Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:17:26
Dadre, volgens mij ken jij de tori achter dat liedje niet.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 19:18:57
en die tori ken ik cker, als reactie op de uitspraak kut marokkanen van rob oudkerk, maar ik ben ook mad down met raymzter trouwens, alleen al die vooroordelen over thc zijn echt onzin
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 20-09-2005 om 19:20:04
L2N, in het begin was ballen tot we vallen zeker niet commercieel.

maar idd hij was wel op Funx ofzo, en the box en weet ik et allemaal.

maar commercieel, nah zo erg ook weer niet .

@ die ene kerel: ik zei niet dat je iets tegen buitenlanders had, ik zei alleen dat het knap vind dat er zo'n click is met zoveel culturen.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 20-09-2005 om 19:20:08
Wat lul je nou dadre, was het geen commercieele zooi dan?
Qf? Dj Chuckie? RBDJAN!!!!? gaaaaaaaaa spelen, wil je weten hoe het voelt om wack te zijn.
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op dinsdag 20-09-2005 om 19:21:43
THC, het is een stijl die je moet liggen, simpele lyrics, met een smoothe flow.. Het is mijn stijl niet, ik houd van meer complexere lyrics.. THC, doet waar ie goed in is, maar soms heb ik iets van.. jow chill man, we zijn in Nederland, dus houd je pipa's in je nachtkastje.
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 20-09-2005 om 19:22:26
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 19-09-2005 @ 21:42
Ja dat bedoel ik dus al die gasten denken dat ze "gangsta" zijn ik heb zelf ook voor een vriend van me verkocht. Maar die dealertjes hier nemen die thc shit echt serieus. Ik bedoel ik heb er liever niks mee te maken maar wat ik bedoel is dat die gasten echt denken dat ze rough zijn zoals sommige gasten in LA en daar door komt rare shit van. Dus doe gewoon normaal want hoe die gasten het in LA en NY hebben is alles behalve cool

zeker heel hard word naar deze gast het is niet dope als je gangsta bent je hebt dan geen leuk leventje en geen mogenlijk heid om hier op dit forum een beetje te gaan chillen zoals wij kunnen en shit je moe werken dat is real dus waar hebben we het over
overdedreven dang
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 20-09-2005 om 19:23:34
dikke word @ Dadre.

als jullie thc niet zo goed vinden, moet je dit is luisteren:

THC - Een Hustle In de Morgen
THC - Strik je veters, buiten spelen
Appa - Wat is er aan de hand
THC - Daarom doe ik dit
THC - zonder vertrouwen is er ook geen verraad
THC - Je bent niet alleen
THC - Bitch
THC - Zonder berouw

kan nog wel langere lijst droppen.. maar check dit is.
THC - Mijn Hart deel 1 en 2
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2005 @ 19:25:27 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:25:07
Tjaps die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is moeten hun mond houden. Jullie snappen het niet, ofwel? THC is dope omdat het een click is met 10 culturen, laat me niet lachen man. En leuk dat je met een freestyle van Rbdjan komt, maar ooit sticks gehoord alstie een freestyle bosst? Tozz... ga eerst je huiswerk doen voor dat je hier over dopeness komt praten.
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 20-09-2005 om 19:26:21
dat zei ik niet die ene kerel. als je "LEEST" dan zie je dat ik iets van 8 redenen opgenoemd heb waarom ik het een dope click vind.

ben jij stoned ofzo?
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 19:27:20
die ene kerel wat kom je praten, doe niet alsof ik nix van nederhop weet jonge, dus kaak met je huiswerk, je hebt geen reden om neerbuigend te doen aangezien het hier om smaak gaat en jij oordeelt terwijl je bijna nix van thc kent en vooral niet de recente shit
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:33:07
Jongen... als jij je huiswerk had gedaan zou je weten dat er veel dopere mensen zijn dan THC. En dat ik niet alles ken van ze komt doordat het me geen fuck interesseert, werd gek van ballen tot we vallen, liedje over allochtonen en zina... en die waren stuk voor stuk gewoon fucking wack. En leuk dat ze beter rijmen nu, maar blijven wel lekker in een chliché vervallen met die pipa's van ze enalles.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 20-09-2005 om 19:33:23
Quote:
RockyJ schreef op 20-09-2005 @ 19:08
[...]

