Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Lau Gepost door Lau op maandag 05-09-2005 om 21:54:49
Echt bizar wat daar nu allemaal gebeurd.
Hulp die pas een paar dagen later op gang komt en shit....
Hoe kan dat in een land als de "USA" met die giga grote smoel die overal vooraan moet staan. Oorlogje voeren voor miljarden, elke vergadering met wereld leiders zijn ze bij. "We gaan het regelen".
Ik heb vanavond met afgrijzen zitten kijken naar RTL4. Niet normaal.
Eigen inwoners die "help, help" roepen. En het komt maar niet.
Ik las al op teletekst dat de meerderheid van de nederlanders geen geld zou geven aan een eventuele geldinzameling.
Ik vind het heel erg voor de slachtoffers, maar ik zou ook zeker geen geld geven. Laat die Bush het zelf maar regelen. Al dat geld dat nu richting die troepen in Irak gaat kan beter richting New Orleans.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 05-09-2005 om 21:57:20
het is gewoon schandalig. En dan die opdracht tegen agenten om mensen eventueel dood te schieten als ze plunderen? rot op zeg....

Die staat heeft ook 70% neger inwoners, bush krijgt nu ook daarvan hevige kritiek enzo... hopelijk overleeft ie het niet
Lau Gepost door Lau op maandag 05-09-2005 om 21:59:12
Het kan niet anders dat het Bush ze kop kost. Die gast heeft nu echt geblunderd.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 05-09-2005 om 22:00:19
jup jammer dat bush niet in new orleans leefde.. tering lijer sorry dat ik het zeg.. waarom moet bush alles regelen in het buitenland terwijl de eigen economie klote gaat??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op maandag 05-09-2005 om 22:00:52
ik zag die burgemeester ook al laatst helemaal te keer gaan over Bush, dat de hulp veel te laat komt enzo..
En dat die gouverneur 24!! uur nodig had om te beslissen welke hulp ze moest geven..
echt te vreemd...
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 05-09-2005 om 22:01:56
ik vind het waardeloos. Er zijn menig ernstige beelden te zien op tv wat redelijk wel te voorkomen was.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 05-09-2005 om 22:05:26
ze zagen het maanden van tevoren aankomen, zelfs een week vantevoren hadden ze geen voorbereiding getroffen.. te grote smoel van wat ze wel niet kunne..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 05-09-2005 om 22:10:22
Namens Asbezt :

bush zei dat niemand kon voorzien dat de dammen zouden breken

maar wetenschappers en computermoddelen tonden aan dat ze het niet zouden houden en bush kan zijn volgende termijn niet doen want je mag er maar maximum 2
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 05-09-2005 om 22:43:49
presidenten kunnen afgezet worden
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 05-09-2005 om 22:44:35
Bush weigert min of meer hulp van het buitenland, en dat vind ik zo ignorant. De arrogantie van Bush: "we can handle our own problems" laat weer zien dat die vent niet goed weet waar hij mee bezig is. Door publieke druk heeft hij alsnog extra hulp naar het rampgebied gestuurd. Uiteraard snap ik dat niemand echt verwacht had dat de gevolgen zo groot zouden zijn, en dat ik ook nog maar moet zien wat er in Nederland zou gebeuren wanneer er een soortgelijke ramp zou gebeuren, maar dit gaat wel ver zo.

Trouwens Kanye West nog gezien toen hij op public television riep dat Bush geen reet om zwarte mensen gaf?
----------------------------------------
Days to come
Lau Gepost door Lau op maandag 05-09-2005 om 22:47:08
Niet gezien.

Volgens mij hebben ze nu overigens wel hulp van de VN aanvaard.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 05-09-2005 om 22:47:39
watersnoodramp '53 was ook redelijk snel op gang voor die tijd.

en kanye gezien ja, lekker gezegt van m. Ook de burgemeester van New orleans klonk wanhopig zeg
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 05-09-2005 om 22:51:30
Gehhe, Bush afgezet worden. In your dreams (in mijnes ook hoor).

Die hulpverlening zou trouwens wel sneller ter plaatse zijn geweest als New Orleans niet voor het grootste deel door arme zwarten bewoond zou zijn.

btw, Washington heeft wel degelijk de VN en de EU om hulp gevraagd hoor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2005 @ 22:52:42 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op maandag 05-09-2005 om 23:21:10
[quote]Schaduw schreef op 05-09-2005 @ 21:57
het is gewoon schandalig. En dan die opdracht tegen agenten om mensen eventueel dood te schieten als ze plunderen? rot op zeg....

dat vink nog niet eens zo slecht ik bedoel hulpwerkers worden voor niets beschoten door de plundelaars dus dat vind ik wel goed..
en over het algemeen erg ziek dit zerieus en wat ik ook dom vind is dta America zegt datr er even veel geld moet komen als bij tsunamie :S ja tuurlijk.. van mij geen cent stelletje fokkers..

