Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 ] | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
héhéhé ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
MAxell MP3 neckphone met ultime bassweergave ![]() bij expert in de aanbieding.. ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
umbro shower gel, zak jappanse nootjes, van die aanmaak sportdrank, dextro energie, Xilifresch kauwgom en zo'n fles nep RedBull [b-balkamp ![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
muffindeeg ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
![]() ik ben van plan deze te kopen, aangezien normale altijd uit mn oren vallen. wel 28 euro mja iemand feedback ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
wel ze zien er wel "spacy" uit. en wrsnlk klinken ze ook goed. mareum, je hebt tog ook zo van die "speciale oortjes" die zo met een extra stukje die je achter je oorschelp moet duwen. ik denk dak er zo'n nog heb liggen, laat ik ze ff'n zoeken en dan een foto nemen om het uit te leggen Edit: ik vind ze dus niet, mss als ik ze later vind post ik een foto, als iemand snapt wat ik bedoel wil die dan zo'n foto posten as ie er eentje heeft. want opt internet kan ik ook geen foto vinden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2005 @ 14:18:17 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() deze bedoel je zeker | ||
![]() | ![]() |
ja dat is wat ik bedoel. zo'n oortjes kosten tog niet zoveel geld? (15 euro hier in de fnac.) ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hmmm MC notorious, die zijn te groot man ![]() ![]() Deze gaat in het gehoorkanaal ofzo.. ik denk dat weining mensen deze hebben ervaren.. dus ik ga zelf ontdekken hoe ze zijn denk ik , bedankt though ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
oke ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb helemaal nix gekocht. Maar wel wat gewonnen, dat telt toch ook wel mee? Naja.. ik heb iig een Pete Philly & Perquisite shirt binnengekregen die ik gewonnen had bij State ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een zakje snoep gekocht bij TumTum ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
standaard fles fernandez en verder een stokbrood | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
net t-shirtje gekocht en fles drank voor vanavond ---------------------------------------- beng! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
fles Glennfiddish (whiskey) vanmorgen nog bananen voor voetbalwedstrijd en een pak 'b'tween' | ||
![]() | ![]() |
bananen?? wat voor actie ga jij uitvoeren bij die voetbalwedstrijd?? ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
bananen zijn goed voor je als je gaat voetballen![]() btw 4-2 gewonnen was voor beker ![]() heb ook nog bier gekocht | ||
![]() | ![]() |
ooh ik had over die vanmorgen heen gelezen en dacht dat je naar een voetbalwedstrijd ging met bananen![]() ---------------------------------------- beng! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
net als bij die wedstrijd afgelopen seizoen bij Quik boys ofzo ahah ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja daarom was mijn reactie al van wat ga je met die bananen doen![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Een broodje warm vlees ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
2 paar nieuwe schoenen![]() En de timba's die dat meisje in die clip van brace aanheeft maar dan in het babyroze. 2 nieuwe broeken en een Versace truitje. ![]() En nog een paar boxhandschoenen van Everlast en een Muay Thai broekje. Ohja en 15 pleuro's white widow + vloei en tip en een pakje Marlboro =P (GELDTEVEEL VANDAAG) Mja dat is nu ook weer gelij bijna op. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2005 @ 20:48:03 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Dat is anders maar 1 schoen. | ||
Herrie Oei ![]() |
![]() | ![]() |
Fonky kleurtje ![]() ---------------------------------------- Vieze shit, hou je niet tegen met een spatbol. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Niet vandaag, maar wel gister. Canon 420EX speedlite flitser. Goeie keuze geweest gezien de eerste test foto's. Volgende week gaan we echt testen bij Pete Philly als het goed is. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
haha je moet ff nog een keer kijken =P ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
hmmmz ja euhmz erg donkere webcam pic, beter iets uit zoomen is het denk ik wat beter te zien. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ja me licht hier is niet zo goed.. wacht ff ik kijk wel wat ik ervan kan maken. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
enne.. dan zijn me tieten beter te zien bedoel je? ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Hier dan.![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
euhmz nee, die zijn zo wel prominent geneg in beeld, ook een reden om uit te zoomen en beter licht te gebruiken ![]() En dan te bedenken dat ik in de eerste reactie de volgende zin weg gelaten heb. "en dan zijn je tieten wat minder prominent in beeld". Vond dat ik dat niet kon maken tegen over zo'n jong meisje ![]() Hmmz zie nu dat je digicam gebruikt (tenminste spot een uitgestoken arm?) verklaard het beperkte beeld ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2005 @ 20:59:15 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 27-08-2005 @ 20:58 euhmz nee, die zijn zo wel prominent geneg in beeld, ook een reden om uit te zoomen en beter licht te gebruiken ![]() En dan te bedenken dat ik in de eerste reactie de volgende zin weg gelaten heb. "en dan zijn je tieten wat minder prominent in beeld". Vond dat ik dat niet kon maken tegen over zo'n jong meisje ![]() Hmmz zie nu dat je digicam gebruikt (tenminste spot een uitgestoken arm?) verklaard het beperkte beeld ![]() meisjes kopen zon shirt alleen om de text die daar staat dus showt ze met cam dat t van versace is. (je gezicht mag er ook wel op hoor) ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
hmmmz ja maar ik heb vrouwen nooit begrepen... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
he LayD Space, voor 30 euro zet ik mijn handtekening wel op een wit shirtje en klad ik hem vol. Veel goedkoper dan wat je nu hebt. | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, daz wel duur jah... ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
vriend.. ik had geld teveel dus maakt het me niet uit of ik dure truitjes koop. Of ik er nou een voor veel of meer voor weinig koop maakt niet uit ik heb toch al teveel kleding. En vond dat truitje gewoon leuk ja. Maargoed. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hehehehe ja, Dap, vriend. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en ik laat de bovenkant van dat shirtje zien omdat daar de tekst staat.. de onderkant is leeg dus niet interessant om te zien. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ze had ook dap, lul kunnen zeggen .. maar mijn aanbod staat nog steeds hoor, voor als je niet zoveel geld hebt | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
haha nee dan klas ik zelf wel een shirt vol, wil later toch mode ontwerpster gaan worden dus goed beginpunt =P ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en vriend is stopwoord sorry. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
nou wij hebben gekocht :![]() een hele dope , handige headset voor mijn telefoon | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
hey ken jij heeeeeeeeeel toevallig een half thaise half nederlandse jongen uit delft die bom heet? ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
Big Mac,Bananen Shake groot,zak Doritos smokin' barbeque,10 euro K2 met gratis hasjies,Vifit Yoghurtdrink,kaas uien brood,zakje banaantjes ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
zo jij koopt veel sochetnds en dan nog oop een zondag knap hoor | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
volgende pakje peuken maar weer en gisteren nog bier gehaalt ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Heb gisteren even kleren gehaald en nu net even wat peuken en lange vloei ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
een hamburger! | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 28-08-2005 @ 11:07 zo jij koopt veel sochetnds en dan nog oop een zondag knap hoor Zondagwinkel ![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopemelder schreef op 28-08-2005 @ 17:01 [...] Zondagwinkel ![]() dom dom dom, krijg je als je in het mooie alemlo woont he, dat hebben we niet ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 ] |