Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 ] | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
whahha ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
MasterZak![]() |
![]() | ![]() |
irritante accenten, maarja ik denk die mensen mij zeker ook een fukin irritant accent vinden hebben EDIT: haha lol met die banner idd fukin irritant [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 00:02:19 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
woon je je hele leven al in amsterdam? Hoe staat het dan met jou tongval? Je aaaaaaaaaaaaaaamsterdaaaaaaaams schat | ||
MasterZak![]() |
![]() | ![]() |
ik vat niet echt wat je bedoelt, maar ja ik woon mijn hele leven in amsterdam en mijn accent is gewoon hetzelfde als het accent van mensen op TV. Maar dan wel met een vleugje marokaans erdoorheen en straattaal ofcourse [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 00:04:35 ] | ||
dus je praat plat amsterdams? Dat kan ook als accent gezien worden... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
was er irritant aan die banner dan, ik heb 'm nog niet gezien? of is het omdat die dude er op staat? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MasterZak![]() |
![]() | ![]() |
@spade: het is idd die vrolijke rotkop van hem die zo irritant is en ook dat YEEAAH dat erbij staat dat slaat gewoon alles ![]() @schaduw: hahaha nee ik praat geen plat amsterdams mam, gelukkig niet. Maar als ik in Den Haag ben zeggen ze dat ik praat als een neger en vragen ze of ik surinaamse familie heb terwijl ik 100% Mocro ben ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 00:15:33 ] | ||
ah... vandaar... anders waren je ergenissen over dialecten/accenten nogal krom ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
kleuters die het forum verneuken en om een ban zeuren. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe word @ Rem ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
op kamp gaan met de brugklassers, en dan door die kutkinderen de hele nacht geen oog dicht doen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bek-vechter ja toch! ![]() |
![]() | ![]() |
Naar de koelkast lopen en er achter komen dat de appelsap op is ![]() ---------------------------------------- Ik gooi er niet met de pet naar, want m�n rijms zijn scherp als messen | ||
K-Non a.k.a: Spliffmeister |
![]() | ![]() |
's avonds altijd laat weg willen gaan, om uit te gaan... chillen... wat dan ook, maar dat beter niet kunnen doen omdat je er de volgende dag weer vroeg uit moet om een hele dag te werken... [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 21:07:05 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dat ik in zwaar kutte clusters ben gedropt... godverdomme ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
buddah Hengelogica.. met spanning hoger dan electronica ![]() |
![]() | ![]() |
fucking bel reclames voor ringtones enzo... zoo fucked op! matties zien wegrotten aan de sos of andere shit coppers die je smiechterig aankijken | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
een 1 krijgen voor PO die 20% meetelt voor het examen, en dat nog wel op de eerste lesdag.. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
't irriteerd me niet mateloos... maar het is wel dom. de "kiddy corner" Komop man... zelfs bij de zogenaamde gevorderden zit fucking wacke shit tussen. Denk je dat mensen meer zin hebben om te posten als je 't de kiddy corner noemt? Ik niet... ik ben 21. Fok dat man, als ik wilde had ik ALLANG "gevorderd" geweest. Maar ik vind het een beetje onzin... ik bedoel iemand die ik niet eens ken (en misschien wel veel minder verstand/gevoel heeft van rap) gaat een beetje bepalen of ik "gevorderd" ben of niet? Dacht 't niet he... Naja... geen haat naar de site ofzo, maar wou ik effe kwijt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2005 @ 19:21:52 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
irriteer me aan nutteloze topic's , zoals "waar laat jij je handen als je poept" topic je snapt wel wat ik bedoel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat me rooster al na 1 dag professioneel verkloot is ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
nu je t over school hebt... vandaag was introductie voor de bovenbouw (zit nu in de 4e..) en toen kreeg ik meteen een PO op van één of ander randebiel!! op een fucking introductiedag godverdomme! enne dat ik al voor morgen, mn eerste echte lesdag, al gewoon huiswerk heb.... kutschool ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog vakantie de vote-droogte ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 25-08-2005 @ 19:34 ik heb nog vakantie de vote-droogte Heb net gevote.. Maar , dat ik morgen moet werken... ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik erger me aan beginners die zich niet als beginners gedragen [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2005 @ 22:03:30 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
