Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 08-05-2007 om 19:03:16
Wordt ie wel weer een beetje onduidelijk van.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-05-2007 om 19:03:52
maar het verbergt wel die oerlelijke vlekken rechtsonderin op die tafel.. photoshop die dan tenminste zwart muss als je je foto zo laat
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 19:06:24
hmm die zwart wit is wel erg dope, maar dan zou ik het iets lichtere tinten moeten geven om een aantal zaken (zoals bijvoorbeeld de flessen) beter uit te laten komen.. maar oop zich geen slecht idee dap en Replay.. zo had ik het nog niet bekeken
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-05-2007 om 19:09:31
ik zie die flessen prima, monitor misschien heel erg donker staan?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 19:10:14
weet ik niet, hoe check je dat
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-05-2007 om 19:11:13
aan je knopjes draaien, ervanuitgaande dat je een oud lijk heb
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 19:14:27
Aah bedankt zo zie ik het inderdaad een stuk beter hehe

Die zwart wit is nu nog doper
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-05-2007 om 19:24:12
Vreemde coke.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 19:27:48
hehe hoezo vreemd?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 22-05-2007 om 15:50:45
Ik heb de Nikon D50 van een vriend van mij weer even kunnen lenen, dus weer wat kiekjes van mij.

2 van dezelfde kat als vorige keer en 1 van mijn moeder hehe

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Wat vinden jullie ervan?

O en nog iets, vanavond moet ik voor het eerst een sportfoto gaan maken. Daarom heb ik hem eigenlijk ook geleend. Maar heeft iemand daar ervaring mee en misschien nog handige tips?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-05-2007 om 16:36:44
Mwuahaha morgen me studio flits setje binnen dit weekend misschien al fotoshoot doen, maar ligt er aan of ik de ruimte kan gebruiken waar ik dit wil gaan doen.

Sportfotografie is kut... krap kaderen en je sluitertijd zo hoog mogelijk houden en een zo klein mogelijke DoF waarbij je objecten (zowel bal als persoon) scherp zijn en vrij van bewegings onscherpte. Beweging van pannen of tilten mag er natuurlijk wel in zitten voor de snelheid.

OF

Schaken is ook een sport....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 22-05-2007 om 16:38:50
hehehe spade.. kan je dat stukje over sportfotografie enigzins in lekentaal vertalen ofwel uitleggen hoe the fuck ik dat moet doen ?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 22-05-2007 om 16:41:00
Quote:
MuSS070 schreef op 08-05-2007 @ 15:53
Nieuwe schoolfoto:

Opdracht was: Maak een persfoto omtrent KoniginneNach/dag

Resultaat:

Jongeren vieren KoniginneNach op geheel eigen wijze
[UkjlklRL=kjlkjlkjhttp://imakljlkjgeshack.us][url=http://img516.imagesihj'llhack.us/img516/7683/fotoschoolhz8.jpg]( 'j'lkPlaatje )[/url][/URL]


wat denken jullie?


hahaha helaas was dat voordat ik je belde.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Jakyman Gepost door Jakyman op dinsdag 22-05-2007 om 16:47:11
een vriend van mij verdient een extra zak centje door auto's te fotograferen.

www.wesselvannierop.com is zijn site, dacht ik
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 22-05-2007 om 16:50:30
Dat is makkelijk geld verdienen denk ik , ziet erl wel dope uit though maar het lijkt me niet moeilijk of tijd rovend
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-05-2007 om 16:53:00
hmmz zorg dat je F getal laag is (F3.5 tot F4.0) is mooi zat en met de meeste lenzen nog goed te doen. Je brengt spanning in de foto door je object(en) zo beeld vullend mogelijk te maken, dus de grote lege velden met de tegenspelers op de achtergrond is niet boeiend.

En wat betrefd de bewegings onscherpte... als iemand rent, zal het uit einde van zijn benen (dus zeg maar alles onder de knie) meer beweging maken als het lichaam. Als je sluitertijd te lang is ga je dat soort bewegingen zien, is je sluitertijd echt erg lang, kan zelfs hele lichaam al vaag zijn terwijl de achtergrond 'scherp' is. Of een ander bekent voorbeeld. Een bal gefotografeerd bij lage sluitertijden wordt een 'ei', de bal laat een soort streep achter op de plek waar die geweest is terwijl de sluiter open stond.

Tips en trucs voor sport fotografie

Owja pannen en tilten.

