Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 11-09-2005 om 14:47:28
ik heb eerst met de zoekfunctie gezocht, maar ik vond ng geen topic over dit, dus ja.

Terrorisme, de dag van vandaag is het bijna iets dagelijks geworden.

De angst voor een terroristische aanslag heerst ook onder de mensen.

Quote:
Angst voor terroristische aanslag neemt toe

Uitgegeven: 11 september 2005 11:52
Laatst gewijzigd: 11 september 2005 12:40
HILVERSUM - Meer Nederlanders zijn bang dat het land binnenkort wordt getroffen door een terroristische aanslag. Vorig jaar was 53 procent daar bang voor, inmiddels 56 procent. Dat blijkt onderzoek van Maurice de Hond in opdracht van de NOS. Het kwam zondag naar buiten, precies vier jaar na de aanslagen in New York en Washington.

Een jaar na die aanslagen waren we aanzienlijk minder angstig: toen waren vier op de tien mensen er bang voor. Weer een jaar later waren dat nog maar drie op de tien. Maar vorig jaar nam de vrees voor aanslagen met sprongen toe na de fatale bommen op het spoor bij Madrid.

Een licht toenemend aantal voelt zich niet voldoende beschermd door de overheid. Zes op de tien mensen vinden dat, vorig jaar waren dat er er iets minder. Maar dat betekent niet dat meer mensen vinden dat de overheid ook zwaardere maatregelen moet nemen.

De helft van de ondervraagden pleit daarvoor maar vorig jaar waren dat er nog zes op de tien. Bijna de helft van de mensen, 45 procent, is uitgesproken tegen zwaardere maatregelen.

Bron: klik hier voor het originele artikel van nu.nl


Wat vinden jullie, denken jullie dat wij in de lage landen (de benelux dus) schrik moeten hebben van een terroristische aanval? En zo ja, waar?

Wat vinden jullie van dat terrorisme? En van het godsdienstig fanatisme?

Wat vinden jullie van godsdienstig fanatisme.
Als jullie zeggen dat dat slegt is, want de egte fanatisten binnen de islam plegen zelfmoordaanslagen, denk dan eens na over het feit dat ortodoxe joden, ook bij de fanatisten horen.

Nuja barst maar los, spui je mening, hier nog een paar slotvragen.
- Bestaat terrorisme al lang?
- Door wat is terrorisme ontstaan?
- Is terrorisme bedreigen voor ons, de benelux?
- Hoe moet de regering optreden tegen terrorisme
- Wat vinden jullie van fanatisten binnen de godsdienst, zijn dat volgens jullie allemaal terroristen? volgens mij niet!
-...


----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 11-09-2005 om 14:48:45
Nederland is de volgende, zo klaar als een klontje. Vraag is alleen nog waar en wanneer...
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 11-09-2005 om 15:09:30
Nu ik zou eerder denken dat belgie de volgende zou zijn. omdat belgie ten eerste: het centrum is van europa. ten tweede , het hoofkwartier van de navo, het gebouw van de EU (of hoe het ook mag heten), ... veel van die dingen liggen in brussel. Wat volgens mij ook kan is dat frankrijk, belgie en nederland tesamen de volgende zijn. dus dat op dezelfde dag, met niet veel tijd van elkaar in parijs, amsterdam en brussel, terroristische aanslagen gebeuren.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 11-09-2005 om 15:12:00
Deed belgië mee in irak? Wie heeft de grootste haven van europa? Wie heeft een grote gasbel? En wie stond er samen met Spanje en engeland op een lijstje van potentieële nieuwe aanslag plekken? Idd, nederland
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 11-09-2005 om 15:38:00
Ik denk eigenlijk niet dat er in een korte tijd nog een aanslag komt het kan maar zo weer 2 jaar duren en dat dan de hel in 1x weer begint.Kijk maar naar het WTC daar zijn ook jaren over heen gegaan voordat gebeurde.Ik denk wel dat er nu zeker planning bezig is voor een grote aanslag maar waar en wanneer dat weet toch niemand.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op zondag 11-09-2005 om 16:19:43
Quote:
Nederland is de volgende, zo klaar als een klontje. Vraag is alleen nog waar en wanneer...

en

Quote:
Schaduw schreef op 11-09-2005 @ 15:12
Deed belgië mee in irak? Wie heeft de grootste haven van europa? Wie heeft een grote gasbel? En wie stond er samen met Spanje en engeland op een lijstje van potentieële nieuwe aanslag plekken? Idd, nederland


Hoe bedoel je stemming maken?