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 06-09-2005 om 08:36:12
Quote:
en wat ik ook dom vind is dta America zegt datr er even veel geld moet komen als bij tsunamie :S ja tuurlijk.. van mij geen cent stelletje fokkers..


Of het nu Aziaten of Amerikanen zijn, het blijven mensen hoor.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 06-09-2005 om 09:05:58
volgens mij is dit met opzet gedaan.. klikt te bruut maar aan bush zijn shit dat hij er geen buitenlander aan te pas wilt hebben denk ik dat ze extra laat hulp hebben ingeschakelt.. hij is ook pas na 3 dagen een kijkje gaan nemen. waarom?: ik denk omdat New orleans was wel de stad met de meeste moorden inbraken en andere criminele activiteiten.. vooral drugs en mensensmokkel is daar bij mexico populair.. simpel.. bouw het niet opnieuw op.. maak een nieuwe stad.. klikt wel dom maar zou mischien best wel waar kunnen zijn, en als het waar is zouden we dat toch nooit te weten komen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2005 @ 09:06:26 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 09:22:21
sjezus wat kunnen jullie DOM en MAKKELIJK lullen zeg. Dat ie na drie dagen daar heen gaat vind ik al behoorlijk snel. Je hebt het over de President van de Verenigde Staten hoor? Das niet iemand die besluit dat ie over 10 minuten in New Orleans wil zijn. 1) hij heeft verplichtingen die niet afgezegt kunnen worden (verschuiven is al moeilijk genoeg waarschijnlijk) en 2) is het één van de meest gewilde moord objecten ter wereld. De Secret Service laat die gast echt niet gaan zonder dat ze de minimale voor bereiding hebben getroffen.

Dat de hulp laat op gang kwam valt ook nog mee. Nationale Garde was in 48 uur ter plaatse, alleen met veel te weinig manschappen. Plus dat er een erg slechte communicatie was tussen de burger en militaire instanties. Waardoor er onduidelijkheden waren wie veiligheid zou verzorgen en wie redding en bergingsacties ging uitvoeren. De NG is in eerste instantie zogoed als onbewapend aangekomen omdat ze dachten dat ze redding en berging moesten doen en State Troopers en politie voor veiligheid zouden zorgen. Terwijl die dat andersom dachten.

Volgens mij horen te veel mensen van jullie te veel kleine stukjes nieuws en trekken jullie maar altijd je eigen makkelijkste conclusies, bij voorkeur tegen Bush. Alsof die gast alles regelt daaro. Hij is dan wel eindverantwoordelijk. Maar hij krijgt alleen maar status updatejes van de mensen die het echte werk uit voeren.

Wack samenzwerings theoriën altijd. Fucking 10.000 burgermilitairen heb je niet binnen 24 uur van thuis weg geplukt verzamelt op de basis, gebriefd over de situatie en taken en verplaatst naar plaats des onheils.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 09:53:56
en tog zijn ze te laat
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 10:08:16
je begrijpt het dus gewoon niet...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 06-09-2005 om 10:12:12
Toch is de hulp te laat, de vs was gewoon niet voorbereid op zo'n ramp
en dat is al schandelijk genoeg van meneer bush.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op dinsdag 06-09-2005 om 10:20:57
spade grotendeels ben ik het wel met je eens... op een enkel puntje na dan...

ik vind dat bush gewoon binnen een dag zn neus daar had moeten laten zien... al was het maar dat hij met een helicopter over het rampgebied heen zou zijn gevlogen, er zijn daar zoveel slachtoffers, zijn volk!!, en die heeft hij gewoon 3 dagen laten zitten... hoe zou dat voelen voor die mensen als hun president die overal herrie kan schoppen, de halve wereld onderdrukt in feite, geeneens tijd kan maken om een rampgebied in zn eigen land te bezoeken...