Pannen is wanneer je de camera horizontaal met je object mee beweegt. Je object zal dan scherp zijn, terwijl de achtergrond iets uitgetrokken word. Hierdoor creer je snelheid in een fo. Dit is vooral bij autosportfotografie populair.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 22-05-2007 om 16:59:27
Ahhh dank je wel

is het verstandig die standaard Sportfoto-optie te gebruiken bij dar ding? (dat draaiknopje bovenop met Portretstand/sportfotostand/autostand/etc.) Wat raad jij aan?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-05-2007 om 17:04:57
hmm, ik hou er zelf niet van. Nadeel van de sport optie is dat die alle beweging zo veel mogelijk zal bevriezen door de sluitersnelheid zo veel mogelijk omhoog te gooien. Dit kan tenkoste gaan van de door jou gewenste DoF of ISO waarde.

Aan de andere kant maakt het voor jou wel makkelijker. Ik peroonlijk zou het proberen op de M stand. Maar that's me. Voordeel van digitaal is dat je eerst eventueel 10 test foto's kan maken natuurlijk, kost niks
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 22-05-2007 om 17:07:50
hehe precies.. Ik heb ongeveer een half uur om volleyballende dames op de plat te krijgen, dus het zou moeten lukken binnen die tijd.. Bedankt voor de tips.. en ik zal moregn het resultaat wel uploaden..

O nog iets.. de F waarde gaat bij die Nikon niet lager dan 4.. Kan dat kloppen of doe ik iets fout?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 23-05-2007 om 01:05:15
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Dit is hem geworden, ben er niet echt heel tevreden over, maar beter kreeg ik ze echt niet.

God wat is dat een partij moeilijk zeg
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 23-05-2007 om 10:28:03
hehe, ja, als ik had geweten dat je binnen sport fotografie zou gaan doen, had ik je nog een extra waarschuwing gegeven Ik heb dat zelf heel bewust nog niet gedaan, hoewel ik er wel de geschikte lenzen voor heb.

Tipjes aan de hand van deze foto (gelukkig zit de exif info (info over sluitertijd, diafragma, flits, ISO en meer) er nog in.

Komt ie...

Indien mogelijk je ISO nog een stap omhoog van de ISO 800 naar ISO 1600. De ruis van een nikon op ISO 1600 is dramatisch, maar door de stop extra die je krijgt verdubbel je je sluitertijd.

De lens zal waarschijnlijk aan zijn maximale opening hebben gezeten. Binnen sportfotografie is een lichtsterke lens (minimaal f2. zeer sterk aan te raden. Kan je een halve stop schelen.

Je had ook kunnen inflitsen... goed gebruik van een flitser (gaat lastig met een onbody flitser, maar wel mogelijk) had de voorgrond (je objecten) opkunnen lichten en de beweging van je objecten (bal, handen persoon) kunnen bevriezen). De sfeer van de zaal had dan niet tot weinig veranderd geweest, maar je objecten waren duidelijk. Echter om dit echt goed te doen is wel enige flits ervaring nodig en bij voor keur een off-shoe flitser (aan kabeltje, draadloos) zodat je je flits kan richten.

Das puur even het technische gedeelte Compositie ga ik niks over zeggen, heb zelf alleen één keer hockey gefotografeerd. Dus wat compo betreft kan ik weinig zinnigs aan of opmerkingen maken vind ik....


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 23-05-2007 om 10:32:32
hmm ja, ik had alleen 18-55 lens en 55-200 lens.. Dus heb die 18-55 gebruikt, want mer die 55-200 lukte het voo r geen meter..

en flitsen heb ik niet gedaan.. daar heb ik neit eens aan gedacht hehehehe

Helaas moet ik de camera straks weer terug gaan geven, anders had ik je tips nog een keer opgevolgd. Maar in juli mag je het me nog een keer uitleggen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 23-05-2007 om 10:35:58
kvind die compositie net ontzettend kut.

De helft van je foto zijn lichten, jouw onderwerp lijkt uit het beeld te zakken. Ik vind dat echt niet mooi.

Jij wel, spade?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 23-05-2007 om 10:52:26
@DGE: het zou niet mijn keuze zijn geweest op deze manier. Als ik deze foto zo zou maken, zou ik denk ik, meer naar links hebben gefotografeerd zodat de springende persoon op de 1/3lijn had gezeten. En ik zou van een hoger standpunt hebben proberen te fotograferen indien mogelijk eventueel dichter langs het net (meter van de paal maximaal).

Maar dat is achteraf wel makkelijk zeggen en ik heb geen idee of dat mogelijk was geweest.

