Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 12-09-2005 om 22:41:49
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=225048

beat : reflux
Renzos
3-84
Gepost door Renzos op maandag 12-09-2005 om 23:02:13
dope track
die multi zo rond 2 en halve minuut is vet!!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 00:04:56
thnx man
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 13-09-2005 om 00:11:13
damn lekkere track weer gast. Dope beat ook !

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 13-09-2005 om 08:36:51
Ja, goed nummer.
Lekkere tekst,
de juiste beat gekozen,
Veel ryms en multi's.

Dus weer.. Props naar joe fortune
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 09:07:47
thnx ari en Dvince
Erg fijn om te horen , bedankt

props voor de beat , naar Reflux
SALVO
013 Brabant Zuid
Gepost door SALVO op dinsdag 13-09-2005 om 10:28:40
Je klinkt dope man!....
Dikke beats...
Tekst is goed..
En lekker flow...

livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-09-2005 om 15:07:25
Je hebt een chille stem.

Vind de beat niet helemaal je van het, iets te dromerig. Had beter in stijl geweest om een 'vette' beat te gebruiken.
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op dinsdag 13-09-2005 om 15:34:42
Dope track imo (Khad niet anders verwacht maarja)

Maar als je spitt, en je bent klaar met een line en je ademt weer in dan adem je zo in dat je het hoort, daar krijg ik het zelf benauwd van (laatste verse volges mij)
Misschien ben ik de enige die dat hoort aangezien hij op mn mp3 speler zit omdat mijn pc het nog niet goed doet

Maar props, dope hoor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 15:36:53 ]
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 13-09-2005 om 15:35:48
dope, deze zet ik op mijn mp3 speler
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op dinsdag 13-09-2005 om 15:39:39
die beat is kk gruwelijk

chorus is dope
vin alleen dat je de intro beetje te hard hebt staan
keep it up
----------------------------------------
fuck yu
Jakyman Gepost door Jakyman op dinsdag 13-09-2005 om 16:28:07
aaah doope!!

lekekre beat, props naar die reflux..

lekkere flow, en dope multies en zo..
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 16:38:31
mensen , mensen ik voel me gevleid , mp3 spelers en playlist's ontzettend bedankt voor alle complimenten en feedback , heel fijn om te horen dat het nummer in de smaakt valt.

De beat is eigenlijk afhankelijk qua smaak , het is idd niet zo'n "club" beat zoals je verwacht , maar ik vondt hem er mooi bijpassen.

En dat van die adempauzes klopt, ik was te lui om het weg te knippen, en vondt het naderhand wel wat hebben Maar iedereen erg bedankt ( meer feed is welkom hoor ) ben echt heel erg gevleid
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op dinsdag 13-09-2005 om 16:58:03
ja dope poekoe ouwe
vette flow dikke multies
lekkerlekker
beat beetje jammer doet het m niet bij mij
maar zeg maar zo je kan niet alles hebben
----------------------------------------
Kiphop baby!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 17:13:49
Je hebt echt een dope stem man. Maar over de track zelf:
Je multies zijn dik. Ik snap sommige lines niet.. zoals dat over een nijptang. En ik vind dat de beat juist wel flex is, chill enzo. Anyways, ben nu nog benieuwder naar meer nieuwe shit van jezelf of iets met Chester.

fattige shit dus...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 17:37:44
thnx kip en kerel heel blij om te horen. merci

@ die ene kerel , nog een aantalen dagen geduld ( hoop ik ) en over die nijptang...tja be"grijpen" met een nijptang...ach..t klonk grappig

thnx Feeders
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 17:38:44 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 13-09-2005 om 17:42:00
Ooow nu snap ik em! whaha best logisch ook eigenlijk, maar ik luisterde over dat stukje van begrijpen heen ofso denk ik...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 13-09-2005 om 17:50:21
Quote:
die ene kerel schreef op 13-09-2005 @ 17:42
Ooow nu snap ik em! whaha best logisch ook eigenlijk, maar ik luisterde over dat stukje van begrijpen heen ofso denk ik...


haha kan gebeuren , geeft niks blij dat je hem snapt

meer feed is altijd welkom
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op woensdag 14-09-2005 om 15:33:34
Oke, jij wou feed.

Misschien nog ingewikkelder flowen? misschien je tempo verhogen? misschien combineren??? cd uit brengen?
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 16:59:49
Quote:
Dvince schreef op 14-09-2005 @ 15:33
Oke, jij wou feed.

