Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
^SiLiCoN^ Gepost door ^SiLiCoN^ op maandag 13-05-2002 om 18:02:52
spelfouten pfffffffffffffff





zijn ze nou echt dom of???
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 13-05-2002 om 18:06:27
Hmmz, een collega van me die is ook zo goed in Nederlandsals je het over drivers voor je hardware hebt, schrijft ie rustig 'drijvers'.

Soms best ernstig, vooral als je na gaat dat ook klanten dit soort dingen te lezen krijgen.

Ik moet zeggen dat dit wel een ernstig laag niveau is, zo erg is mijn Nederlands nog niet eens.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 14-05-2002 om 15:57:40
Ja sorry hoor Spade, je collega werkt ook in die branche dus die moet dat weten en is vast niet zo snugger, maar als jij het woord "drivers" uitspreekt klinkt het ook als "drijvers"
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 14-05-2002 om 19:44:46
Nou... het valt best mee hoor! Ze hadden ook 'wij' met een korte ei gespeld kunnen hebben! Maar uh... effe niet meer lullen over drivers... doet me denken aan die zukkel van fotoland
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 14-05-2002 om 19:45:37
-d+t
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 16-05-2002 om 22:45:51
Dit stukje is van de vuurwerkramp toch?

Ze hebben dit gewoon letterlijk overgenomen zoals de betreffende persoon (een van de getuigen ofzo van de vuurwerkramp) het heeft opgeschreven in zijn 'dagboek' oid.

Bij SBS zijn ze wel dom, maar ZO erg zijn ze ook weer niet.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.