Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 23-08-2005 om 13:40:49
L'Equipe pakt uit met een groot verhaal. Volgense de Franse gezaghebbende sportkrant werd Lance Armstrong betrapt op het gebruik van EPO in 1999. Armstrong zelf ontkent.



De krant titelt 'Le mensonge Armstrong', de Armstrong-leugen. Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.

In 2004 is men begonnen met de oude stalen opnieuw te testen met de nieuwste technologie. Twaalf van die stalen reageerden positief, zes hiervan waren van Armstrong. De Amerikaan boekte in 1999 zijn eerste Touroverwinning.


Jacques de Ceaurriz, de voorzitter de directeur van het dopinglaboratorium in Châtenay-Malabry zegt dat er geen twijfel bestaat over de rechtsgeldigheid van dat resultaat, ook al gebeurde de
analyse vijf jaar na de afname.


LANCE ONTKENT

Armstrong reageert op zijn site ontkennend op de nieuwe onthullingen. De Amerikaan spreekt over riooljournalistiek van L'Equipe. Hij herhaalt nogmaals: "Ik heb nooit prestatieverbeterende middelen gebruikt."

Of deze nieuwe feiten gevolgen zullen hebben voor Armstrong, is lang niet zeker. Het experimentel karakter van de test en het feit dat er geen mogelijheid bestaat om een tegenexpertise aan te vragen (want het lab gebruikte de B-stalen, de A-stalen werden al in 1998 en 1999 onderzocht), maakt vervolging van de renner in principe onmogelijk.

De zaak is wel al doorgespeeld aan het WADA, dat de zaak bestudeert en eventueel juridische stappen kan ondernemen. Ook het Amerikaanse antidopingbureau, het USADA, zou zich over het dossier buigen.

bron
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 13:42:15 ]
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 23-08-2005 om 13:50:13
als de A-stalen toen al onderzocht werden en er nix mee aande hand bleek te zijn en nu opeens wel met de b-stalen wilt het zeggen dat het tog niet waar is?

er zijn al veel roddels enzo over Lance en verboden middelen gebruik geweest. maar vergeet niet dat die man bevoorbeeld vlak na zijn kanker, in de herstelperiode sommige middelen omwille van medische redenen moest gebruiken (toen koerste hij nog niet opnieuw)

ik heb zelf bijvoorbeeld ook na mijn longonsteking (3 maanden doodziek) een hele lange tijd doping moeten nemen om trg te herstellen (ik had de kracht niet meer om te stappen van mijn bed tot de wc in het ziekenhuis en dat is zo'n 5 meter van elkaar). Lance heeft in zijn herstelperiode van zijn kanker dus ook middelen genomen om medische redenen.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 23-08-2005 om 13:59:54
Lance is king en mensen zijn jaloers
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 23-08-2005 om 14:01:07
Hij is king... zolang met drugs en dan niet gepakt worden. R E S E C P T
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 23-08-2005 om 14:25:54
ik vertrouw nog steeds op lance totdat het tegen deel bewezen is
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 23-08-2005 om 14:37:44
hij is zeker king, maar het is jammer van hem dat ie alleen bezig is met de tour.

De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 23-08-2005 om 14:51:26
Kzoek eigenlijk een site/winkel waar je zo'n livestrongbandje kan kopen, waar haal je die shit?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 23-08-2005 om 14:52:45
ik ken iemand die zo eentje heeft maar uit amerika. ik vrees dat dat ook de enigste plaats is :s heb nog niemand hier gezien die het niet had uit amerika.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 23-08-2005 om 14:53:10
hehe, grappig, normaal gesproken wordt je overal dood gegooit met die dingen, maar ik zou zo 1 2 3 niet kunnen vertellen waar je ze kopen kan lokale racefietsenboer misschien ?

Edit:

http://sport.search.benl.ebay.be/livestrong_Fietskledij_W0QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ18677


daar dus.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2005 @ 14:54:41 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 23-08-2005 om 14:55:26
Quote:
livio schreef op 23-08-2005 @ 14:53
hehe, grappig, normaal gesproken wordt je overal dood gegooit met die dingen, maar ik zou zo 1 2 3 niet kunnen vertellen waar je ze kopen kan lokale racefietsenboer misschien ?

Edit:

http://sport.search.benl.ebay.be/livestrong_Fietskledij_W0QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ18677


daar dus.



Ik ben een trendsetter
Sjeh weejt tok
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 23-08-2005 om 19:36:55
Mijn leven stort in elkaar bij dit nieuws
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Boswottels
Gepost door Boswottels op dinsdag 23-08-2005 om 20:48:40
wat maak die shit nou uit.. hij is gestopt:S
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 24-08-2005 om 12:29:01
Waarom blijven die fransosen hem nog steeds zwart maken enzo ?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 24-08-2005 om 13:15:57
omdat ie alleen de tour komt rijden. en voor de rest nergens aan meedoet.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 06-09-2005 om 21:08:32
Lance Armstrong wil achtste Tour winnen

BRUSSEL -Lance Armstrong overweegt om volgend jaar voor een achtste Tourzege te gaan. Dat staat vandaag te lezen in de Texaanse krant The American Statesman. "Ik denk dat het de beste manier is om (de Fransen) de mond te snoeren", wordt Lance Armstrong geciteerd, een verwijzing naar de betichtingen over epo-gebruik in 1999 waarmee de Franse sportkrant L’Equipe op 23 augustus uitpakte. Gevraagd naar de ernst van zijn plannen voor een Tour-deelname in 2006, antwoordde Armstrong: ,,Ik train elke dag''.
Lau Gepost door Lau op dinsdag 06-09-2005 om 21:10:40
Strakke actie.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 06-09-2005 om 21:27:28
Juist, gewoon bewijzen die hap!
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 07-09-2005 om 11:11:00
mwah... misschien moet ie gewoon zn biezen eens pakken.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 07-09-2005 om 11:37:50
doet ie toch niet. Hij bluft hiermee alleen maar.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 07-09-2005 om 11:38:46
denk niet dat hij bluft.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 07-09-2005 om 11:41:27
Dat denk ik ook niet. Het zou wel een aardige actie van hem zijn,
maar ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 07-09-2005 om 11:44:18
ik zit er ook niet op te wachten want heb zin om weer eens naar een spannende tour te kijken.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Crunx Gepost door Crunx op woensdag 07-09-2005 om 12:00:31
hahaha, ik denk niet dat hij dat gaat doen
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 07-09-2005 om 18:39:01
Het stond in de krant....
dat hij aan comeback dacht
k hoop van niet
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.