Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
HipHopMaster
FuckNazi (KarlKani!!!)
Gepost door HipHopMaster op maandag 12-09-2005 om 19:39:06
Kennen jullie het verhaal van die neo-nazi enzo?
nou ik wel!
hier in dokkum is het echt extreem!
Ik draag karl kani om te laten merken dat er ook nog iemand tegen ze is. maar we hebben wel veel skaters en buitenlanders die regelmatig met neo-nazis vechten.
is er iemand die dit erkend? graag ff posten.
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-09-2005 om 19:40:25
ik vind het persoonlijk raar dat je karl kani draagt om tegen iets te zijn, je draagt toch iets omdat je het wil?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 12-09-2005 om 19:41:01
ik ken geen verhaal...

maar kleding dragen om te laten zien dat je tegen ben? Zou ik zelf iig niet doen, ik praat liever met ze wetend dat ik de goede argumenten heb... Natuurlijk wel verstandig en niet in me eentje tegen 5
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 12-09-2005 om 19:43:50
Neo nazi's zijn raar, maar waarom draag je karl kani dan?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 12-09-2005 om 19:44:21
met nazi's praten heeft geen zin, ze zijn gebrainwashed die tjappies, bij ons op school ook, gasten met WP op hun tas enzo, dwazen
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 12-09-2005 om 19:51:47
Als je Karl Kani draagt om te laten zien dat je ergens tegen bent, is dat precies hetzelfde als een Iemand die lonsdale draagt om te laten zien dat hij tegen buitenlanders is.
----------------------------------------
onderschrift
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-09-2005 om 20:04:33
nou dat weer niet, als je karl kani draagt om hier tegen te zijn ben je niet bezig met haat zaaien enzo. Klein detail
Safire
Gepost door Safire op maandag 12-09-2005 om 20:31:37
ik vind het dope dat je een statement wilt maken met je kleding, maar ik denk niet dat dat nut heeft.. ik persoonlijk ga liever de discussie aan met zulke mensen..alhoewel het "gegen nazi's" stickertje op mn cdhoesje ook wel voor zichzelf spreekt.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Mip
Gepost door Mip op maandag 12-09-2005 om 20:35:19
dat slaat natuurlijk als een slappe lul op een karl kani broek!

en ik denk ook niet dat die gasten over wie jij het hebt ook echt neo-nazi's zijn
waarschijnlijk gewoon een groep buitenlanders-haters
das een heel verschil!
Lau Gepost door Lau op maandag 12-09-2005 om 20:39:46
Tsjonge jonge. Mijn kast hangt vol met Lonsdale. Ik vind mensen met Karl Kani stom.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 12-09-2005 om 20:40:54
Ik snap niet dat er nog steeds van die verdomd kortzichtige idioten rondlopen. Bedoel maar, hoe fucked up moet je zijn om je beter te voelen dan een heel ras. Dat soort mensen zijn mentaal gezien gewoon niet in orde...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 12-09-2005 om 20:41:58
Quote:
die ene kerel schreef op 12-09-2005 @ 20:40
Ik snap niet dat er nog steeds van die verdomd kortzichtige idioten rondlopen. Bedoel maar, hoe fucked up moet je zijn om je beter te voelen dan een heel ras. Dat soort mensen zijn mentaal gezien gewoon niet in orde...


hehe WORD
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 12-09-2005 om 20:52:35
neonazi zijn just sick!Maar ik vind niet dat je karl kani moet dragen om tegen hun te zijn, maar gewoon omdat je die kleding rlx vind.Ik vind het nogal wack als mensen lonsdale gaan dragen, omdat ze tegen buitenlanders zijn.Maar zo ie zo ik vind niet dat je kleding moet gaan dragen om iets uit te willen drukken je moet gewoon kleding dragen die jij rlx vind en die past bij jou style.Ik ken ook mensen die gedurig met karl kani en lonsdale door elkaar heen dragen en daar vind ik niks mis mee.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LayD Space
Gepost door LayD Space op maandag 12-09-2005 om 21:38:46
had vroeger een polo een keer gekocht.. vond die leeuw wel leuk.. kwamen mensen wel gelijk zeiken of ik nazi was :s maar simpel antwoord, nee ik vind deze polo gewoon leuk en het is geen racisten merk dan maken ze er zelf van.
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
B-Thug
Gepost door B-Thug op maandag 12-09-2005 om 21:43:26
fubu betekent for us by us tis dus eigenlijk utzelfde als lonsdale
Ernesto
tilburg represent ooooh boy southside
Gepost door Ernesto op maandag 12-09-2005 om 21:52:10
het zijn neppe mensen die neo nazi heb zelf veel problemen met hun maar ze kennen mij clap back net als ja rule das wat we doen en ook voor alle hip hop fans hier
maak je geen zorgen we maken heel die sub cultuur met de gron gelijk als we ammal samenwerken fuck em all
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 12-09-2005 om 21:54:41
Prachtige idealen hoor maar hoevaak kom jij een echte neo-nazi tegen? Iemand met een lonsdale jekkie die omdat zn vrienden het ook doen buitenlanders haat, is nog geen neo-nazi.


