Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 02-05-2002 om 16:26:58
Kijkt iemand het? Zijn er al mensen naar toe gegaan?

Ikzelf heb het 1 keer gezien, vindt het een behoorlijk nichterig zooitje (excuses als ik hier mensen mee beledig), ik heb niet echt de behoefte om der een keer naar toe te gaan.. Ik ben best in voor een feestje, maar zo gemaakt als The Bar is het niet echt fun denk ik..

Spuug je mening maar uit!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 02-05-2002 om 17:52:41
Tjiez nasi... hier ga je toch geen topic van maken? Je zegt zelf dat je het geen reet aan vind, dus dan boeit het je toch niet van anderen er van vinden? Ik heb het nooit gezien en ik vind het al wack... het is typisch weer zo'n rtl/sbs 'reality soap' programma, maar dan nu gericht op popie jopie uitgaans-volk. Gooi een zooi sukkels bij elkaar en laat ze een bar runnen... kunnen ze niks beters verzinnen om uit te zenden? Ik hoop dat dit net zo flopt als Star Academy!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 02-05-2002 om 20:16:53
N8 schreef:
> Tjiez nasi... hier ga je toch geen topic van maken? Je zegt zelf dat je het geen reet aan vind, dus dan boeit het je toch niet van anderen er van vinden?

Ik probeer alleen wat leven in het forum te houden.. en niet alleen zinloze topics, maar ook wat discussies op gang te krijgen..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.