Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 23-08-2005 om 11:18:15
... en daar zijn we heel blij mee natuurlijk. Helaas brengt de groei steeds meer mensen mee, die het leuk vinden af en toe een beetje herrie te schoppen. Opzich niet zo heel erg, we zijn geen politiestaat. Aan de andere kant moet het ook niet zo zijn dat het uit de klauwen loopt. Want dan riskeer je een ban, wij doen dit voor onze lol, en wij hebben dus geen zin ons aan jou te ergeren, of ons aan mensen te ergeren die bij ons klagen dat ze zich aan jou ergeren.

Ik denk dat dit ook een mooi moment is om ons ban beleid even uit te leggen, dit zal later ook in de FAQ worden opgenomen.

Bans
Bans kunnen alleen door het rooie Admin team uitgedeeld worden, en door niemand anders, niet door de mods en niet door de groene NLhiphop crew. Het heeft dus ook nooit zin bij hun te klagen. Want zij kunnen er niks aan doen. Alleen de rooien kunnen ze zetten en weg halen.

Maar de rooien zien niet alles hoe loop ik een ban op dan?
Nee, wij zien niet alles. Wij zien wel veel. Naast het rooie team zijn er natuurlijk de overige crewleden, samen zien wij wel alles. Dat wil niet zeggen dat elk crewlid zomaar een bankan verzoeken voor een gebruiker. Zo werkt het niet. Elke gebruiker heeft een 'geschiedenis' sommige gebruikers hebben ook 'usernotes' . Aan de hand van deze twee dingen kunnen de rooien bepalen of een ban geplaatst dient te worden na zo'n verzoek. Of dat een waarschuwing voldoende is.

Wat zijn usernotes?
Usernotes zijn positieve en negatieve opmerkingen, die in een kladblokje aan een gebruiker gekoppeld zijn. Deze zijn door elk crewlid in te zien en aan te brengen.

Ik heb nooit een waarschuwing gehad maar wel een ban?
Uiteraard kan het zijn dat je een ban oploopt terwijl je nooit enige warschuwing hebt gehad. Vaak gaat dit om tijdelijke bans die gezet worden na dat je je in een korte periode extreem lastig hebt gedragen.

Ik heb een klacht over een ban?
Je kan het natuurlijk altijd niet eens zijn met een ban. PM'en gaat niet, dus je kan je klacht droppen bij het admin team via de e-mail. Het adres is forum[at]nlhiphop[punt]nl
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.