Enne hij staat dan wel bovenaan de lijst om vermoord te worden... maar wat ben je voor president als je bang bent voor eigen volk???
Wat ben je voor president als je 1000en amerikanen laat omkomen in irak en dat goedpraat omdat het gebeurt om je eigen zogenaamde idealen (en die van zn vader) na te leven (irak moest wat aan gebeuren hoor begrijp me niet verkeerd) en vervolgens 10000en amerikanen,De mensen die op je rekenen, de mensen die op je stemmen, de mensen die achter je staan, laat rotten in hun huis, hun wijk, hun stad,hun land,Hun leven!!!

De voorbereidingen hadden veel beter gekunt, het is al veel langer bekent dat New Orleans een gevaren gebied is en niemand heeft er tot nu toe iets aan gedaan en waarom niet??? Omdat er simpelweg geen geld voor is!! en sinds wanneer is er geen geld voor??? sinds 2003... wel een beetje toevallig he... want +/- rond die tijd kon onze grote vriendelijke amerikaanse president het geld wel beter gebruiken... waarvoor??? om diezelfde mensen die nu omgekomen zijn of nog altijd op hulp wachten een opleiding in het leger te bieden of zij die al een opleiding achter de rug hadden linea recta naar irak te sturen..
dus wat mij betreft stinkt de heleboel daar naar achterbakse uitgestippelde tactiekjes.... pleurt op met die bullshit!!!! Als die bush nou gewoon eens het gevoelige medelevende gezicht liet zien dat alle amerikanen nou al jaren willen zien in plaats van dat harde uitgekiende uitstraling met van die te simpele woorden (3 dagen te laat). Die gast snapt zn volk niet, en straks wil het volk hem niet meer snappen!
Dat is het moment dat hij pas echt met stip op nummer 1 komt te staan om te worden afgeknalt!!!
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 10:59:08
Quote:
spade schreef op 06-09-2005 @ 10:08
je begrijpt het dus gewoon niet...


oh ik begrijp het heel goed "meneer"spade, maar omdat jij nou een lap tekst tikt met allemaal zogenaamde feiten erin wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo gegaan is en ook als is het zo dan nog zijn te laat, waarom verdedig je de Us en bush eigelijk? maarja mischien zal ik dat "ook wel niet snappen"
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 11:14:38
Waarom val jij de VS en Bush aan? Kan je ook vragen. Het slaat nergens op dat de hulp laat opgang kwam OMDAT het gros van de bevolking daar een andere ethnische achtergrond heeft. Dat slaat net zo goed nergens op als dat de regering van de Verenigde Staten 3500 onschuldige burgers dood om achter Osama aan te gaan.

Het slaat nergens op om Bush overal de schuld van te geven, JA hij is eind verantwoordelijk. Maar als die gast op de hoogte is van meer als 3% van de dingen waar hij eindverantwoordelijk is is het een lopend wonder. Plannen voor hulpverlening bij dit soort dingen zijn, door dat het feitelijk weinig gebeurd, onbelangrijke dingen voor Bush om zich mee te bemoeien, buiten het feit nog dat er een kleine 12 potentiele natuurramp gebieden zijn. Het is gewoon onmogelijk alles te weten. Je kan hem er op afzeiken. Maar als je ff na denkt wat voor een verantwoordelijkheden die man heeft over een complete natie. Zou je dat niet eens doen. Niemand weet waarom die pas na 3 dagen ging. Misschien zonder reden, misschien met reden.

STEL nou he, dat er een kleine economische crisis op het punt stond te gebeuren (is niet zo (denk ik) maar stel). Dan is dat voor bush een heel wat hogere prioriteit als een beetje PR door zijn gezicht te laten zien. Denk je dat ie niet met de mensen daar mee leeft omdat ie pas na 3 dagen z'n kop laat zien? Denk je dat die daar zo veel zelf over te zeggen heeft? Die gast heeft weinig te zeggen over zijn eigen agenda.

En die moordaanslagen gaat niet zo zeer om zijn eigen volk, er lopen genoeg andere gekken rond. Of denk je dat er alleen Amerikanen in de VS zitten? Tis heel makkelijk te zeiken mensen, maar je hebt geen idee waar je het over hebt. Das dan weer een beetje jammer. Kritiek hebben is altijd makkelijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 11:42:07
Quote:
spade schreef op 06-09-2005 @ 11:14
maar je hebt geen idee waar je het over hebt.