Terrorisme is geen deel van mijn leven geworden. De kans is nog altijd groter dat ik onder een auto ga komen dan dat ik bij een terroristische aanslag om het leven kom. Ik denk er ook niet over na. Ik laat niets liggen door de angst van aanslagen en ik ga gewoon door met mijn normale leventje te leven.

Terrorisme bestaat al eeuwen, het is alleen het laatste decenia veel krachtiger geworden door de media. Zoveel mensen leven in angst voor een aanslag. Ik vind het maar bullshit, juist de angst en de aandacht geven terrorisme zijn kracht.

Als je in Irak woont of in de gazastrook of anderen delen van de wereld waar het bijna dagelijks gebeurd dan snap ik de angst en de onrust. Maar in Nederland?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2005 @ 16:20:35 ]
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 11-09-2005 om 16:26:12
Quote:
Schaduw schreef op 11-09-2005 @ 15:12
Deed belgië mee in irak? Wie heeft de grootste haven van europa? Wie heeft een grote gasbel? En wie stond er samen met Spanje en engeland op een lijstje van potentieële nieuwe aanslag plekken? Idd, nederland


Hopelijk denken de terroristen dat ook.. en blijven wij belgen gespaard
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 11-09-2005 om 18:07:14
nederland is de volgende, amerika of engeland kan ook nog maar nederland kan op 2 plekken geraakt worden denk ik, centraal station amsterdam, en de haven van rotterdam
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op zondag 11-09-2005 om 18:19:23
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 11-09-2005 om 18:48:32
lol nederland kan overal geraakt worden...Wat denk je van schiphol,voetbalwedstrijden,schaats ek en allerlei andere grote evenementen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 11-09-2005 om 18:50:17
Al quida: MD a weet jij iets waarmee we nederland kunnen irriteren?
Mohammed daluur a: jah laten we de schaats baan opblazen damn sorrie slecht moest er uit
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 11-09-2005 om 18:56:17
ja ik weet niet hoor ,maar daar komen focking veel mensen op af.IK ben er zelf ook wel is geweest.Bij zulke dingen sla je juist het hardst toe.En jij noemt de haven en het centraal station, maar dat verwacht iedereen ze slaan toe waar en wanneer je het niet verwacht.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 11-09-2005 om 18:57:44
mixx das niet waar. iedereen had kunnen verwachten dat ze t WTC op zouden blazen
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 11-09-2005 om 19:00:35
eigenlijk kan het overal gebeuren... het kan zomaar een gek uit lutjebroek zijn met een bom die de plaatselijke buslijn opblaast. Of het is allemaal georganiseerd en ze blazen utrecht centraal op ofzo
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 11-09-2005 om 20:17:50
ik geloof eerlijk gezegd totaal niet in een terroristische aanslag in Nederland
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 11-09-2005 om 20:22:47
Ik ook niet. Als je een verdacht pakketje laat staan in de Randstad, wordt het binnen een minuut toch weer gejat.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 11-09-2005 om 20:39:55
nu volgens mij zal bin laden of dergelijk eerder een aanslag doen op brussel vanwage het navo, eu en blabla. maar een kleinere afscheiding zou nederland wel als volgende slachtoffer kunnen kiezen.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zondag 11-09-2005 om 20:52:11
@ tony
ze kunnen beter Utregt CS opblazen dan A'dam, als utreg word geraakt ligt van A'dam tot den bosch en alles vast.
persoonlijk ben ik niet zo bang voor een aanval of shit ze kunnen wel andere plekken beter pakken
----------------------------------------
overdedreven dang
Vent
Gepost door Vent op zondag 11-09-2005 om 20:52:27
Quote:
Huussuh schreef op 11-09-2005 @ 20:22
Ik ook niet. Als je een verdacht pakketje laat staan in de Randstad, wordt het binnen een minuut toch weer gejat.

Robbie
Gepost door Robbie op zondag 11-09-2005 om 23:11:15
Als ze nu maar geen koffers enzo in Goes en omstreken laten slingeren dan !!
----------------------------------------
Owww ok.
Mip
Gepost door Mip op maandag 12-09-2005 om 08:34:35
schiphol target #1 lijkt mij
Truk
Gepost door Truk op maandag 12-09-2005 om 15:39:21
Op internet heeft de groepering die verantwoordelijk zou zijn voor de aanslagen in Madrid en Londen gewaarschuwd voor een terroristische aanslag tussen 15 augustus en 15 september. Doel van de leden van Abu Hafs al Masri, een aan Al-Qa'ida gelieerde beweging, zou het Amsterdamse openbaar vervoer zijn.

