Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 26-04-2002 om 18:22:22
Left-Eye.. Je weet wel.. van TLC

Carcrash.. Best wel kut.. De mooiste van de 3.. Hopelijk gaat Beyoncé (of hoe je het ook schrijft) bij Destiny's Child weg om Left Eye bij TLC te vervangen!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 26-04-2002 om 18:45:12
ik zal er geen traan om laten...
ik ben nu al een weddenschap af aan t sluiten op hiphopinjesmoelforum wie er volgt.....

hoe meer hoe beter.... welkom in het leven, waarin de dood omarmd moet worden, en ik hem zeker aanmoedig bij het beoefenen van zijn zeiskunsten bij die wacke r en b gasten.. hoe meer r&b'ers dood hoe beter.....

ik kom mixien bot over, maar zo is t ook bedoeld...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 26-04-2002 om 20:12:53
Dit forum is bedoeld om zeer openlijk je mening te kunnen uiten. Andere mensen de dood inwensen kan echter zeer kwetsend bij mensen overkomen. Je bericht is nog niet aangepast, maar dat zal wellicht komen. Het heeft ook veel weg van een flame. Aan de andere kant is het goed dat iedereen kan zien hoe iemand ergens over denkt.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 26-04-2002 om 20:44:29
het lijkt mixien veel weg te hebben van een flame..
maar dat is t niet..
ik zal t wel toelichten..

Ik wens niet de persoon de dood in, maar als door haar dood haar product verdwijnt zal ik er niet om treuren..eerder zal ik dit toejuichen...
want dat product is een groot monster dat de echte hiphop opslokt... r&b en wannabee hiphoppers noemen zich allemaal hiphop... en dat stinkt.. ik moet er van kotsen... jah ik kan hier natuurlijk over uitweiden maar dit heb ik al zo vaak gedaan.. dit ga ik niet nogges doen, mocht iemand interesse hebben in een uitgebreide toelichting, dan moet ie maar es afspreken voor n optreden samen met mij dan trek ik er wel n uurtje voor uit... dan zal ik t een en ander toelichten.. of je moet me maar ff op irc lastig vallen, ik ben te vinden op #hiphop.nl , #osdorp en nog wat anderen maar op die twee het vaakst..

Hier komt nog bij dat de hele wereld treurt als zo n wack onvindingrijk persoon doodgaat, er weer n paar ongereleasde dingen verxijnen van haar en ook wat singles ter ere van haar worden uitgebracht.. commerciele hocus pocus om die wacke shit na de dood nog te verdienen.. ik poep op die mensen.. en ze mogen van mij allemaal een pijnlijke doodsterven.. want wat zij doen is dood maken wat ik het meeste liefheb in mijn leven.. en dat is echte hiphop...
dus ik zal er geen traan omlaten...

En die wacke gasten leven hun leven in onvoorstelbare luxe dus ze moeten niet klagen.. want dat kleine kinderen sterven door verhongering of door oorlog vind ik stukken erger... ik geef evenveel om die r&b gasten als ik geef om die blauwhelmen.. ze denken dat ze iets kunnen/zijn maar ze zijn voor mij nix.,..

En het kan idd zijn dat ik mensen kwets.. maar dat boeit me dus ondertussen geen fuck meer.. leer er mee leven, je komt vaak genoeg mensen tegen in je leven die je kwetsen.. ik ben ook vaak genoeg gekwetst door rascisten en nog veel meer andere dingen in mijn leven.. dat wordt iedereen, je wordt gedumpt, je ouders geloven je niet enzv.... maar daar moet je mee leren leven en ervan leren.. dat je niet gelijk als iemand zegt wat ie denkt, gaat liggen huilen in een hoekje maar dat je je vermand of vervrouwd..
zo is t leven nu eenmaal.....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 26-04-2002 om 20:47:12
en als mensen zich persoonlijk voelen aangevallen is dat meer hun als mijn probleem...
ik sta nu eenmaal prat op mijn mening....

mocht je je toch persoonlijk aangevallen voelen, laat t ff weten.. als je mij dit duidelijk kunt toelichten zal ik er mixien op reageren....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zaterdag 27-04-2002 om 00:43:01
Left Eye dood, nee he?
Dan krijgen we weer allemaal artikels erover in "muziekbladen", specials op tmf/mtv/the box, Haar troep die de hele dag op de radio gedraaid gaat worden, gadverdamme....
Daar zat ik dus NIET op te wachten.
(Even voor de duidelijkheid: elk mensen leven is even waardevol en ik vind het erg voor haar familie en vrienden, maar ik ken haar niet persoonlijk en haar muziek dig ik niet, dus ik laat er geen traan om en ik vind hoe minder mensen die deze bagger maken er nog zijn, hoe beter)
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zaterdag 27-04-2002 om 06:24:37
owjah, als je alle flame's zou schrappen, dan kun je zeker meer als 80% van het forum schrappen...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 27-04-2002 om 20:36:15
Das waar Rauf en ik vond het al genoeg dat je ipv mensen de dood inwenst het product het graf inwenst.

Maarrrr als R&B er niet zou zijn dan zou dat betekenen dat misschien een deel van die wacke R&B fans opeens naar hiphop (of Nederhop, want volgens sommige ken ik geen hiphop) zou gaan luisteren en dan komen ze rare danspasjes doen op optredens. Let wel, dit is toch echt gebeurd met het OP optreden van 2 (?) jaar geleden in Lelystad. Dat krijg je ook als je een OPtreden in een disco gaat houden. Aparte, maar niet zo leuke sfeer.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
veter Gepost door veter op maandag 29-04-2002 om 21:32:27
maarja ik vind het dus wel kut dat er ineens weer veel and8 aan tlc wordt geschonken alsof iemand zich vereert voelt als die bagger in naged8tenis van je word gedraaid.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 29-04-2002 om 23:15:53
TLC was niet de ergste R&B-snollen-club vinnik. D's Child vinnik erger om naar te luisteren of te kijken.. Op Beyonce na dan . Waterfalls was een kewl nummer van TLC! En dat er nu ineens veel aandacht aan besteed wordt is logisch.. Check Brood.. Check Aaliyah.. 2Pac en Biggie enzo ook..

De een zijn dood is de ander zijn Herman
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 08-05-2002 om 05:17:12
In een oorlog vallen doden.. dus het gaat tussen echte hiphop en de hiphopvernietigende commerciele machine..

Het is hard tegen hard.. gelukkig zijn bij dit incident kogels gespaard..

hehe..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 09-05-2002 om 12:25:20
nasibal schreef:
> Check Aaliyah..

Wie ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.