Ik denk dat als ik dit soort foto's zou maken dat ik in portrait stand de spingende persoon in het geheel en met bal er op zou proberen te krijgen. Eventueel met op de achtergrond de andere speelhelft.

GRATIS TIP VAN SPADE
Voor je een bepaald iets gaat fotograferen, even kijken op internet hoe anderen hetzelfde gedaan hebben, brengt je altijd op ideeën, en anders kan je ideeën jatten en immiteren, leer je ook veel van
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 23-05-2007 om 10:56:18
Quote:
spade schreef op 23-05-2007 @ 10:52
GRATIS TIP VAN SPADE
Voor je een bepaald iets gaat fotograferen, even kijken op internet hoe anderen hetzelfde gedaan hebben, brengt je altijd op ideeën, en anders kan je ideeën jatten en immiteren, leer je ook veel van


ik wist dat je je slimmer voordeed dan je bent

en die tip heb je dan waarschijnlijk ook gejat
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 23-05-2007 om 11:01:41
nee, en ik moet eerlijk bekennen dat die tip iets is wat ik zelf maar weinig doe. Zeker binnen de concertfotografie niet.

Maar zojuist is me studioflitsset binnen gekomen. En Voor model fotografie moet ik zelf deze tip echt wel gebruiken...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op woensdag 23-05-2007 om 11:04:40
don't quit school muss...
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 23-05-2007 om 11:20:18
Quote:
spade schreef op 23-05-2007 @ 10:52
@DGE: het zou niet mijn keuze zijn geweest op deze manier. Als ik deze foto zo zou maken, zou ik denk ik, meer naar links hebben gefotografeerd zodat de springende persoon op de 1/3lijn had gezeten. En ik zou van een hoger standpunt hebben proberen te fotograferen indien mogelijk eventueel dichter langs het net (meter van de paal maximaal).


Ik zou die smashende persoon net vanonder (niet helemaal kikker, maar lager standpunt), zo dicht mogelijk tegen de as/neusrichting aan getrokken hebben. (creert meer emotionele betrokkenheid)

Maar ik denk niet dat zoiets haalbaar is op een volleybalveld, desnoods ensceneer je die shit.

Ofwel gewoon helemaal in profiel met alleen de smashende vrouw die het kader vult (full figure dan). Dat is zoiezo haalbaar,maar is een eerder objectief standpunt met weinig emotie.

Over die 1/3delijn heb je zoiezo gelijk, Spade
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 23-05-2007 om 18:09:38
Ja ik heb het van verschillende posities geprobeerd, maar het zat er niet in dichter bij het net te staan i.v.m. met de spelverdeler die me dan omver zou lopen of aan de andere kant de andere aanvallers. Ik heb het echt op goed geluk gedaan en dit was echt de enige bruikbare foto.

Overigens heb ik op me knieen gezeten om het roberen uit een kikvorsperspectief te nemen, maar omdat ik dus niet dichterbij kon komen is dat niet echt helemaal gelukt. En het probleem is ok wel dat ik no niet alle functies van de camera doorheb. Maar ik wil jullie bedanken voor de tips, ik zal volgende keer proberen rekening mee te houden.

En dap ik vind dit echt een kutopmerking, aangezien ik iets probeer te leren en ik weet best dat het niet je van het is, maar dat het iets is wat ik leuk vind en waar ik beter in wil worden.

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
RRAM Gepost door RRAM op maandag 25-06-2007 om 19:33:17
Een vraag aan de kenners: Ik ben van plan om de Samsung NV10 te gaan kopen; goede koop of niet?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 02-07-2007 om 01:47:04
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Concert van Il Divo op boulevard van Scheveningen. Was erg leuk, kon alleen niet echt dichtbij komen door de drukte.. Moest het dus doen met de schermen, maar met het weer en mooie uitzicht kwam daar toch wel een leuke foto van.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
nerd
Straight Edge
Gepost door nerd op maandag 02-07-2007 om 22:21:36
Ah nog een leuk topic!


[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2007 @ 22:27:23 ]

----------------------------------------
Duvel is geen hond die blaft!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 02-07-2007 om 22:27:28
2 fotootjes van de skatedag in Zeewolde afgelopen weekend...