----------------------------------------
Days to come
Ernesto
tilburg represent ooooh boy southside
Gepost door Ernesto op maandag 12-09-2005 om 21:56:44
neej das waar maar als er allemaal nederlandse vlaggen opstaan en slavernij shit zijn het wel nazis
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-09-2005 om 21:58:08
wat heeft fubu nou met londsdale te maken? Londsdale is een boksersmerk , voornamelijk gedragen in amerika door boksers.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 12-09-2005 om 22:02:59
@ ernesto Ben ik het niet mee eens. Kisten met witte veters, vlaggetjes op kleding, al dat soort dingen, het wordt vaak wel gedragen, maar ik kan me niet voorstellen (uitzonderingen daargelaten) dat ze het dragen omdat ze echt absoluut een hekel hebben aan buitenlanders, maar meer door groepsdruk, de drang om ergens bij te horen. Wordt meestal gedragen door lager opgeleide kansloze jongeren, en dat geeft ook enigzins blijk van dat ze zich niet voor 100% bewust zijn wat ze nou eigenlijk uitdragen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2005 @ 22:05:18 ]

----------------------------------------
Days to come
Ernesto
tilburg represent ooooh boy southside
Gepost door Ernesto op maandag 12-09-2005 om 22:03:07
je hebt gelijk maar helaas voor dat merk word het door die teringlijers gedragen
Yep
('',)
Gepost door Yep op maandag 12-09-2005 om 23:30:36
Lonsdale Sports, founded by Bernard Hart (ex boxer)

http://www.lonsdale.co.jp/img/main/history_02.jpg

was niet echt een nazi denk ik...
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 12-09-2005 om 23:32:53
Het is echt naief en zielig om jezelf een houding te geven met je kleding of om anderen te beoordelen op hun kleding.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op maandag 12-09-2005 om 23:38:50
respect man juist goed dat je laat zien dat je niet van die onzin gediend bent daar gaat t om
----------------------------------------
betta believe that
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 13-09-2005 om 08:23:14
dnk ook niet dat hij nazi was..
in schagen heb je ook nazi's, maar die doen niet echt veel.. veel ken ik van gezicht. der zijn wel 3 nazi's die heel fout bezig zijn... foking etterstralen
SALVO
013 Brabant Zuid
Gepost door SALVO op dinsdag 13-09-2005 om 12:10:13
Dit is mijn mening....

"Ik heb een minderwaardigheidscomplex wat kan ik daar tegen doen?
Weet je wat?Ik scheer mijn kop kaal,trek kisten en een bombet aan,sjah ik ben een NEO!..."

Het zijn allemaal Wannebe Naties mensen met een probleem..
Sjhiit,zulke gasten denken dat ze rasisten zijn door Lonsdale te dragen....Ze weten de helft niet!
Boxer Mohamed ali droeg in zijn carriere Lonsdale dat zegt al genoeg toch?
Dit is allang bekend..,behalve voor die rond rollende verstandloze wannebe natie knikkers!
Ik heb in het verleden op drie feesten gestaan als Mc voor een bekende Jump DJ...
Ik ben na de derde keer opgestapt vanwege de haat ..MAFKEZEN!
Het zijn gewoonweg zielige gasten...En wat is het verschil dan?
We zijn allemaal van vlees en bloed gemaakt en hebben dezelfde organen.
We hebben alleen een ander kleur...reden genoeg om elkaar te haten toch?...Natuurlijk...
Ondanks alles wat er gebeurt is.. in en om de wereld.
We leven in 2005!!!!

En gast luister je hoeft je niet te uiten door Kani,Lonsdale,Perry of andere shit te dragen om het
tegendeel te bewijzen of wat dan ook...snap je?

Laat ze hangen..stelletje rond rollende kale knikkers zonder verstand...!!!!!

Of linche ze,ook relaxed!



