Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-09-2005 om 18:45:27
Ik ga het maken.

Yo soms voel ik me eenzaam en alleen verlaten door de rest…..soms heb ik veel vrienden en voel ik me best…..maar wat mensen ook zeggen en wat ze ook verzinnen ik ga het maken ja ik ben binnen.

Ken je dat gevoel….eenzaam…verlaten misschien gekwetst door je maten…misschien een kut periode waarin je zit…misschien vind je het leven gewoon shit.Denk dan aan de volgende regels maat… als je dat doet dan ga jij het redden op straat.

Vertrouw niemand doe wat je moet doen vrienden zijn tijdelijk en handig voor de poen…de wereld draait om jou en om niemand meer.. fock al die mensen al gaan ze nog zo tekeer…jij gaat het redden met je eigen kracht je maten laten je stikken maar laat ze zien wie het laatst lacht…Je beslist zelf wat je doet met jou lot hou mensen op afstand anders maken ze je kappot….geen gevoel voor wat anderen over je vertellen anders zit je het voor je het weet met een focking psycholoog te bellen…hou alles simpel en zet je zelf voor op en zeg..ROT OP tegen de motherfuckas die je proberen te kraken man geef ze een gun en ze zouden je opa geen eens raken!!


Dus je weet het man alles wat jij doet is perfect en volmaakt en voor dat een ander iets kan zeggen heb jij ze al afgemaakt, met je vette stem en je scherpe tekst geen gefock met jou je ben gewoon da best. Je behoort tot het beste soort je bent een sterk persoon en als anderen met je lopen te focken zeg jij doe maar gewoon.Ik hoop voor je dat je hebt begrepen hoe het gaat dan zal jij een grote worden maat…….

Zeker niet mn beste werk maar ik maakte dit gewoon toen het in me op kwam je weet tog?Zeg wat je er van vind ook al vin je het poep.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 07-09-2005 om 20:45:10
Hey welkom, lees even de FAQ door van dit forum, en natuurlijk van de subforums waar
je in gaat posten. Volgens chester zijn faq moet je duidelijk aangeven wat je dropt,
om alles overzichtelijk te houden. Dus bij deze heb ik hem voor je aangepast
volgende keer zelf doen aub.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 07-09-2005 om 20:46:19
Is wel goed zo he 3 keer is niet nodig 1 maal is genoeg.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 07-09-2005 om 20:47:18
Ej poepert, die ander zat al op slot
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op woensdag 07-09-2005 om 20:51:50
Ja, zet je lines eerst even evenredig... dus.. even lange lijnen.. want zo kan ik dat niet goed lezen en zo kunnen mensen het niet goed beoordelen.

* mod, als die dat gedaan heeft, wis dit berichtje maar*
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 07-09-2005 om 20:54:14
gewoon enters gebruiken.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.