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 02-07-2007 om 22:41:11
die 2e lijkt wel heel erg geknipt en geplakt..ziet er wel dope uit

de eerst vind ik wel het vetst
----------------------------------------
....
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 04-07-2007 om 16:04:38
Heb net eeen Canon A550 gekocht.
Dat dingetje is best geinig man.
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 04-07-2007 om 16:09:30
Dope fotos SBU,ik zou niet weten wat er aan geknipt en geplakt is alleen.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
dap
038
Gepost door dap op woensdag 04-07-2007 om 16:09:58
hee muss heb je al nieuwe aparatuur gekocht?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 04-07-2007 om 16:11:33
dinsdag dap dinsdag
----------------------------------------
www.serife.nl
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 04-07-2007 om 16:31:14
Quote:
Mizou schreef op 04-07-2007 @ 16:11
dinsdag dap dinsdag

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 05-07-2007 om 18:23:41
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 05-07-2007 om 18:50:15
Kijk is een nieuwe baan een huis gekocht en ook nog 2 luxe bolides toe maar.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 25-07-2007 om 12:35:48
Voor een nieuw project zoek ik wat research materiaal.

Dus als iemand mij kan helpen aan linkjes van ateletiekfoto's, zou ik u zeer erkentelijk zijn als deze in mijn inbox verschijnen.

Het gaat hierbij om typische startposes binnen de ateletiek, hardloper in de startblokken, speerwerper die klaar staat om te gooien etc.

Zowel vrouwlijke als mannelijke sporters zijn welkom.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 25-07-2007 om 13:16:40
Quote:
sbu schreef op 02-07-2007 @ 22:27
2 fotootjes van de skatedag in Zeewolde afgelopen weekend...



die gast op die 2e foto lijkt wel eenbeetje op jochem meyer =P
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 01-08-2007 om 16:08:02
ik kwam deze net tegen, uit de oude doos..niet heel denderend verder maar ik vind t toch leuk om te posten
ik moet dit topic sowieso vaker checken..ik vergeet t altijd weer.






----------------------------------------
www.serife.nl
RinseGangsta
Gepost door RinseGangsta op donderdag 02-08-2007 om 11:21:16
Ik fotografeer ook welleens vuurwerk. Dit is van een show in spijkenisse.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Shot with FinePix E500 at 2007-08-02

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Shot with FinePix E500 at 2007-08-02

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Shot with FinePix E500 at 2007-08-02

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Shot with FinePix E500 at 2007-08-02

[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2007 @ 11:27:48 ]
RRAM Gepost door RRAM op maandag 10-09-2007 om 17:07:57
Ik ga binnenkort denk ik een Nikon D40 halen, is dat verstandig of kan ik beter even doorsparen voor een D80?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 10-09-2007 om 17:10:29
Neem een canon...

Ga je net beginnen met spiegelreflex fotografie? Een dure body is leuk, maar als je de basis nog moet leren overdreven. Ligt er natuurlijk ook aan waar wil je de camera voor gaan gebruiken. Misschien kan je beter in goed glaswerk investeren dan in een duurdere body met extrafuncties die je niet gebruikt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
RRAM Gepost door RRAM op maandag 10-09-2007 om 17:18:41
Dat valt best mee hoor, die Nikon D40 ligt nu bijvoorbeeld bij de mediamarkt voor 499,- inclusief 18/55 mm lens, en andere lenzen kan ik goedkoop krijgen,maar ik ken mensen met een nikon, en zij zeggen dat die toch fijner werkt dan een canon.
Hoe wil ik hem gebruiken? Niet echt professioneel,maar meer dan alleen vakantiekiekjes zeg maar.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 10-09-2007 om 20:26:32
ach canon of nikon maakt ansich qua bediening niet zo uit.

Waar je wel op moet letten, als je veel lichtarme situaties in gaat, dat een Canon vaak beter presteerd (minder ruis). Ga je in elk geval niet op MegaPixels verkijken. Alles boven de 8,2MP is toch overkill.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
RRAM Gepost door RRAM op dinsdag 11-09-2007 om 20:30:38
Nee daarom kijk ik nu ook naar die D40,die heeft 'maar' 6MP, maar hij schijnt verder wel oke te zijn. Van Canon zou ik zo snel alleen aan die 400D kunnen denken, welke zou jij me verder nog aanraden dan?
Qua licht zal ik verder vooral overdag fotograferen, niet zijdens concerten ofzo in ieder geval, misschien wel in de avond, maar die D40 heeft een ISO-bereik van 200-1600, dus dat zou voor even in het begin genoeg moeten zijn denk ik.
Misschien later nog een andere lens+flitser kopen.
Nadeel is inderdaad wel dat er geen anti-stoffilter opzit, ik weet niet hoe dat bij de Canons zit.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0272 sec.