ik vind THC gewoon simpel de lauwste van de hiphop scene, en Waarom? mijn redenen, ze zijn niet commercieel, echt van de straat. dus niet NEP.
en ze hebben geen neef als kruiwagentje zoals yes-r, ze hebben geen dans-hit zoals brain met dansplaat, ze hebben geen hit met marco borsato als ali b, moet ik doorgaan?

dus als je van de straat komt ben je goede rapper?
en als je een klein beetej comercieel bent is het wack?
ach kijk veder dan je neus lang is
zeg ni dat ik THC slecht vind ma beste click...... nee

..maak je haar los en maak me gek..
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 19:35:02
jonge leer nou es lezen ik zeg tog, ik vind raymzter ook dope en opgezwolle dus kom aub niet praten alsof je zo wijs bent of wat dan ook, met je je weet niet eens waar die tori over ging... dus wel
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 20-09-2005 om 19:38:27
@ RockyJ, waar is deze van ?, THC - Strik je veters, buiten spelen
@Die ene kerel, het is iig een stuk moeilijker om met 10 allochtonen succesvol te zijn

Maar van die 10 zijn er maar 3 echt goed vind ik zelf eigenlijk, mja mijn smaak
Nooit geschoten is altijd mis
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:39:03
Dan vind ik je gewoon vaag. Als je opge, duvel en de rest kent... hoezo luister je dan thc? Omdat je dagelijks een bepaalde dosis gangsterlijkheid nodig hebt om goed te kunnen functioneren ofso? Maar weetje, wat jij vindt zal me eigenlijk een worst wezen. Als jij lekker thc wil luisteren moet je vooral je gang gaan. Veel plezier met het schoonmaken van je pipa en het hosselen van tanga's dan, terwijl je die wierie scoort en naar de popo scheldt.
Trouwens, ik vind ali toffer dan thc... ghehe.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 19:41:44
die ene kerel doe aub niet alsof je niet slimmer bent, als ik luister naar hoe zij over pipa's praten, zegt toch niet dat ik zelf ook mn pipa pack of wat dan ook, ik vind gwn chill om naar te luisteren
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:43:15
Nogmaals dan, ben best benieuwd:

Dan vind ik je gewoon vaag. Als je opge, duvel en de rest kent... hoezo luister je dan thc? Omdat je dagelijks een bepaalde dosis gangsterlijkheid nodig hebt om goed te kunnen functioneren ofso?
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 19:47:38
gwn omdat ik hun nr's dope vind, alsof je bepaalde muziek alleen maar kan luisteren omdat je een bepaalde dosis van dat type nodig hebt, nee gewoon omdat ik hun beats en txten dope vind
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 20-09-2005 om 19:53:02
ik vind opposites, ali b, yes-r ook goed hoor, nooit gezegd van niet.

maar ik heb ook geen dosis thc nodig ofzo., maar ik vind hun muziek goed en klaar.

en je praat over huiswerk van die artiesten luisteren, maar jij intresseert je geen fuck in thc dus voor jou huiswerk een 1 vriend.

en duvel enz ken ik ook btw.

