Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 07-05-2002 om 12:43:10
Spade, ik kan nu al weken de frontpage niet meer zien, want alle tekst (behalve de kopjes) zijn zwarte balkjes op elke pc hier op school.

Sorry dat ik het zo grof zeg maar: hou es op met aanpassingen voor geavanceerde browsers en nieuwere computers te maken.

Misschien ligt het ook wel aan de Hogeschool Brabant.... hmpf heb zometeen college maar er is weer NIEMAND te bekennen van studenten of leraren. Kga nog maar es kijken in die zaal of er nu al leven is. Ik ga hier weg, das zeker.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 07-05-2002 om 13:18:06
bij mij doet de frontPage het..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-05-2002 om 17:30:59
Bliss schreef:
> Spade, ik kan nu al weken de frontpage niet meer zien, want alle tekst (behalve de kopjes) zijn zwarte balkjes op elke pc hier op school.
>
> Sorry dat ik het zo grof zeg maar: hou es op met aanpassingen voor geavanceerde browsers en nieuwere computers te maken.
>
> Misschien ligt het ook wel aan de Hogeschool Brabant.... hmpf heb zometeen college maar er is weer NIEMAND te bekennen van studenten of leraren. Kga nog maar es kijken in die zaal of er nu al leven is. Ik ga hier weg, das zeker.


De Frontpage wordt zo veel mogelijk voor de huidige standaard gemaakt. Dat op scholen de sysadmins te lui zijn voor de nodige updates kan je mij niet voor aankijken.

De frontpage is geschikt voor alle Mozilla gebasserde browsers (Netscape 6.0 en hoger, Mozilla ea.) en Internet Explorer 5 en hoger. Dit is bij elkaar zo'n 98% van de gebruikte browsers. Het is onmogelijk voor elke achterhaalde browser ook een perfecte ondersteuning te bieden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 09-05-2002 om 14:08:46
Hm ok je hebt gelijk.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-05-2002 om 18:23:17
volgens mij is dit gewoon spade onder bliss dr naam!!
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 09-05-2002 om 18:58:41

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.