Maar ik ben blij dat jij dat we; hebt, thanks man ik snap nu veel beter wat er daar allemaal gaande is, top
Lau Gepost door Lau op dinsdag 06-09-2005 om 11:44:10
Ik neem het niet zozeer Bush kwalijk dat hij niet komt opdagen maar wel de amerikaanse staat. Het is fuckin de grootste en machtigste staat die overal vooraan staat. Overal geld inpompt. Overal manschappen heen stuurt. Ik kan het dan dus niet begrijpen dat er mensen dagen zonder eten zitten en schreeuwen om hulp en niet geavacueerd zijn.
Als er meer energie was gestoken in preventie tegen dit soort dingen had het een hele hoop doden gescheeld. Tuurlijk kan je het niet voorkomen maar er was al weken bekend dat er iets aan zat te komen.
De nodige evacuaties hadden dus al plaats kunnen vinden...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 06-09-2005 om 11:49:36
Veel bushkritici grijpen deze kans natuurlijk wel aan om hem in een negatief daglicht te zetten.Het is niet zozeer dat Bush er niks om geeft, maar voor mij (een buitenstaander die zn feiten uit de krant haalt) vind ik bush nogal ignorant door nadat de ernst van de zaak duidelijk begon te worden, zo'n arrogante houding in nam tegenover de media.
----------------------------------------
Days to come
Henky
Gepost door Henky op dinsdag 06-09-2005 om 11:53:05
.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2005 @ 11:54:52 ]

----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 11:53:28
Quote:
-pascool- schreef op 06-09-2005 @ 11:42
[...]

Maar ik ben blij dat jij dat we; hebt, thanks man ik snap nu veel beter wat er daar allemaal gaande is, top

haha ik denk nog ik zet het er expres niet bij heeft ie wat om over te vallen en de rest te negeren. Nee, ik weet ook niet hoe het er precies aan toe gaat. Maar ik kan me daar heel goed een voorstelling van maken. Zeker op basis van een flink aantal op waarheid beruste boeken en een zooi documantaires. Tis 70% kwestie van logica.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Henky
Gepost door Henky op dinsdag 06-09-2005 om 11:53:47
Quote:
Henky schreef op 06-09-2005 @ 11:53
Bush moet zijn aandachtsgebieden verleggen. Snap niet dat mensen dit niet snappen.

----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op dinsdag 06-09-2005 om 11:55:42
mr spade snapt et zelf ook niet helemaal, ze zijn we degelijk te laat want..., iedereen had daar al lang nier meer moeten zijn.
Tis echt onvoorstelbaar dat niet de hele stad is geevacueerd. Alle metereologische modellen wezen op een enorme orkaan, mensen hebben het weer eens onderschat en zijn voor het merendeel lekker blijven zitten. dom dom dom
de overheid zou haar burgers moeten beschermen en had de stad van te voren moeten evacueren!!
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 06-09-2005 om 11:57:47
Hij hoeft van mij zijn kop daar helemaal niet te laten zien,
hij moet er gewoon voor zorgen dat die mensen hulp krijgen en snel.
Want al die amerikanen zijn gewoon arrogant, denken dat ze die orkaan aan kunnen
maar enkele zijn gevlucht, de meeste zijn gebleven, terwijl er op gehamert werd dat
deze orkaan een sterke orkaan zou zijn, maar iedereen haalde zijn neus der voor op.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Henky
Gepost door Henky op dinsdag 06-09-2005 om 11:59:44
Zelfs op het nieuws wordt gezegd dat Bush alleen zijn kop laat zien om slechte publiciteit tegen te gaan. Dat is ook de enige reden.
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 12:26:36
Quote:
Bartoslocos schreef op 06-09-2005 @ 11:55
mr spade snapt et zelf ook niet helemaal, ze zijn we degelijk te laat want..., iedereen had daar al lang nier meer moeten zijn.
Tis echt onvoorstelbaar dat niet de hele stad is geevacueerd. Alle metereologische modellen wezen op een enorme orkaan, mensen hebben het weer eens onderschat en zijn voor het merendeel lekker blijven zitten. dom dom dom
de overheid zou haar burgers moeten beschermen en had de stad van te voren moeten evacueren!!


Hehe ja ff evacueren. New Orleans stad telt een kleine 500.000 inwoners. Met de complete omgeving wat als potentieel ramp gebied was gedefineerd kwam je op een klene 1,5 miljoen mensen die geevacueerd dienden te worden. Een evacuatie is een laatste red middel 1) mensen willen niet van huis. 2) een evacuatie kost enorm veel geld, die wil je dus pas doen als er meer dan 90% kans is dat het nodig is.