ik citeer appa:

voor iedereen die dacht dat THC over was, we komen sneller terug dan marc overmars
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 19:59:06
Hoezo citeer je die gast? Als dat een van de dopere lines is, zijn er internetrappers die doper komen. Hoezo voor mijn huiswerk een 1 trouwens? Ik ken genoeg liedjes van ze om mn mening er over te kunnen vellen.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 20-09-2005 om 19:59:31
21 okt komen ze in discotheek hier, kijken of ze al wat live zijn verbeterd
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 20:01:27
en nee dat is niet 1 van de dopere lines, luister nou maar wat is er aan de hand van thc/appa
gruwelijke shit, of daarom doe ik dit van rocks/thc
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 20-09-2005 om 20:06:15
Als ik naar boven kijk, zie ik alleen pijn en verdriet, ik leg me leven uit op die beat
het is moeilijk om uit te leggen want mn pijn is te diep, sommige mensen voelen me niet want mn rijm is te street

dit geldt voor die ene kerel denk
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-09-2005 om 20:23:24
Quote:
Dadre schreef op 20-09-2005 @ 20:06
Als ik naar boven kijk, zie ik alleen pijn en verdriet, ik leg me leven uit op die beat
het is moeilijk om uit te leggen want mn pijn is te diep, sommige mensen voelen me niet want mn rijm is te street

dit geldt voor die ene kerel denk

Ik vind die eerste wel tof, maar hij rijmt te simpel (diep-beat-street). De 2e line is jammer... dacht er gaat een emotioneel beladen boodschap komen, maar hij vertelt voor de 1000ste keer dat hij straat is.
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 20-09-2005 om 23:18:44
Quote:
die ene kerel schreef op 20-09-2005 @ 19:39
Dan vind ik je gewoon vaag. Als je opge, duvel en de rest kent... hoezo luister je dan thc? Omdat je dagelijks een bepaalde dosis gangsterlijkheid nodig hebt om goed te kunnen functioneren ofso? Maar weetje, wat jij vindt zal me eigenlijk een worst wezen. Als jij lekker thc wil luisteren moet je vooral je gang gaan. Veel plezier met het schoonmaken van je pipa en het hosselen van tanga's dan, terwijl je die wierie scoort en naar de popo scheldt.
Trouwens, ik vind ali toffer dan thc... ghehe.

had je t tegen mij ? zoja
Ik luister Opge Jawat Ray enz in overvloed.. maar THC is weer ff iets anders wat ik checken moest en is ook wel dope.

dat laatste slaat natuurlijk nergens op. En kerel jij bent de enige die het over "Gangster shit" heeft, iedereen probeert duidelijk te maken waarom ze de muziek diggen, en dan denk jij erbij dat ze zelf ook als THC willen zijn :S.
maar miss heeft het te maken dat jij in boerendorp ofzo woont ?
Nooit geschoten is altijd mis
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 20-09-2005 om 23:28:23
wat is er mis met dagelijkse gangsterdoses, niks alleen thc vinnik nog steeds een beetje kreupele shit
betta believe that
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 21-09-2005 om 15:35:17
cml.exe, ik had het niet tegen jou, maar als je je aangesproken wil voelen...
En nee, ik woon niet in een dorp. Deze discussie kan zo eindeloos doorgaan en daar heb ik de tijd niet voor, heb namelijk ook nog een leven. Dus veel luisterplezier verder.

Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 21-09-2005 om 17:17:56
Kijk wat ik nep vind is dat ze doen alsof ze straat zijn terwijl ik weet waar ze vandaan komen. Ik zeg het is overal zo er zijn problemen met de jeugd enz.. Maar waarom moeten ze laten zien hoe groot hun lul is ik bedoel kom op. LUISTER naar paraat van Jawat! ik bedoel dan denk ik ja je verteld over het harde leven maar geeft er een goeie boodschap aan. Ik luisterde vroeger ook naar dat soort shit maar je komt er gewoon achter dat het allemaal nep is daarom vind ik zwolle/rotterdam rap vet omdat ze "real" zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2005 @ 17:18:53 ]

[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 22-09-2005 om 16:18:26
Quote:
L2N schreef op 20-09-2005 @ 19:20
Wat lul je nou dadre, was het geen commercieele zooi dan?
Qf? Dj Chuckie? RBDJAN!!!!? gaaaaaaaaa spelen, wil je weten hoe het voelt om wack te zijn.

wel mooi trouwens dat je reclame voor je eigen nummers maakt op www.rappersuitnoord.tk , waar groot gedeelte bestaat uit thc
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.