[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 12:11:57 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 13:30:35
Quote:
Ernesto schreef op 12-09-2005 @ 21:52
het zijn neppe mensen die neo nazi heb zelf veel problemen met hun maar ze kennen mij clap back net als ja rule das wat we doen en ook voor alle hip hop fans hier
maak je geen zorgen we maken heel die sub cultuur met de gron gelijk als we ammal samenwerken fuck em all


Ooit gehoord van interpunctie? Moest het 3 keer lezen voordat ik doorhad wat er stond.
Maar over lonsdale... ik ken genoeg mensen die het dragen en echt geen buitenlanders haten. Volgens mij is het zelfs zo dat het meer uitzondering dan regel is, dat lonsdale dragers buitenlanders écht haten.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Robbie
Gepost door Robbie op dinsdag 13-09-2005 om 15:06:26
Ik hoor wel eens van die lui praten alsk ergens zit ofzo, dan zeggen ze dingen waarvan ik denk: wtf gast? meen je dat nou serieus? Zo hadden ze het bijvoorbeeld een keer over meisjes die hakken ofzo dragen en toen kwam zo;n gozer met de conclusie dat al die meisjes domme hoeren zijn. Hoezo? Dat zei die niet. Maar ondanks dat waren ze het er allemaal volkomen mee eens! -_-
----------------------------------------
Owww ok.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-09-2005 om 15:12:37
Mensen zullen nooit weten wat haat is laat staan de definitie.
zielige tjappo's.

TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 13-09-2005 om 16:17:37
ik vind dit persoonlijk weer een nutteloze discussie over londsdale en die shit. Londsdale is NIET racistisch en NIET alle londsdale dragers zijn nazi's de meeste zelfs niet.
hiersow in culemborg heb je echt heel veel buitenlanders procentueel een van de hoogste. ook in Tiel en Geldermalsen zijn er veel. de meeste vechten tegen ELKAAR molluko's tegen mocro's tegen turken tegen weet ik veel wat er is maar heel weinig ruzie tussen "witte en zwarte". Ik ken nazi's uit geldermalsen (daar zijn er hele veel) en dat zijn soms best dope gasten. en de meeste "echte" racisten dragen geen londsdale maar pitbull en dat soort shit. en buitenlandse mensen dragen hiersow ook bijna geen Kani.

----------------------------------------
overdedreven dang
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-09-2005 om 16:21:26
Ik ben benieuwd wanneer turken, marokkanen, antilianen, surinamers enz eens gewoon onder het kopje 'Nederlanders' gaan vallen. Ipv eeuwig als individuele groep te worden genoemd.

"De dader was een jongeman van marokkaanse afkomst". Dit soort shit hoeft niet.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 13-09-2005 om 16:27:54
dat zal idd veel helpen
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 13-09-2005 om 16:28:30
word aan livio
----------------------------------------
overdedreven dang
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 13-09-2005 om 16:55:40
fok neo's, fok kleding dragen omdat je tegen iets ben, fok mensen in individuele groepen indelen, represent een beter nederland
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 13-09-2005 om 16:56:23
Waarom moet dat niet? Ik vind dat wel belangrijk.
Het is gewoon een feit ook, beetje raar als je dat dan niet zou mogen zeggen.
Zo is ook al een tijdje duidelijk dat marokkanen procentueel de grootste criminele groep zijn.
Maar er echt iets aan doen durft de gevestigde orde gewoon niet.
Als ze dat wel deden zou dat helpen denk ik.
Boswottels
Gepost door Boswottels op dinsdag 13-09-2005 om 16:57:17
nou hier in zeeland heb je 2 racistische dropen 1 Arnemuiden 2 Yerseke. En dan dragen ze hier bij mijn school allemaal een trui met arnemuiden er op echt een freaks.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 17:01:29 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 13-09-2005 om 16:58:11
ja maar als je geen afkomst neomt heeft niemand:

alweeeeeeeeeeeeeer een turk? het moetniet gekker met ze worden etc.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-09-2005 om 17:02:46
en daarnaast, een deel van die gastjes heeft gewoon een Nederlands paspoort.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 17:03:27
Zogauw je een Nederlands paspoort hebt ben je een Nederlander vind ik. En dient er dan ook naar een Marokkaan die een tas heeft als Nederlander verwezen te worden. Maarja, das dan weer mijn mening....
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 13-09-2005 om 17:15:36
Waarom zouden mensen niet kunnen reageren weer een turk.
Druk de mensen maar met de neus op de feiten.
Zodat de regering misschien ook eens wakker wordt en ziet wat er in het land gebeurt.
En sommige hebben een nederlands paspoort, dat kan maar marokkanen hebben ook nog altijd een marokkaans paspoort want dat vindt koning hassan leuk.
Ook als je aan marokkanen, turken etc vraagt of ze zich nederlander voelen zeggen ze vaak nee en voelen ze zich meer verbonden met het moederland.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 17:19:29
Vind je dat heel gek? Als ze steeds neerbuigend aangekeken worden. Ze worden gewoon allemaal over 1 kam gescheerd, dat kan toch niet meer man?! Ik zou me ook geen Nederlander vinden als telkens als ik aangefiets kwam mensen zouden reageren met: ''Daar heb je heeeem weer!'' of ''wat een klote Turk!''
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-09-2005 om 17:25:30
Quote:
BattleCat schreef op 13-09-2005 @ 17:15
Waarom zouden mensen niet kunnen reageren weer een turk.
Druk de mensen maar met de neus op de feiten.
Zodat de regering misschien ook eens wakker wordt en ziet wat er in het land gebeurt.
En sommige hebben een nederlands paspoort, dat kan maar marokkanen hebben ook nog altijd een marokkaans paspoort want dat vindt koning hassan leuk.
Ook als je aan marokkanen, turken etc vraagt of ze zich nederlander voelen zeggen ze vaak nee en voelen ze zich meer verbonden met het moederland.


