dat u het weet.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 15-12-2006 om 13:35:23
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 15-12-2006 om 13:41:55
ja FUCK talpa, altijd ook die berichten van fok en geenstijl waar iedereen op reageerd..

ik irriteer me al helemaal kapot aan die kk reclame steeds bij de wedstrijden
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 15-12-2006 om 13:44:15
Quote:
dap schreef op 15-12-2006 @ 13:35
( Plaatje )


Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 15-12-2006 om 13:45:13
Talpa? t logo is ontworpen door SHOE dat is alles wat ik weet


----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 15-12-2006 om 13:57:13
yeah mizou, op kroonjuwelen zie je dat nog haha geweldig. Dope dat bridget met zo'n shirt gaat lopen, denk niet meer dat ze er lang werkt
Misterrr_Mike
Wicked!!
Gepost door Misterrr_Mike op donderdag 21-12-2006 om 07:35:33
Ik ehb iets gehoord van dat John de Mol wilstoppen met Talpa, en dat hij een deel van SBS wil kopen ofzo
dap
038
Gepost door dap op donderdag 21-12-2006 om 11:18:00
De komst van Talpa, in augustus 2005, zou zorgen voor een media-revolutie, zo schrijft het Algemeen Dagblad. De uitkomst leek van te voren vast te staan: het station van De Mol zou met het eredivisie-voetbal en kijkcijferkanonnen als Linda de Mol en Beau van Erven Dorens de concurrentie een gevoelige slag toebrengen. Met name SBS zou zo’n verschrikkelijke oplawaai krijgen dat De Mol de drie SBS-stations in Nederland (SBS6, Net5 en Veronica) al snel voor een prikkie zou kunnen overnemen.

Het liep anders. Talpa zorgde inderdaad voor veel beroering, maar niet zoals De Mol had gehoopt. Tien is tot nu toe verre van een succes. De zenders van RTL en SBS staan nog fier overeind en zelfs de publieke omroep doet na de herprogrammering weer volop mee.

De Mol zoekt nu een elegante uitweg, maar raakt daarbij steeds verder geïsoleerd. Want doorgaan op de huidige manier heeft weinig zin. En maar weinigen geloven dat hij serieus van plan is een tweede zender te beginnen, zoals hij heeft aangekondigd.

Wat kan hij doen? De afgelopen maanden zat hij met SBS-aandeelhouders Permi- ra/KKR en de Telegraaf Media Groep om tafel. De media-ondernemer probeerde eerst SBS Nederland op te kopen. Dat mislukte, omdat de aandeelhouders van SBS niet willen dat het bedrijf wordt opgesplitst. De internationale SBS-groep heeft ook tv-stations in onder meer Roemenië, België en Zweden.

Vervolgens poogde De Mol een belang te verwerven in de internationale tak van SBS. Hij zou onder meer de succesprogramma’s van Tien en marktleider Radio 538 (waarde: circa 220 miljoen euro) inbrengen in ruil voor een ‘controlerend belang’ in de SBS-groep. SBS moest beloven regelmatig nieuwe door De Mol bedachte programma’s uit te zenden.

De onderhandelingen waren serieus, want beide partijen hadden iets te winnen. SBS zou marktleider in Nederland worden. En De Mol, die eerder zwaar was aangeslagen nadat hij de stekker uit Sport7 moest trekken, zou zonder al te veel gezichtsverlies de arena kunnen verlaten. ,,Wat er in dat scenario met sterren als Linda de Mol en Beau van Erven Dorens zou gebeuren, is nooit besproken. Sommigen zouden meeverhuizen, van anderen het contract worden afgekocht,’’ vertelt een betrokkene.

Maar voor het concreet kon worden, kwam er een lelijke kink in de kabel voor De Mol. Gedurende de gesprekken verwierven de SBS-aandeelhouders Permira/KKR vorige week voor drie miljard euro een meerderheidsaandeel in het Duitse tv-bedrijf Pro7/Sat1. Dit bedrijf gaat binnenkort fuseren met de SBS-Groep, waardoor een nieuw Europees tv-imperium ontstaat met een waarde van ruim acht miljard euro. Of De Mol aansluiting zoekt bij dit nieuwe tv-bedrijf - en belangrijker: of dit enorme bedrijf John De Mol nog wel nodig heeft na de fusie - moet de komende tijd duidelijk worden.[Algemeen Dagblad/Radio.NL]
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op donderdag 21-12-2006 om 12:08:10
Met zoveel geld kan je toch veel meer uit zo'n zender halen?!

Als je alleen al kijkt naar wat voor films ze uitzenden, het zijn er niet veel, maar het zijn gewoon kankerfilms!

De Gouden Kooi moet gewoon blijven, evenals de Wedstrijden natuurlijk. Nieuw Dier is ook een leuk programma. Verder moeten ze toch echt betere dingen verzinnen/kopen.

Bijvoorbeeld SBS dat the bold en the beautifull koopt van RTL4, krijg je toch weer een vaste groep kijkers mee.
----------------------------------------
ya diggg
dap
038
Gepost door dap op zondag 18-03-2007 om 11:14:37
Tien geeft 't op

door Marcel Frost
HILVERSUM - John de Mols zender Tien lijkt niet langer zelfstandig verder te gaan met het keiharde gevecht om de kijkersgunst. De samenwerking tussen RTL Nederland (RTL 4, 5 en 7) en Tien is op een haar na rond.

