Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 19-08-2005 om 15:40:26
http://www.michielsmit.nl/?p=14

shit zeg..dat die racist die zichzelf een politicus noemt dit serieus neemt...

Quote:
De afgelopen weken stonden de kranten bol van de groepsverkrachtingen in Rotterdam. Al sinds 2002 waarschuw ik voor het gevaar van de ghettocultuur onder jongeren, veroorzaakt door MTV-achtige programma’s. Volgens mij is het tijd om de maatschappelijke schade op deze media te verhalen door het invoeren van een ‘ghettorapbelasting’. We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig. Zie ook moord leraar gelegimiteerd door verheerlijking ghettocultuur

[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2005 @ 15:46:16 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-08-2005 om 15:45:42
die moet inderdaad eens klappen krijgen.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 19-08-2005 om 15:46:23
ja vind ik nou ook
Edit:
reactie op fp
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2005 @ 15:47:32 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 19-08-2005 om 15:48:25
ghehe...

ben ik wel mee eens hoor. Accijns op rap doen! Belastingen! Laat het maar lekker duur worden! Dan kopen die tuignegers van groepsverkrachtingen het niet zodat ze niet gek in hun hoofd worden! Hoe heet ie? ik wil stemmen...
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 19-08-2005 om 15:49:17
hahaha ik wist al dat het een gekke vent was, maar ditte.. tering..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 19-08-2005 om 16:01:35
tis wel een manier om 50 cent van de buis te krijgen?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 19-08-2005 om 16:36:34
Beetje onduidelijk er staat helemaal niet wat hij nou bedoelt.
Wordt een 50 cent cd duurder? Gaat mtv betalen als ze een ghettoclip willen draaien?
Maar ja is vrij nutteloos. Het wordt toch ook veel van internet afgehaald.
En hij doet zelf ook mee, want hij is natuurlijk wel een hustler zo, gewoon geld verdienen door ons te laten betalen
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 19-08-2005 om 16:49:15
gewoon een kerel die wat stemmen wil hebben van mensen die tegen rap zijn omdat het"geweldadig" enzo zou zijn het is gewoon hoe het OOK is mar wat mij betreft kan die kerel opdonderen alsof die gasten dat niet hadden gedaan als er geen "gettoclips" waren echt bullshit ala je het mij vraagt
----------------------------------------
overdedreven dang
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 20-08-2005 om 01:32:04
flikker toch op met die kerel.. niet iedereen komt uit wel gestelde wijken die nooit ergere shit mee maken dan een duizendje meer of minder op hun bankrekening of een lekke band van hun bmw z3
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zaterdag 20-08-2005 om 01:47:41
tis wel zo dat 50 cent clips e.d verkeerde beeld geven aan kindertjes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 01:50:10 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 20-08-2005 om 02:02:12
ja klopt, maar zo los je dat niet op denk ik

''gettorapbelasting..."
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zaterdag 20-08-2005 om 02:03:50
beter zende ze dit soort shit gewoon niet zoveel uit. de muziek zenders moeten gewoon iets anders gaan hypen, like speeskees ofzo, laten lijken dat het ''IN'' is en koel om naar te luisteren door abnormaal veel te promoten, en dan is die ghettohype over
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 02:06:51 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op zaterdag 20-08-2005 om 12:01:51
Ze moeten die blingbling bende gewoon helemaal verbannen... klaar.

Ik ben het er helemaal mee eens dat het een verkeerde indruk geeft. En dan vooral een verkeerde indruk van hiphop! Veel jongeren kennen niks anders dan wat ze op tv zien... en vinden die wacke commerciele 50cent stijl blingbling shit helemaal te gek. Het gaat om zoveel mogelijk sierraden, en zo stoer mogelijke negers. Wat de fok. Het maakt niet eens uit WAT er op tv komt, alles word meteen een hype... je krijg nu zelfs "bling bling" telefoons enzo... zo triest. Wat de fok heb je eraan. Maar ja als ik nog 14 was zou ik 't waarschijnlijk ook wel cool vinden... echt pure manipulatie is 't, om geld uit pubers te trekken.

Maar ghettorapbelasting... komop zeg, dat heeft toch geen zak zin. Haal gewoon de bullshit van tv, en promoot dat gekut niet zo met dat achterlijke gebling en zogenaamde nep-beefs.

Vinden ze het gek dat het een verkeerde indruk geeft, als er op tv alleen maar gerapt word over geld en hoe tof ze zijn met hun goude shit... echt, 't gaat nergens anders over.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 12:09:12 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op zaterdag 20-08-2005 om 12:36:10
Ouders moeten gewoon leren opvoeden!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Dopey
Voor de heads
Gepost door Dopey op zaterdag 20-08-2005 om 12:40:01
# Shameless Says:
augustus 19th, 2005 at 15:22

Wat een kort door de bocht viezie weer Michiel… dat komt niet door rapmuziek, ik maak zelf ook hip-hop EN Hardcore en mij zie je toch ook geen meisjes verkrachten… je verlegd de verantwoording… dit is net zo dom kakelen als roepen dat de columbine moord komt door de muziek van Marilyn Manson… dat is namelijk beiden gelul… de massa van de mensen verkrachten en vermoorden namelijk niemand… de verantwoording ligt bij de daders zelf en niet bij MTV o.i.d.


Deze man weet waar hij het over heeft
----------------------------------------
Commercieel is niet dik, ik noem het eerder gezet
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 20-08-2005 om 22:50:08
Volgens mij snapt die michel nog steeds niet wat multicultirele samenleving is en heeft hij zeker geslapen tijdens geschiedenislessen, want dat was in de middeleeuwen ook al zo en marokanen * echte* luisteren niet naar rap / hiphop als ze marokaans zijn ( of turks .. wtf ) . Ze luisteren naar allah shaba ballah allah
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Paradize//H3
~Soarin' Minds~
Gepost door Paradize//H3 op dinsdag 23-08-2005 om 14:43:35
Wuhahahahah, hoe ver kan je t zoeken

Wat als die shit erger wordt.. ik zie mezelf over 5 jaar al thuis in de krant bladeren:
"Schat, wacht nog maar ff met het halen van die nieuwe Negativ CD.. De Eastcoast-index rijst weer eens de pan uit"..

teeering
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 14:44:05 ]

----------------------------------------
H2013~ "We schreeuwden 'tijd voor overname' en namen de tijd over"
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 23-08-2005 om 14:49:58
whahahaha die kirl is gek in zijn hoofd !
wat een klooooootzak
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.