Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Kale_Rob
Alphen a/d Rhymes
Gepost door Kale_Rob op zondag 21-08-2005 om 00:16:24
Hey hallo,

ik ben net begonnen met rappen en Kale Rob - Avond in Het Kasteel heb ik na 1 week kloten opgenomen. Kale Rob - Je bent als de dood heb ik na 2 weken opgenomen. Alles is gedaan vanuit een vriendschappelijk dis tussen mij en de rapcore formatie Koll. Refrein van 1ste track is gejat van Met je bek familie.

Ben benieuwd naar jullie reacties
----------------------------------------
Fornicate Under Command of the King
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 21-08-2005 om 12:06:18
de 1e track vind ik echt helemaal kut,
de 2e begint al een stuk beter,
bij veel rijmwoorden leg je teveel nadruk erop
en lijk je ze te rekken probeer dat is niet niet te doen,
volges mij klinkt t al een heel stuk beter
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2005 @ 12:06:38 ]

Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zondag 21-08-2005 om 13:01:22
eerste track is echt bagger ja je flowt daarop als een baksteen ik heb m niet eens afgeluisterd 2de zit je tenminste al redelijk op de beat maar ik ben nog niet echt kapot van je stemgebruik werk daaraan en probeer de 2de stem gelijk te zetten

----------------------------------------
Kiphop baby!
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 21-08-2005 om 13:08:47
Ga eerst lines proberen te schrijven en goeie lines, niet teveel praten maar flowen en niet teveel hakkeltakken * zelf ook last van, maar ja, op een keertje lukt alles vloeiend*

Veel suc6!

gr. vince
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Kale_Rob
Alphen a/d Rhymes
Gepost door Kale_Rob op maandag 22-08-2005 om 00:52:10
Cheers!
----------------------------------------
Fornicate Under Command of the King
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 31-08-2005 om 18:03:08
1e nummer is de rap wat slap ik hou meer an muli's (en veel ervan) en die heb je niet zoveel. Je stem klink alsof je hem vervormd je kan beter je eigen stemgeluid gebruiken en mischien een octaaf hoger? (als je het red) MAAR DIE BEAT IS TERINGDOPE!!!!!

2e nummer is zooi. Ik kan het niet anders zeggen het klinkt niet de beat is bagger en ik denk dat als je meer je best doet je heus wel beter kan. Probeer dus meer multi's te gebruiken en wat meer variatie in flow en toonhoogte misschien helpt dat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2005 @ 18:07:15 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.