Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 21:11:34
Ik krijg het spel zo binnen en ben heel erg benieuwd hoe het is,
Zijn er mischien mensen hier die het spel al hebben gespeeld?
Wat is jullie ervaringen hier mee?

Voor de gene die het niet weten.

Fable lost chapters is een soort vervolg op Fable nu alleen nog voor de PC het is veel uitgebreider en duurt dus ook een stuk langer dan zijn voorganger die erg kort was maar wel super leuk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2005 @ 21:12:57 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 06-09-2005 om 21:13:44
heb fable voor de xbox. is zekers een tof spel, maar verdomd kort voor een rpg! the lost chapters heeft gelukkig nieuwe werelden, spreuken en wapens dus denk dat ik die ook maar ga kopen.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 21:17:28
ja ik kan niet wachten dat me broer em gebrand heeft(wel illegaal dus) maar laat dat de pret niet drukken
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 06-09-2005 om 21:21:08
owjaa... schijnt ook dat de button layout anders is dan op de xbox (ja duuh, maar toch). door die verandering kan je nu spreuken uitvoeren en melee vechten tegelijk. kon eerst niet dus.... dacht ik meld t ffe
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 06-09-2005 om 21:28:22
aight cool, ik check het over 20 min allemaal hoop ik, heb er eerlijk gezecht weining van gelezen ook niet meer aan gedacht maar me broer kwam er mee dus wou ik em meteen hebbe
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 07-09-2005 om 17:55:33
enn... is het wat?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 07-09-2005 om 17:57:23
ja man het ziet er goed uit, heb eerlijk gezecht nog niet veel gespeeld, maar wat ik heb gezien is echt vet tis dus gewoon fable zelfde verhaal alleen dan uitgebreid, je begint weer als zon jochie in dat dorp(oakvale) en moet je weer dat kind helpen haar beer te vinden en al die shit, maar nu ik het over heb ga ik maar weer is een kijke nemen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2005 @ 17:57:41 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 07-09-2005 om 19:39:23
hopelijk komt er een 'echte' vervolg op Fable voor de 360...Fable 2 gewoon. Heb Fable op zowel de 'goede' als de 'slechte' kant uigespeeld en is gewoon echt TE dope...jammer dat het soms wat eenvoudig en kort was...maar de verhaallijn..de omgeving alles was gewoon vet
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 07-09-2005 om 22:55:09
ja er komt een vervolg, weet zo ff niet hoe het gaat heten maar die is wel in de maak,
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.