De partijen zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens. Naar verwachting worden komende week de puntjes op de i gezet, zo melden goed ingevoerde bronnen in omroepland.

Mededelingen

RTL-baas Fons van Westerloo wil niet meer kwijt dan dat er geruime tijd is gesproken en verwacht ,,dat binnen enkele dagen beide bedrijven mededelingen kunnen doen over een op handen zijnde deal ". John de Mol zegt dat er over Tien serieuze gesprekken worden gevoerd met diverse partijen, maar ontkent dat er bijna een akkoord is met RTL. Hoe de nieuwe constructie - die op korte termijn tot stand moet komen - precies eruit zal zien is nog niet bekend.

Mogelijk dat de Eredivisie straks te zien is bij familiezender RTL 4 en dat de andere succesnummers van Tien worden verspreid over vier tv-zenders. John de Mol heeft de uitzendrechten van de Eredivisie nog tot de zomer van 2008. Onduidelijk is welke gevolgen de samenwerking heeft voor het personeel van Tien, waar circa honderd man werkzaam zijn.

De verwachte overeenkomst tussen de zenders moet vervolgens wel nog worden goedgekeurd door de Duitse Bertelsmann AG, eigenaar van de Luxemburgse RTL Group (waar RTL Nederland onder valt). Ook de Nederlandse Mededingingsautoriteit zal de coöperatie van de stations toetsen.


yes! als dit waar is
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-04-2007 om 11:12:56
Talpa akkoord met RTL over Tien'

Uitgegeven: 18 april 2007 06:57
Laatst gewijzigd: 18 april 2007 10:12

AMSTERDAM - De televisiezender Tien gaat op in RTL Nederland. Beide partijen hebben overeenstemming bereikt en staan op het punt een contract te ondertekenen. Dat meldt het AD woensdag.

De krant stelt op basis van 'verscheidene goed ingevoerde omroepbronnen' dat de overeenkomst rond is. Programma's als Gooische Vrouwen en Deal or No Deal zullen volgens het AD naar RTL verhuizen, evenals het eredivisievoetbal. Ook zou Talpa radiozender Radio 538 inbrengen bij RTL, in ruil voor een belang van 25 tot 30 procent in RTL Nederland.

Verscheidene partijen

Woordvoerder Thomas Notermans van Talpa, de eigenaar van Tien, ontkent dat sprake is van een akkoord. "We praten met verscheidene partijen en met niemand is een akkoord bereikt", stelt hij. Talpa voerde de afgelopen tijd ook gesprekken met onder meer SBS.

De woordvoerder wilde niet aangeven in welk stadium de gesprekken zich bevinden, maar liet wel weten niet te verwachten in de komende dagen een akkoord te kunnen melden.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 18-04-2007 om 11:16:55
het is dat ze voetbal uitzenden, anders zou het me echt helemaal niks interesseren
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-04-2007 om 11:19:00
wat nou met de gouden kooi.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-04-2007 om 11:38:03
voetbal bij rtl, dan ga ik het eindelijk weer eens kijken
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 18-04-2007 om 14:12:19
Quote:
Jspr schreef op 18-04-2007 @ 11:19
wat nou met de gouden kooi.


word beter blijft dat
en gaat het naar een ander tijdstip !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2007 @ 14:12:33 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 18-04-2007 om 14:47:49
het zal..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 26-06-2007 om 17:41:33
Zender Tien in handen RTL

AMSTERDAM - De kogel is door de kerk. RTL neemt de tv-zender Tien over van John de Mol.

Een woordvoerder van Talpa, de holding waar Tien onder valt, heeft dat zojuist meegedeeld. Het personeel van Tien en RTL wordt op dit moment ingelicht.

Met de overname komt een eind aan een lange periode van onderhandelingen. SBS en RTL dongen beide naar de hand van Tien.

Volgens bronnen rondom de onderhandelingen worden ook de voetbalrechten overgenomen door RTL. In de vroege avond komt de KNVB met een mededeling hierover.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 26-06-2007 om 17:43:05
Al die overlopers moeten weer terug naar hun oude baas...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 26-06-2007 om 17:43:57
Genee mag niet van z'n oude baas. Hopelijk Barend ook niet!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 26-06-2007 om 17:56:07
wat mag Wilfred Genee niet?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 26-06-2007 om 18:00:37
hij is daar met een conflict weggegaan, dus de kans bestaat dat hij niet meegaat. Dan gaat ie denk ik achter een kastje, precies waar ie thuishoort.
Maar nu besef ik me pas dat we dan een voetbalprogramma krijgen met de familie Barend en De Snor. Dat is echt vreselijk! Hopelijk kan Willem het een beetje compenseren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-06-2007 @ 18:01:04 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 26-06-2007 om 18:05:43
ik denk dat werknemens en zo ook geregeld zijn in het contract, lijkt me namelijk sterk dat ze uitzondering maken voor een individu... het is aannemelijk dat talpa haar werknemers wil beschermen ...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0256 sec.