Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MisZy
avoid the paranoid
Gepost door MisZy op zondag 11-09-2005 om 13:37:58
Geloof jij?



Quote:
Witte donderdag en goede vrijdag, pasen...
Om toch maar een beetje in de achterliggende sfeer te blijven mijn vraag,

Geloof jij...

...dat er een god is die,
er wel ergens "iets" in die richting is,
of denk je van nee.. nog geen overtuigend bewijs dat ik er ook maar over na hoef te denken...

... en waarom?


Een god..
Zelf geloof ik er niet in, vind het persoonlijk wat gemakkelijk en oduerwets om het verder denken waar je niet wil/kan te verschuilen achter zo een term.

Iets,
Iets in de vorm van een god of een almachtig iets?, nee. Geloof graag dat wij niet de enige levende wezens met denkvermogen zijn, zo een iets geloof ik wel maar een iets dat de zin van dit bestaan moet verklaren, nee.

Hoe denken jullie erover? Waarom geloof je, of ben je wel gedoopt enzo maar betekent het niet echt wat voor je.

Eén ding... als verklaring voor het bestaan van een god of allah, zeg alstublief niet.. lees de koran of de bijbel maar... want daar heb ik totaal geen trek in, ben eens begonnen met de bijbel te lezen, staan best mooie verhalen in, ze zeggen me alleen niks en ik wordt geirriteerd van de woorden "Hij", "de Heer" en "Jezus".




----------------------------------------
want feedback? stick a spoon up in your ass and eat that!
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 11-09-2005 om 13:39:07
ik ben atheïst

en een mod die dit schopt naar ALG
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 11-09-2005 om 13:42:17
is in dit topic https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=8879
ook al uitgebreid aan de orde geweest
----------------------------------------
Days to come
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 11-09-2005 om 14:32:11
Hier kun je zien dat er al 2 topics open staan over dit onderwerp.
Dus deze gaat dicht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2005 @ 14:41:54 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.