Aldus zit ik tot en met donderdag "met de billen geknepen"
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 12-09-2005 om 18:24:52
LoL, volgens mij weten die terroristen niet wat ze aan het doen zijn.

Oke, madrid... dat is heel erg
london........ Ja, dat was nog erger, maar we houden ons in
Amsterdam..... Ja, dat vraagt om problemen in nederland en daar in irak en waar dan ook.

Of even in 1 zin gepropt.

Ze gaan dan om oorlog vragen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2005 @ 18:25:23 ]

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Lau Gepost door Lau op maandag 12-09-2005 om 20:23:05
Ik ben er helemaal niet mee bezig. Als het komt komt het. Laat hem dan maar op mijn pan vallen of wat. Laat ze het dan goed doen als het in mijn buurt moet zijn.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Robbie
Gepost door Robbie op maandag 12-09-2005 om 20:37:13
Quote:
Mip schreef op 12-09-2005 @ 08:34
schiphol target #1 lijkt mij


No shit, sherlock.
----------------------------------------
Owww ok.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 13-09-2005 om 15:42:01
Brugge 13 September 13:02

Er is zojuist een Belgische man die een terroristische aanslag wou plegen.
De Belg is reeds opgepakt en opgenomen in het ziekenhuis. De Belg wou een bus opblazen maar hij brandde zijn lippen aan de uitlaat.



----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 15:51:24
Quote:
Dvince schreef op 12-09-2005 @ 18:24

Ze gaan dan om oorlog vragen.



Ja, heb jij de afgelopen 4 jaar onder een steen gewoond ofso?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 14-09-2005 om 21:10:59
Quote:
Arihasj schreef op 13-09-2005 @ 15:42
Brugge 13 September 13:02

Er is zojuist een Belgische man die een terroristische aanslag wou plegen.
De Belg is reeds opgepakt en opgenomen in het ziekenhuis. De Belg wou een bus opblazen maar hij brandde zijn lippen aan de uitlaat.




whahahaha
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-09-2005 om 21:16:50
Nieuwe reeks aanslagen Al Qaeda in Bagdad

BAGDAD – Bij een serie van minstens 10 aanslagen in Bagdad zijn woensdag zeker 152 slachtoffers gevallen, zo melden politie en ziekenhuizen. Daarnaast vielen er meer dan 500 gewonden. Doelen waren zowel burgers als militaire konvooien. De zwaarste aanslag vond plaats in de wijk Khadimiya, waar een busje temidden van een groep sjiitische bouwvakkers ontplofte. Hierbij kwamen 114 mensen om het leven.

De bouwvakkers, die zich op een plein hadden verzameld om werk te zoeken, kwamen op het bestelbusje af nadat de bestuurder aangegeven had werk aan te willen bieden. Toen zich eenmaal een groep rond het busje verdrong, blies de bestuurder zichzelf met het voertuig op. Er zou zo’n 250 kilo aan explosieven in het busje aanwezig zijn geweest. Eerder op de dag kwamen al elf mensen om het leven toen een auto zich opblies bij een tankstation. Doelwit was een rij mensen die stond te wachten om gasflessen bij te vullen.

Volgens een onofficiële Islamitische website zijn de aanslagen het werk van terreurnetwerk Al Qaeda, dat met de hiermee het Amerikaans-Iraakse offensief tegen rebellen in de Noord-Iraakse stad Tal Afar wil vergelden. Hierbij kwamen zo’n 200 opstandelingen om het leven, ook werden er honderden gevangengenomen. Tevens zijn de aanslagen al veroordeeld als pogingen van soennitische rebellen om de Iraakse staat, die over een week een referendum houdt over de nieuwe Grondwet, aan het wankelen te brengen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 21:17:09 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 14-09-2005 om 21:23:58
pfft is het dat allemaal wel waard?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-09-2005 om 21:27:22
Hehe, zie je trouwens stijl- of schrijffouten of andere onduidelijkheden in die tekst?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 21:28:58 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 15-09-2005 om 20:12:55
wrm ? heb je het zelf verzonnen fzo?

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Robbie
Gepost door Robbie op donderdag 15-09-2005 om 20:48:42
Doe niet zo mal MCN, dan zouden die er toch niet inzitten! hehe
----------------------------------------
Owww ok.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 15-09-2005 om 21:19:59
weetik veel.. je denkt tg niet dat ik de moeite heb genomen om dat helemaal door te lezen.. beetje vluchtig... t'zal wel een schreeuw om aandacht geweest zijn.. OF.. gwn onze confronteren met de harde waarheid da zo'n dinge kunne gebeure
whateva..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.