Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op vrijdag 19-08-2005 om 00:12:05
Er worden toch best regelmatig disscussie's gehouden op NLhiphop of aanleidingen daartoe. Misschien om het toch hier en daar te stimuleren en omdat naar myn mening het dope is en iedereen wel anders over dingen denkt.
Is het misschien niet dope om een discussie stukje gemaakt wordt, waar discussie's gehouden kunnen worden?

Misschien dat iedereen een mening erover kan geven?
----------------------------------------
onderschrift
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 19-08-2005 om 00:16:26
toen jij op vakantie was was er een vlaag van discussies in ALG. Een speciaal stukje subfora is mss een beetje teveel van het goede. Zoiets moet met vlagen komen of bij gebeurtenissen met een goede stelling. 5x in 3 maanden over abortus lijkt me niet echt handig..

verder ben ik wel in voor wat discussies... alleen jammer dat het vaak een ongeregeld zooitje wordt
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-08-2005 om 01:00:41
inprinciepe is op elke plek van het forum plaats voor discussies afhankelijk van het onderwerp, daar is het een discussie forum voor Wat eigenlijk dubbel op is. Maar verder kan dat altijd wel in ALG dat is de aangewezen plek
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op vrijdag 19-08-2005 om 01:57:42
dicussie over unicornmetal.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 21-08-2005 om 19:21:56
van discussie komt er gezeur... zoals altijd.... wordt meteen mensen verweten en belachelijk gemaakt.. die mensen die dat doen moeten gestraft worden vind ik.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op zondag 21-08-2005 om 19:35:05
Discussie over lelijke jongens met krullen zonder neus die lijken op een meisje?
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 21-08-2005 om 19:37:40
Quote:
Gepost door livio (Forum Moderator) op 21-08-2005 @ 19:35:56
jongen... kap eens met in elk topic dge af te zeiken. Niemand zit op dat gemekker te wachten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2005 @ 19:38:03 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.