Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 20:45:57
http://rapidshare.de/files/4947916/batman.mp3.html

Had net ff een een commerciele text gesprobeerd te schrijven.

Mn zusje slaapt dus kan het niet ff afmaken...morgen maak t t wel af en maak ik een beter opgenomen versie.

Wat vinden jullie?
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 10-09-2005 om 20:48:15
tekst.... had je die niet gewoon zo kunnen droppen ipv dat we moeten downloaden
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 10-09-2005 om 20:50:14
je zusje slaapt ? een text schrijven maakt tog niet gehoorig ?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 20:51:06
Nee, want in een commerciele text gaat het om flow stemgebruik en geforceerde multies en inhoudloosheid.
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zaterdag 10-09-2005 om 20:58:45
Meer multi's
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 21:05:11
"Meer multi's"

Hahahaha
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 21:11:46
Geef dan ff serieuse feedback..
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 10-09-2005 om 21:13:59
maar je zei zelf dat de track verre van af is...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 21:19:13
ja behalve dat sommige dingen niet perfect gebacked zijn. Me mixer vaak overtoeren gaat waardoor je geruis hoort geen refrein enzo... De rest zal niet aangespast worden....flowstructuur. Alleen gaat precieser worden opgenomen met refrein enzo en 3e verse goed afgemixed bla... maar je kan die flow en shit toch beoordelen...
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 10-09-2005 om 21:26:46
af en toe niet te verstaan, komt vast door dat mix gedoe wat je nog moet doen enzo. t stukje na de sample van ''baaaaaatmaan'' klopt volgens mij niet helemaal, de eerste line klinkt niet goed.
verder zit t met de flow wel goed geloof ik. over de track zelf: hehe, ik vind em echt grappig man. ben benieuwd naar de voltooide versie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2005 @ 21:27:31 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zaterdag 10-09-2005 om 21:30:07
Oke,

Beat is leuk

Refrein is dope

Ik digg je flow echt erg! Die is verdomd goed hierin voor zover ik kon horen, weinig fouten iig
Maar sommige uitrekselen ( Ben ff het woord kwijt, shit zoals: Daaaaaaaaaaaaames zeg maar, het verlengen van woorden) in het begin van je eerste couplet vind ik niet echt goed klinken.
De dubbelstem vind ik lekker klinken.
De tekst geinig, dat stukje in couplet twee:"Ik ben als "BATMAN" " Dat was dopieee

Wat betere kwaliteit, de benodigde mogelijkheden, was je de concurrent van Ali B denk ik!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 10-09-2005 om 21:32:08
Quote:
ReLex schreef op 10-09-2005 @ 21:30
Oke,

Maar sommige uitrekselen ( Ben ff het woord kwijt, shit zoals: Daaaaaaaaaaaaames zeg maar, het verlengen van woorden) in het begin van je eerste couplet vind ik niet echt goed klinken.



JUIST wel pappie, anders klinkt t ook weer zo monotoon wss
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2005 @ 21:32:37 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 10-09-2005 om 21:36:23
Ja die batman is er niet echt goed in gesampled, maar ging om t idee. en die daaaaames heb ik express gedaan zodat het minder strak klinkt en ik vind dat juist wel chill.

En ja sommige stukken zijn onduidelijk komt door mixer gaat over toeren naar rood en dan hoor je storing me stem en deels articulatie, want las het gelijk van blaadje na schrijven, maar meer feed is welkom
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zaterdag 10-09-2005 om 21:38:08
Jah, maar dat stukje met "dames" klinkt mij gewoon niet zo lekker
Natuurlijk klinkt het dan monotoon als jet niet ff rekt, maar het klinkt (mij) niet altijd lekker in de oren

Ff voor de duidelijkheid en niet de niet vaagheid: Ik bedoel dus aleen dat dames woordje

edit: Oke dan snap ik dat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2005 @ 21:43:03 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.