Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Volkomen Wreed! presents Buitenwesten + support Gigant Apeldoorn op 23 sept. is dit een natte droom. of andere minderheden die de namen van opge duvel enz gebruiken om gesten te treken naar de gigant. kortgezegt: is dit opge, duvel, jawat en ty ???? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja er komt een 'buitenwesten tour' door nederland door 4 a 5 steden, tenminste dat was het plan. Denk dat het er meer worden. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
eindelijk iets een beetje in de buurt ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
beter kome ze ook naar arnhem ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
a'doorn is anders wel te doen(trein, of zelfs bus) ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
van Arnhem met de bus naar Apeldoorn is niet zo heel lang ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop Volkomen Wreed! presents Kubus, Sticks & Jawat + Jiggy Dje & DJ Illvester & Sjam jiggy ook dus ![]() entree normaal: � 9,00 leden: � 8,00 CKV: � 5,00 [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2005 @ 21:39:57 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ohhh dit gaat de bom worden. eheh ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat is geen buitenwesten. Dit is geen officieel buitenwesten tour ding, die komt er dus ook. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik hoop dit jaar nog.. want ik krijg dit jaar zo'n CKV ding.. ga wel voor CKV een verslag van dit concert doen dan ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Glashelder![]() |
![]() | ![]() |
ja idd dope ik woon in appleville (apeldoorn) kga er zekerrrr heen. ---------------------------------------- check de website www.snhiphop.com | ||
Kamikaze Jaaa Taaaaa ![]() |
![]() | ![]() |
ben er ook zeker .. wordt zeker een lauwe avond. een weekje later jeru da damaga in deventer, oioioi breken mooie tijden aan ![]() ---------------------------------------- Keelties on Track | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
't is Jawat, Kubus en Sticks. Volgens mij zoals al gezegd geen buitenwesten toer concert. Ik heb de kaartjes gister gehaald, gaat vette schaait worden. ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, vond Buitenwesten op Lowlands wel vet. Zeker de moeite waard om het Zeeland er eens voor te verlaten, aangezien ze vast niet hier naartoe komen. ![]() ---------------------------------------- Owww ok. | ||
gamed0g ryde or die |
![]() | ![]() |
kben er ook... vorige keer opgezwolle in de gigant was vet(rustug...weinig opkomst) maar dope sfeer en leuke locatie... cyall ---------------------------------------- DIAMONDS IS FOREVER | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jahwel....Ik zal in Apeldoorn Zijn... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
donderdag 27 oktober BUITEN WESTEN met: Typhoon, Jawat, Duvel Duvel, Opgezwolle en Kubus zaal open 19.30 uur / aanvang 20.30 uur grote zaal : vvk. � 12,50 / (ex. lidm.) jaaaah ik wist wel dat dreigen zin had ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 15-09-2005 @ 17:54 donderdag 27 oktober BUITEN WESTEN met: Typhoon, Jawat, Duvel Duvel, Opgezwolle en Kubus zaal open 19.30 uur / aanvang 20.30 uur grote zaal : vvk. � 12,50 / (ex. lidm.) jaaaah ik wist wel dat dreigen zin had En waar is ie? ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
paard | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
daar gaan we heen dan! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
22/10 Effenaar-Eindhoven 27/10 Paard-Den Haag 19/11 Patronaat-Haarlem 24/11 Oosterpoort-Groningen 2/12 Tivoli-Utrecht [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2005 @ 20:31:14 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
beterrr ,, 22/10 Effenaar-Eindhoven ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hmmzz.. waarschijnlijk ben ik R dan ook ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
indivisueel stoeptegels & klinkers! ![]() |
![]() | ![]() |
Eindhoven? Me originele hometown....Beter! Dat ik daar even mee help de tent op z'n kop te zetten dan ![]() | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
dichst bij Almere is dan nog Utrecht....maja k kijk nog wel ff ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
hoodie hoiijj |
![]() | ![]() |
Yesyes UTRECHT wordt leuk, eindelijk is buitenwesten in de buurt | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
en zwolle? | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wat flauw een buitewesten tour in het westen en groningen is te noordelijk voor me ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
TradeMark | ![]() | ![]() |
super dik, in het paard! ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
wel wazig, op de Effenaar site staat niks over BuitenWesten, sterker nog, staan 3 andere acts op zaterdag gepland ![]() was dit een 'voorlopige' lijst, of is het allemaal bevestigd al? | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb iets gehoord over 29sept. opgezwolle en kubus in le boulevard, zutphen, dap weet jij daar wat van? of iemand anders... staat nl nergens op de agenda en bij geen enkele andere site... besloten feessie ofzo? ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Atlantis Podium Alkmaar 14 Oktober Kubus, Sticks & Jawat Buitenwesten Tour 22.00 uur � 8,- Hoppaa ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
waarom komen ze niet gewoon naar A'dam of Almere ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Waar halen jullie die inf vandaan want bv bij de site van kubus staat nikzzzzz. Alleen dat er binnekort in appeldoorn een optreden is en in het najaar een nieuwe buitenwesten tour:S ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
de site's van de podia denk, of de nlhiphop agenda | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben als ik helemaal opgeknapt ben, aanwezig in apeldoorn a.s. vrijdag ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
is het al zeker dat bij alle shows zoiezo duvelduvel,ty,jawat,opgezwolle,kubus komen? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
TradeMark | ![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 20-09-2005 @ 18:24 de site's van de podia denk, of de nlhiphop agenda Idd, op de website van het paard staat de party, dus ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niet alle data staan trouwens helemaal vast, zal nog wel wat geschoven worden. Maar je ziet het , sommige zijn ondertussen al bevestigd. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
02/12 Tivoli is ook bevestigd. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
27 oktober in Paard in Den Haag. Heb 2 kaarten gekregen van mijn zus. Dus os en ik zijn dr ! | ||
Glashelder![]() |
![]() | ![]() |
die shit was dope in apeldoorn. nog meer gasten daar geweest? ---------------------------------------- check de website www.snhiphop.com | ||
![]() | ![]() |
Quote: ------------------------------------------------------------- BUITEN WESTEN TOUR ------------------------------------------------------------- Do 27 oktober Paard van Troje - Den Haag Zo 13 november Effenaar - Eindhoven Za 19 november Patronaat - Haarlem Vr 2 december Tivoli - Utrecht Do 8 december Oosterpoort - Groningen -------------------------------------------------------------- komt van kubus-biets.nl af, dus eindhoven en groningen moeten in ieder geval nog iets langer wachten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2005 @ 03:15:37 ] | ||
Fr0neD 4bierbitte. ![]() |
![]() | ![]() |
En nou maar hopen dat ze d'r een extra groot feest van maken in Grunn, omdat ze daar als laatste spelen. I'll be there iig. ![]() ---------------------------------------- danke. | ||
ladykubus | ![]() | ![]() |
kubus, opgezwolle, jawat, typhoon en duvelduvel zullen de buitenwesten tour doen! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe heeft ie eindelijk zijn internet promotie team losgelaten ? ![]() | ||
ladykubus | ![]() | ![]() |
JAA!! Gwen support! Wie heeft er nog meer een K-shirt? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-09-2005 @ 20:13 27 oktober in Paard in Den Haag. Heb 2 kaarten gekregen van mijn zus. Dus os en ik zijn dr ! ik ben er dus schijnbaar ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Kuupie heeft ook zon dope kruidvat 5 euro rugzak als ik. En dat meisje in dat kubus shirtje.... ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
slijmbal... | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] |