Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-09-2005 om 15:52:25
Mij boeit t vrij weinig, maar voor degene die t wel boeit:

Quote:
Het Nederlandse collectief RMXCRW heeft een nummer opgenomen met de populaire rapper DMX uit New York, zo maakte RMXCRW-manager Kenneth van Rangelrooy zaterdagmiddag bekend in de weekendshow van rapper E-Life op radiostation Juize FM. DMX was begin september in Nederland om een optreden te geven in de club Powerzone en heeft tijdens zijn verblijf in Nederland ook een bezoekje gebracht aan de opnamestudio van Cruise Control in Amsterdam.

Van Rangelrooy vertelde in het programma van E-Life dat het nummer van DMX samen met RMXCRW in no time op de band stond. "Ik denk dat we het wereldrecord opnemen hebben verbeterd. (Producer) QF had een beat gemaakt in de stijl van de muziek van DMX en die voelde de muziek direct toen hij binnenkwam. Hij verzon er bijna direct een superdope refrein bij." Het is volgens Van Rangelrooy een rauw nummer 'voor de underground' geworden, dat op het album van de RMXCRW of op het solo-album van de rappende producer QF terecht zal komen.

Wat Van Rangelrooy betaald heeft voor de gastrap van RMXCRW wilde hij niet bekend maken 'maar het was minder dan ik van een artiest die zoveel platen verkocht heeft had verwacht'. RMXCRW treedt deze week meerdere malen op in Suriname, waar het met de remix van 'het nummer 'Je Doet' van La Rouge op nummer één in de hitlijsten heeft gestaan, en staat ook nog gepland als voorprogramma voor een concert dat DMX zal geven in Duitsland. Het met DMX opgenomen nummer, dat voorlopig als werktitel heeft 'Let's bring the beast out' zal voor het eerst te horen zijn tijdens de weekendshow van E-Life, elke zaterdag en zondag van 12.00 tot 15.00 uur op Juize FM.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 10-09-2005 om 16:16:44
Lijkt me een dope track, want beats van qf zijn dope en dmx digg ik ook wel.
Ben ook wel benieuwd naar dat album van qf, hij heeft dope beats en een dope stem.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-09-2005 om 16:17:22
ja QF zijn beats zijn tight, zeker als KRS dat ook vindt
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.