Ik weet niet hoe snel jij even ruim 1 miljoen mensen kan verplaatsen. Maar ik weet wel dat ik 's ochtends als er slechts 10.000 man richting amsterdam gaat al ruim een uur in de file sta.

Overigens is er wel tot evacuatie opgeroepen, maar is dit nooit afgedwongen. Dit doen ze in de VS nooit.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 12:27:54
Quote:
Henky schreef op 06-09-2005 @ 11:59
Zelfs op het nieuws wordt gezegd dat Bush alleen zijn kop laat zien om slechte publiciteit tegen te gaan. Dat is ook de enige reden.

Hehe, ja het nieuws zegt wel vaker wat, laatste mensen die ik geloof zijn toch wel journalisten. Die gissen meestal ook maar wat als ze informatie te kort komen. En de wereld het daarna maar als feiten aan nemen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-09-2005 om 12:29:59
Quote:
Angelix schreef op 06-09-2005 @ 11:57
Hij hoeft van mij zijn kop daar helemaal niet te laten zien,
hij moet er gewoon voor zorgen dat die mensen hulp krijgen en snel.
Want al die amerikanen zijn gewoon arrogant, denken dat ze die orkaan aan kunnen
maar enkele zijn gevlucht, de meeste zijn gebleven, terwijl er op gehamert werd dat
deze orkaan een sterke orkaan zou zijn, maar iedereen haalde zijn neus der voor op.


Ben ik het idd wel mee eens, als de flevopolder vol stroomt hoeft JP of beatrix zich van mij niet te laten zien. Ik zie liever dat dat geld wat het kost om hun langs te sturen nuttig besteed word. Als ze hun medeleven maar betuigen op TV, dat vind ik al genoeg. Kom na afloop maar is een keer een kijkje nemen dan. Maar ga geen reddingswerkers van hun werk af houden voor een PR praatje.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 06-09-2005 om 13:04:46
Quote:
Huussuh schreef op 06-09-2005 @ 08:36
[...]

Of het nu Aziaten of Amerikanen zijn, het blijven mensen hoor.


ja maar in Azie hebben ze niet zo veel geld en de Amerikaanse regering genoeg.....
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op dinsdag 06-09-2005 om 13:09:02
Quote:
spade schreef op 06-09-2005 @ 12:29
[...]

Maar ga geen reddingswerkers van hun werk af houden voor een PR praatje.


Was het tot nu toe niet echt met je eens... totdat ik deze laatste regel las.... Dit verandert mijn standpunt over dat hij er wel of niet heen zou moeten, hoewel ik zeker weet dat heel veel mensen dit enorm zouden waarderen.

Enne wat betreft dat evacueren, dat is gewoon een onmogelijke zaak. Er had van te voren gewoon genoeg geld in gestoken moeten worden zodat bij dit soort weersomstandigheden de schade beperkt blijft.
Voorkomen is beter dan genezen

----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 06-09-2005 om 17:06:26
Nee, Als hier iets overstroomt moet balkenende zijn hoofd niet laten zien of beatrix.. Maar ze moeten dan gaan helpen!!!!!!!!!! dan doen ze wat nuttigs.. en natuurlijk geld doneren.

net zo als bush.. moet ook maar helpen...... Dan ben je pas echt onder het volk en dan moet de media optiefen met hun kutcamera's even , want dan wordt er iets teveel commotie gemaakt omdat een bekend iemand niet lui is.


Het is bizar en het is wel wat , zo stad onder water . Maar wat doe je er tegen? niks.... ja... weten ze van volgende keer van , moet beter me dijken onderhouden. Ja.. makkelijk praten.
Maar overal in de wereld gebeuren er steeds ongelukken en in het oh mooie nederland niet:p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op dinsdag 06-09-2005 om 17:57:17
wij hebben de weergoden aan onze kant
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-09-2005 om 17:02:25
Pat Robertson, tv dominee:

“This is the second time in a row that God has invoked a disaster shortly before lesbian Ellen Degeneres hosted the Emmy Awards,” Robertson explained to his approximately one million viewers. “America is waiting for her to apologize for the death and destruction that her sexual deviance has brought onto this great nation.”

aardig gek die gast.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 12-09-2005 om 17:31:21
die is echt gek

alsof god (als ie bestaat) 't uit zou maken wie de Emmy's presenteert
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 12-09-2005 om 17:36:00
Whahaha, die gast spacet em zwaar gek.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Boswottels
Gepost door Boswottels op dinsdag 13-09-2005 om 17:02:20
nu krijgen ze toch een creditcard met 2k er op?
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.