shiiit, over generaliseren gesproken.

Alsof de regering de partij is die wakker moet worden geschud, die weten echt dondersgoed wel hoe het hier allemaal in elkaar zit. De BURGERS, dat zijn de motherfuckers die moeten worden wakkergeschud!
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 13-09-2005 om 21:36:00
Komt me heel bekend in de oren!

arnemuidenaars??? :p die waren " vroeger""ook zo.. wha.. der is een tijd geweest dat het ook daar zo was
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 13-09-2005 om 21:40:19
Quote:
Boswottels schreef op 13-09-2005 @ 16:57
nou hier in zeeland heb je 2 racistische dropen 1 Arnemuiden 2 Yerseke. En dan dragen ze hier bij mijn school allemaal een trui met arnemuiden er op echt een freaks.



Ja , freaks.. ken wel een paar niet rasistische arnemuidenaars ... kan me dat gevecht wel herrineren bij die brug bij arnemuiden :p konden ze over de brug.. nee, gaan ze via het water :p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 13-09-2005 om 21:47:33
Ik vind raar dat vroeger.Mijn werkers hun vrouwen geen hoofddoek droegen en de vrouwen nu wel.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 13-09-2005 om 22:37:23
Quote:
Boswottels schreef op 13-09-2005 @ 16:57
nou hier in zeeland heb je 2 racistische dropen 1 Arnemuiden 2 Yerseke. En dan dragen ze hier bij mijn school allemaal een trui met arnemuiden er op echt een freaks.


fok hun haha, gegarandeerd fittie met gasten uit die dorpen, laat ze lekker doorvissen ofzo boelertjes
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 13-09-2005 om 22:43:30
Quote:
BattleCat schreef op 13-09-2005 @ 17:15
Waarom zouden mensen niet kunnen reageren weer een turk.
Druk de mensen maar met de neus op de feiten.
Zodat de regering misschien ook eens wakker wordt en ziet wat er in het land gebeurt.
En sommige hebben een nederlands paspoort, dat kan maar marokkanen hebben ook nog altijd een marokkaans paspoort want dat vindt koning hassan leuk.
Ook als je aan marokkanen, turken etc vraagt of ze zich nederlander voelen zeggen ze vaak nee en voelen ze zich meer verbonden met het moederland.


nare ervaringen ofzo ?
vind dat je er nogal makkelijk over praat
zoals eerder gezegt hier, er wordt te vaak benadrukt dat iemand met een mocro of turkse nationaliteit iets heeft
geflikt, of iemand met een islam getinte achtergrond..

naja,, net of ik of iemand anders op dit forum daar iets aan kan veranderen enzo
nerd
Straight Edge
Gepost door nerd op woensdag 14-09-2005 om 09:39:35
Quote:
HipHopMaster schreef op 12-09-2005 @ 19:39
Ik draag karl kani om te laten merken dat er ook nog iemand tegen ze is.


Triest! Dus mensen die geen Karl Kani dragen zijn niet tegen nazi's? Probeer het met woorden, kom je veel verder mee.

----------------------------------------
Duvel is geen hond die blaft!
Robbie
Gepost door Robbie op woensdag 14-09-2005 om 12:59:47
Quote:
Boswottels schreef op 13-09-2005 @ 16:57
nou hier in zeeland heb je 2 racistische dropen 1 Arnemuiden 2 Yerseke. En dan dragen ze hier bij mijn school allemaal een trui met arnemuiden er op echt een freaks.


Je vergeet de kotters in hun oren! Dat is ook echt een must als je daar woont.
----------------------------------------
Owww ok.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op woensdag 14-09-2005 om 17:01:24
Quote:
die Lange schreef op 13-09-2005 @ 22:37
[...]

fok hun haha, gegarandeerd fittie met gasten uit die dorpen, laat ze lekker doorvissen ofzo boelertjes


Breskens was toch ook zo dorp?
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0175 sec.