Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 26-08-2005 om 12:34:43
Voor de battle corner zijn we opzoek naar een extra moderator. Ik ga eerlijk zijn, ik verwacht dat je je zelf uitermate inpopulair maakt door je positieve modredrag. Dat wil dus zeggen je modereerd goed en veel, met een positieve uitstraling.

Wat voor iemand zoeken wij?
- Iemand die regelmatig on-line is
- Iemand met battle en vote ervaring die anderen wat kan en wil leren
- Iemand met veel geduld, en dan nog een beetje meer geduld
- Iemand die niet op een blauw kleurtje geilt, maar gewoon mod wil zijn om iets voor NLHH te betekenen.

Owja, wij bieden
- een leuke werkomgeving met erg koele andere mensen die je zelden of nooit ziet.
- een ubergeil blauw kleurtje
- geen geld
- en natuurlijk... hmmz ja weinig eigenlijk die extra crew dingetjes

Sollicitaties kan je MET onderbouwing en gebruikersnaam mailen naar forum[at]nlhiphop[punt]nl. Sollicitatie sluit bij voldoende reacties morgenavond (27- of zondagavond (28-.

Dus geen PM's naar de crew, gewoon e-mail naar dat adres.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2005 @ 13:48:51 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 29-08-2005 om 00:04:59
OK mailen heeft geen zin meer. Heb de nodige mails gehad, zal ze morgenmiddag in het team gooien en dan hoop ik dat we er woensdag uit zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.