Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
rana | ![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 22-05-2005 @ 17:40:03 [...] blijf van mijn vriendin of he ![]() dat ligt eraan hoe mooi jouw vriendin is ![]() ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: rana schreef op 22-05-2005 @ 17:53:11 [...] dat ligt eraan hoe mooi jouw vriendin is ![]() naar mijn mening ( en ik weet wel dat andere t ook vinden ![]() erg lekker zou ik zelfs willen zeggen ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Waarschijnlijk eerst Hongarije, daarna waarschijnljk Splash in Duitsland en heel mischien een toefje Frankrijk bij een vriend van me daaro. Maar of het allemaal reeel is ($$$$) moet nog even blijken, ik ga morgen aan de berekeningen. Punt 1 op de agenda word toch wel een baan zoeken denk ik. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
deze vakantie ga ik de 1ste weken van mijn vakantie chillen in italie, Venetie, aan het strand. ik verwacht er heel veel lekkere dames te ontmoeten, te genieten van het lekkere weer en rustige camping. wordt ddlk chille.. met italiaantjes ![]() ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
niet ![]() ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
DeVrouw Vrouwen poepen ook ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga 2 maanden werken in Portugal | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
jah dats dope,, ik in Turkije ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
whiej ik ga 10 dagen naar NY en daarna 10 dagen met vrienden naar spanje, mijn vakantie kan niet stuk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga 2 weken naar Egypte toe, alleen ddenk ik dat het dan toch wel iets te warm is voor mij... ---------------------------------------- beng! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
2 weken Baarle-Nassau | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 23-05-2005 @ 19:37:20 ik ga 2 weken naar Egypte toe, alleen ddenk ik dat het dan toch wel iets te warm is voor mij... 2 weken, veels te lang joh je hebt t allang gezien na een week, (En dan heb ik iedere dag bijna een excursie gedaan) ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik ga 3 weken chillen met de vouwwagen op een camping in Renesse! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga warschijnlijk door frankrijk toeren en ik ga naar buitenkunst, heersende shit...check www.buitenkunst.nl ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
![]() | ![]() |
waarschijnlijk naai ik m wel een paar daagjes eruit, niet te ver weg...... gewoon in buurt van zee een beetje chilluh snapie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 23-05-2005 @ 19:55:30 [...] 2 weken, veels te lang joh je hebt t allang gezien na een week, (En dan heb ik iedere dag bijna een excursie gedaan) 2 weken is chill man, weekje cultuur, weekje strand. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
6 weken trug naar de roots. turkishland ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
naar de roots of naar de kust ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 24-05-2005 @ 09:22:52 [...] 2 weken is chill man, weekje cultuur, weekje strand. ja precies dat ga ik dan ook doen ---------------------------------------- beng! | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
ik benn in de kleine vakanties naarr barcelona, turkije, griekenland geweest ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ga lekker thuis blijven aan me lichaam traine.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Ik ga van de zomer niet opvakantie maar in herfst... Lekker met me vriendin samen een weekje naar Turkije... Lekker relexen.. dus jah... ![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
Mira poes |
![]() | ![]() |
KAZAKHSTAN ......... -> Alma Ata ff familie bezoeken word echt mooi 8 jaar niet geweest. hoop dat me vriendje niet gek word hehe | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga naar Lowlands deze vakantie!!![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
eum kroatie en griekenland ![]() ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Toetah --->respect<--- |
![]() | ![]() |
spain ![]() ---------------------------------------- maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat, ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat, wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat... | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 26-05-2005 @ 15:04:20 Ik ga naar Lowlands deze vakantie daar ga ik denk ik dit jaar ook nog even langs, is in de buurt ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 26-05-2005 @ 15:04:20 mischien met een paar vrienden op één of andere gare camping ofzo. same here ![]() | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga deze zomer naar Chersonisos KRETAAAAAAAAA ![]() Kan echt niet meer wachten.. ![]() Sab | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
amerika en dan door naar canada ![]() ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Geen geld ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Dat is kut als je geen geld hebt ![]() ![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 24-05-2005 @ 09:29:13 naar de roots of naar de kust ![]() eheh 4 weken naar de roots. dit betekent 4 weken geen alcohol. 2 weken naar de kust ![]() ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
rrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooooooooooo dddeeee jaaanneeeerrooooooo ow en naar het huisje van livio zijn ouders, maar dat weet ie zelf nog niet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Kruininger Gors in Oostvoorne.![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat vind ik niet eens zo'n slecht plan paul. weekje zwemmen, bbq'en en chillen... wanneer heb je vakantie? | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 06-06-2005 @ 16:28:30 weekje zwemmen, bbq'en en chillen dat doe ik in het weekend al..vakantie moet toch anders. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jaja maar dan in frankrijk he ![]() | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
salouuuuuu lekker lauwwwwww ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
salou ga je mond spoelen @livio erm weekje of 4 gaat et beginnen geloof ik en ja dat vond ik/we ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Italië .. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ga in september waarschijnlijk naar cur. enne ja moeten we ff checken, ik zat iets van 16 juli ofzo te denken, 1e week van de bouwvak, als ik maar voor 1 aug terug ben, want dan moet ik afstuderen enzo. | ||
![]() | ![]() |
Wist je al dat ik ook naar dat hutje van livio's ouders ga. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, op de fiets? | ||
![]() | ![]() |
Neeh ik begin morgen alvast met wandellen. ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
En ik ga naar Hongarije ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
make mental note *sniper rifle meenemen* ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Doe s lief anders osi ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
JOAS Grauw Crew/dhub WB ![]() |
![]() | ![]() |
Hongarije???kheb hier in mn agenda staan : "zomervakantie....niels drogeren...ontvoeren...en meenemen in de kofferbak naar mattie,ja tog? ---------------------------------------- Oevavuuuu Eranuuuu/Rollen met de Baap | ||
![]() | ![]() |
noedels dat is lief kijk ik kan ook onderweg vallen zetten zodat hij een langzame pijnlijke dood tegemoet gaat ik vind angelix zo aardig dat ik em met 1 headshot uit zijn lijden wil verlossen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Wat heeft iedereen toch leuke vakantie plannen, krijg je echt zin in die zon he ![]() Alleen jammer dat we dat hier niet zo vaak hebben ![]() Iig, veel plezier allemaal en fijne vakantie ![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 ] |