Index / [arch] Battle corner / | ||
Lil'Tricky Tricky Is Dissing you ![]() |
![]() | ![]() |
Begin met 16 lines engels nederlands maak niet uit ---------------------------------------- Lil TRicky >>>Veldje Represent | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
uitdagingen doe je in het uitdagingen topic maar las je echt wil en je drop binnen nu en een uur... kom dan maar op... ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
lees de lokale FAQ even en check het uitdgingen topic voor een uitdagen ipv in het wilde weg topic's aan maken als "wie durft" topic titel bijgewerkt naar LilTricky vs Fisscher ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
thnx.... ik zou graag nog even bevestiging willen hebben van LilTricky dat ie de battle aangaat.... anders ga ik ook geen moeite doen ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
![]() | ![]() |
oke begin maar ---------------------------------------- Lil TRicky >>>Veldje Represent | ||
![]() | ![]() |
:z ---------------------------------------- Lil TRicky >>>Veldje Represent | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
geef het tijd dude, en lees onder tussen de FAQs maar is, dan zie je dat zulke ZzZzZz dingen en ik wacht berichten niet gewenst zijn op zo'n korte duur. Als er nou na 2 dagen nog niet is gedropt is het wat anders. En anders drop je zelf iets als eerste ofzo als je niet zo lang kan wachten. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Jij bent hier al tijden en ik pas een poosje maar je lag tijden te slapen net als doornroosje Maar nu ben je eindelijk terug en sta je weer op Ik ben keihard terwijl jij zacht als een veer dropt Zie het nu maar in het is beter dat je weer gaat leer van de meester dat je niet met de heer praat Je snapt mn shizzle niet dus ik zal het kort verklaren Ik ben een Stoomboot, en laat jou maar lekker varen lekker drijven, want je flowmoter is weer stuk Zet alle zeilen bij, niet dat het daarmee lukt Je staat al tijden stil, het is boven elk wonder Dat je hier terug bent ik dacht die is koppie onder na deze diss gaat je leven niet langer over rozen Ik breek jou als zeeen in tweeen ik ben net als mozes Jij mij dissen? je hebt de verkeerde uitgekozen het van mij winnen is voor jou sowiezo uit den boze edit: 22 minuten.... nog 38 te gaan...succes!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2005 @ 15:44:05 ] ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
![]() | ![]() |
Jij bent hier al tijden en ik pas een poosje maar je lag tijden te slapen net als doornroosje Maar nu ben je eindelijk terug en sta je weer op Ik ben keihard terwijl jij zacht als een veer dropt Zie het nu maar in het is beter dat je weer gaat leer van de meester dat je niet met de heer praat Je snapt mn shizzle niet dus ik zal het kort verklaren Ik ben een Stoomboot, en laat jou maar lekker varen lekker drijven, want je flowmoter is weer stuk Zet alle zeilen bij, niet dat het daarmee lukt Je staat al tijden stil, het is boven elk wonder Dat je hier terug bent ik dacht die is koppie onder na deze diss gaat je leven niet langer over rozen Ik breek jou als zeeen in tweeen ik ben net als mozes Jij mij dissen? je hebt de verkeerde uitgekozen het van mij winnen is voor jou sowiezo uit den boze het klopt wat je zegt je ben zacht als een veertje je bent een kleine en zeker geen groot meneertje ik kom hard en hem men moter weer opgang je kan zelf niet rappen al staat je onder bedwang ik flow goed en ik weet niet hoe het komt het zal wel komen door die dildo in je kont het duurde lang voordat je kon rappen ik lag te slapen en schreef toen men texten dus schuif maar aan en eet wat de pot schaft niet meer de bedoeling dat je daarna alles uitblaft dus als je goed bent kom dan maar weer terug want nou diss ik je nog in een zucht als en mug ik rap men eerste zin en ik heb je al gedist je ziet je bent slecht daarom heeft niemand je gemist en nou begin ik aan men laatse 2 regels want jij bent zacht en ik zo hard als 2 stoeptegels ---------------------------------------- Lil TRicky >>>Veldje Represent | ||
![]() | ![]() |
waarom kopieer je mijn tekst???? enne.... waarom reageer je niet blind??? of stond dat niet in de regels ofzo.... beetje jammer allemaal maar goed Votes plz ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
vote fisscher, gewoon veeeel origineler, liltricky reageert een beetje op wat fisscher zegt enz, dat is niet leip. liltricky ik zie geen punchlines, geen multi's, het flowt alleen wel maar that's it. | ||
Index / [arch] Battle corner / |