khenkahlaiers die mijn topic sluiten BOELER ! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Terneuzenaar neergestoken geplaatst op 26 augustus 2005 Een 24-jarige Terneuzenaar is gisteravond in zijn woning aangehouden op verdenking van poging tot doodslag cq. zware mishandeling. De man wordt er van verdacht een 17-jarige plaatsgenoot, met een schaar, in zijn gezicht te hebben gestoken. De oorzaak van het voorval ligt in de relationele sfeer. De man zit nog vast. Het slachtoffer heeft verwondingen opgelopen aan zijn voorhoofd en neus ------------------------------- en dan niet weten wie het zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2005 @ 18:49:00 ] | ||
![]() | ![]() |
dat de vetste hiphop party (scribblejam) veel te ver weg is... in amerika. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen reageren niet op mn uitdaging voor een battle, dat irriteert me dat ik fokking lauw in me hoofd word | ||
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 26-08-2005 @ 18:47 Terneuzenaar neergestoken geplaatst op 26 augustus 2005 Een 24-jarige Terneuzenaar is gisteravond in zijn woning aangehouden op verdenking van poging tot doodslag cq. zware mishandeling. De man wordt er van verdacht een 17-jarige plaatsgenoot, met een schaar, in zijn gezicht te hebben gestoken. De oorzaak van het voorval ligt in de relationele sfeer. De man zit nog vast. Het slachtoffer heeft verwondingen opgelopen aan zijn voorhoofd en neus ------------------------------- en dan niet weten wie het zijn Daz terneuzen... een vrouw in duitsland heeft haar man neergestoken omdat die geen sex wou , was vanmorgen op sky radio.. ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dat het morgen alweer saaiefuckingzondag is ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
dat ik merk dat de aarde alweer verder weg staat van de zon en dat dus betekent dat de zomer bijna voorbij is. En mn 'superhandige' draadloze nieuwe toetsenbord.. KRRRRR net oftie voor breezers is gemaakt. elke keer als ik op de i druk komen er verdomme 2 iii's oh zie je nou zijn het er zelfs drie ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 27-08-2005 @ 20:24 dat ik merk dat de aarde alweer verder weg staat van de zon en dat dus betekent dat de zomer bijna voorbij is. En mn 'superhandige' draadloze nieuwe toetsenbord.. KRRRRR net oftie voor breezers is gemaakt. elke keer als ik op de i druk komen er verdomme 2 iii's oh zie je nou zijn het er zelfs drie ![]() Gooi er eens mee, helpt wel eens.. Tis even saai op dit moment in huis ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
et irriteert me mateloos dat m'n werk nog steeds geen geld geeft gestort zodat ik dit hele weekend zonder ook maar 1 euro zit.. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
het irriteert me dat mijn klas zo fucking puberaal is en die kinderen diddl (die rat of muis weet ik veel wat het is) nog lief vinden en ik daar dus nog een jaar 5 dagen per week tussen moet zitten.. krrrrr ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
dat onze lieve layd space haar zo moet irriteren ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
haha, ach ja.. als ik me gewoon niet erger aan die kinderen en me in de boeken stort in de lessen, dan slaag ik er heb ik er geen last meer van.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en ik irriteer me ook aan het feit dat er niemand meer is hier nu. En dat Wierie niet online is maar uit een zal met 75 eurie weedy mag smoken.. biatch.. ach ja ik ook vorig weekend maar das al op verdomme.. KRRRR ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
voor jou ben ik dan even online ok ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik ben er nog ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
jeeeeej ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan beter hier verdergaan: forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9183&m=25&p=3 ---------------------------------------- onderschrift | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
als iets me niet lukt![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
inloggen op nlhiphop forum. klik 11 letters in typen enter vorige vorige Verschrikkelijk! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
dat geslijm op nlhiphop :p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha je doet het zelf![]() | ||
![]() | ![]() |
Offtopice: *gooit zijn bakje in de bosjes* Ontopic: tis zo stil overal.. kutzondag:p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dat een lief meisje morgen terug naar huis moet en ik haar een tijdje niet meer zie ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
de wetenschap dat ik vandaag de hele dag aan het werk ben terwijl het buiten lekker weer is en ik dus naar het strand wil. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dat ik morgen weer naar school moet ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
special-D lalalalala ![]() |
![]() | ![]() |
mensen die altijd lopen te zeuren!!!![]() ---------------------------------------- don't push me | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een rekenmachine leent | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 ] |