Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 24-08-2005 om 11:54:34
http://www.google.com/talk/

variant voor msn en shit, google rules dus als dit beetje werkt gaat icq eruit. Ook altijd handig voor als je msn troep down is. Vertrouw google meer dan microsoft.



Quote:
They say talk is cheap. Google thinks it should be free. Google Talk enables you to call or send instant messages to your friends for free–anytime, anywhere in the world. Google Talk offers you:

* Choice: Get in touch how and when you want to–over email, IM or a call

* Quality: Talk through your computer but hear your friends as if they were in the same room

* Convenience: Your Gmail contacts are pre-loaded into Google Talk so inviting or talking to your friends is just a click away
dap
038
Gepost door dap op woensdag 24-08-2005 om 11:54:55
voor degene die het willen testen, add me: nlhiphop@gmail.com
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op woensdag 24-08-2005 om 12:23:15
dees hou ik, maar voor praten met mic gebruik ik skype
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 24-08-2005 om 12:31:54
skype is een bitch, niemand gebruikt dat man .. was leuke hype maar ik ken bijna niemand die het normaal gebruikt
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 24-08-2005 om 12:34:18
google lukt het niet om een betere MSN te vormen. MSN is zo ingeburgerd, dat krijg je niet weg. Niemand zal ovregaan omdat ze msn al hebben... wel jammer though...

en skype gebruik ik ook, handig voor met m'n meissie of familileden in het buitenland
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 24-08-2005 om 12:34:32
hoe zet google gvd 300 miljoen per jaar om ?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 24-08-2005 om 12:45:44
Quote:
cml.exe schreef op 24-08-2005 @ 12:34
hoe zet google gvd 300 miljoen per jaar om ?

advertenties, technologie verkopen\leveren etc. google is meer dan alleen zoeken...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 24-08-2005 om 12:59:01
ja die gasten zijn echt heel groot bezig. Zelfs mensen van microsoft zijn naar Google gegaan, en dan niet de schoonmaker die niemand kent maar echt de topmensen.

Ze doen goede zaken die gasten hoor damn..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 24-08-2005 om 13:17:32
hmm weet niet man..ik denk dat dat google talk snel in vergetenheid zal geraken , maar ik kan het wel eens proberen.

google heeft nu ook dat "globe" ding, kan je op je pc knallen met ingezoomde satelietfoto's , tik een plaats in een zoom in , bij de gratis versie heb je geluk als je in amsterdam woont, dan kan je bijvoorbeeld de dakpannen op je eigen dak tellen. dope shit van google man.
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 24-08-2005 om 13:29:40
Quote:
Mx Fortune schreef op 24-08-2005 @ 13:17
hmm weet niet man..ik denk dat dat google talk snel in vergetenheid zal geraken , maar ik kan het wel eens proberen.

google heeft nu ook dat "globe" ding, kan je op je pc knallen met ingezoomde satelietfoto's , tik een plaats in een zoom in , bij de gratis versie heb je geluk als je in amsterdam woont, dan kan je bijvoorbeeld de dakpannen op je eigen dak tellen. dope shit van google man.


jup. die had ik, google earth heet het, tis saai na een tijdje en dus voor verwijder vatbaar
was een beta versie b.v. zaandam ofzo of groningen kon je niet scherp zien
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op woensdag 24-08-2005 om 13:45:32
google vergeten? Ha, alles wat google doet is groot man...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 24-08-2005 om 13:56:15
oja en binnenkort kan je ook aanmelden met een niet gmail email adres... dus!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 25-08-2005 om 01:25:29
Quote:
dap schreef op 24-08-2005 @ 13:56
oja en binnenkort kan je ook aanmelden met een niet gmail email adres... dus!


ja....dus ?
[nostradamus mode ]
man msn is zo groots , die hebben miljarden smileys , horny breezer trutjes en noem het maar op. als mensjes uit school komen is het standaart "ooe msn msn". ik denk niet dat google ver zal komen..niet verder dan msn iniedergeval. ik snap dat het nog beta is...maar toch denk ik dat msn weer zo'n gige update gaat doen en google talk in rook achter laat. [/ nostradamus mode]


Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 25-08-2005 om 01:48:53
msn is in nederland en belgie populair.. maar laatst sprak ik amerikanen, en die zeggen dat ze msn wel kennen maar ze AML gebruiken of zo.. dat is daar weer populair.. ligt eraan wat de doelen van google is
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
creative
Fresh
Gepost door creative op donderdag 25-08-2005 om 10:50:11
Als ze slim zijn richten ze zich op amerika, hebben ze altijd meer kans dan in die twee kleine kut landjes, dus maar ja dat zou ik doen dan he.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-08-2005 om 10:55:50
AIM (Yahoo ding), klopt. . maar in europa is msn nog leider, maar google talk rules. En ze gaan dingen nog wel toevoegen, dit is alleen nog een beta beginnetje om te kijken of het goed werkt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2005 @ 10:56:16 ]
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 25-08-2005 om 10:59:33
ik heb het nu gedownload maar het probleem is, er valt niet veel mensen te add-en, omdat niet veel mensen dat hebben.

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-08-2005 om 11:12:22
Quote:
Mx Fortune schreef op 25-08-2005 @ 01:25
[...]

ja....dus ?
[nostradamus mode ]
man msn is zo groots , die hebben miljarden smileys , horny breezer trutjes en noem het maar op. als mensjes uit school komen is het standaart "ooe msn msn". ik denk niet dat google ver zal komen..niet verder dan msn iniedergeval. ik snap dat het nog beta is...maar toch denk ik dat msn weer zo'n gige update gaat doen en google talk in rook achter laat. [/ nostradamus mode]


Een ooit zeiden ze ook dat het aantal ICQ gebruikers alleen maar zou stijgen, terwijl nu alleen de harde kern IQ nog gebruikt en steeds minder mensen het kennen. Niks heeft het eeuwige leven en zeker in deze branche niet.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 25-08-2005 om 12:41:31
ja ik weet het nog zo net niet spade. Neem nou G-mail...hardstikke relaxed en 100000x beter dan notmail enzo. Maar toch hebben veel mensen hotmail nog altijd en soms daarnaast wel gmail, maar ze houden hotmail, dat is zo gewent.

Tevens denk ik toch dat msn sterker in de schoenen staat dan ICQ , gezien het feit dat msn al jaren meedraait, en er nu mogelijkheden zijn voor makkelijke data / video en audio transfers houdt er rekening mee dat ICQ van de vorige eeuw is dacht ik zo Mijn geld blijft op msn staan, "google talk" gaat dit niet winnen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-08-2005 om 12:50:41
euhmz ICQ was toen al veel beter als MSN, alleen MS was een geintergreerd MS product en mensen dienden toen niks te downloaden en zelf te installeren voor MSN. Dat was de kracht achter MSN. Anders was ICQ nu wel stukken groter geweest.

In de VS word nu veel AIM gebruikt, maar toen ook al veel ICQ. MSN was toen sterk in opkomst in europa en nu het grootst in europa, terwijl ICQ 4 jaar terug ook in europa een behoorlijk bereik had. ICQ is wereldwijd gezien dus behoorlijk succesvol geweest.

Maar tegen een geintergreerd programma in een bijna monopoly OS kan je er moeilijk knokken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 25-08-2005 om 13:05:50
google talk is egt dope en werkt goed! vooral de optie om iemand zijn naam te veranderen (rechtermuisknop rename blabla) is handig zo kan je je vrienden zelf benamen!
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-08-2005 om 13:13:55
goh dat kon in ICQ ook en met GaIM en vast ook wel met MSN maar dat gebruik ik nooit
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 25-08-2005 om 13:24:27
met MSN gaat dat niet.

nee Google talk gaat zeer goed vind ik !
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Boswottels
Gepost door Boswottels op donderdag 25-08-2005 om 14:40:04
hun verslaan nooit msn of icq of iets anders
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op donderdag 25-08-2005 om 21:57:43
vind het wel grappig maar niet echt superbijzonder ofzo
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.