Misschien nog ingewikkelder flowen? misschien je tempo verhogen? misschien combineren??? cd uit brengen?


ik heb in deze track 3 á 4 flowisselingen (meer dan zat, ze me feed bij dax ) en nog sneller rappen ? dit is al een 95-100 bpm beat ofzo ;P snel zat ( luister me laatste take maar, adem tekort ) en ik ben geen twista mare, cd uitbrengen komt allemaal goed , mijn flow zal in elke track vanaf nu anders zijn en een snelle track komt ook nog , maar dan moet je even geduld hebben
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 14-09-2005 om 17:02:07
ja redelijk lauw zoals wel vaker het geval is bij je drops.
al vind ik de beat vrij kut en een cd uitbrengen ook wat overdreven
----------------------------------------
Jonkonize!
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 14-09-2005 om 17:08:09
Jullie veranderen te weinig van flow...

Maar hoe the fuck komen jullie aan zulke goeie kwaliteit....

neem nu op met behringer mixer shure sm58 mike en m-audio geluidskaart.., maar me kwaliteit is nog ruizig en komt bij lange na niet in de buurt van dat van jullie...

Oja ga nu een rode nt1a halen denk je dat dat veel vershil gaat maken?
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 14-09-2005 om 17:10:16
En p.s waarom nemen jullie elke line afzonderlijk op? het is makkelijker om 16 bars in 1x te spitten...
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 18:46:22
Quote:
Saizen schreef op 14-09-2005 @ 17:10
En p.s waarom nemen jullie elke line afzonderlijk op? het is makkelijker om 16 bars in 1x te spitten...


lachen met jou ik spit ze ook in 1 keer , uitzonderingen daar gelaten , maar dat is voor het effect kijk dat jij nou niet... laat maar , ik maak een geintje

maare , meer flow afwisselen ? ieder zijn ding, ik hou liever het ritme in me tracks en wissel af en toe. En kwaliteit, ja ik heb gewoon een goede setup qua mic , plop killer en geluidskaart....en niet jaloers worden he saizen, maar ik heb niet eens een mixer mic gaat zo recht (plop) het gaatje van me geluidkaart in , niks mixer. En ik hoef in cool edit ook niets te doen aan de kwaliteit, enkelt de volume's stem / beat goed zetten. je moet wel letten dat het schruifje van je mic in je windows geluidsinstellingen niet volluit staat, dat geeft de ruis.

Maar bedankt voor de feed
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 18:48:27
ps :

Quote:
Saizen schreef op 14-09-2005 @ 17:08
Oja ga nu een rode nt1a halen denk je dat dat veel vershil gaat maken?


gezien de setup die je nu hebt gok ik op een iets betere kwaliteit , mits je al je instellingen goed hebt natuurlijk ( zowel analoog als digitaal ). Maar pm me maar ofzo als je hulpt wilt met die spullen.
DTMN
!
Gepost door DTMN op woensdag 14-09-2005 om 19:24:25
Ik vind de kwaliteit van de track zeer goed in elkaar zitten en als dat gewoon je kale opname is dan heb je het nog beter voor elkaar, toch heb ik een paar opmerkingen.

Ik vind de beat leuk, afhankelijk van smaak natuurlijk maar als ik dat zou horen bij een hiphop-optreden dan doet het me niets, de beat beter gezegd mag wat meer invloed hebben in je track. (Er zal bijv niemand echt los gaan op deze track, live bedoel ik dan). Ik zou dus de beat dikker maken.

Je stem is goed duidelijk alleen soms heb ik op beaalde momenten in je track het gevoel dat het te ingesproken is zeg maar, het lijkt soms net praten ipv rappen. Ik zeg dus niet dat je flow niet goed is maar wat meer aandacht naar je stemgebruik laten uitgaan. Misschien is dat het nadeel van afzonderlijke lines opnemen

Dus kwaliteit is dope maar ik kan er niet los opgaan helaas
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 19:33:54
thnx voor je feedback man , maar check

met een optreden zou ik nooit en te nimmer dit nummer doen.

Los opnemen ? wat bazelt iedereen toch ? ik spit gewoon me 16 lines ofzo , en af en toe doe ik een zinnetje los , voor het effect, zodat die eruit springt. en neem een zin zoals "gebruik een trap om binnen te treden" duh, tuurlijk is dat ingesproken , dat is ook de bedoeling

En jup 't was een kale opnemen, geen enkel filter ding of wat dan ook Maar nogmaals , denk nou niet dat ik per line opneem , want dat is omslachtig , nep en het klinkt ook nog eens kut. en de beat , ja , smaken verschillen en nee het is zeker geen stage-beat maar meer gewoon voor een track, die je op hebt staan , tijdens het roken, chillen, wat dan ook tussen alle andere tracks dat even terzijde.

Bedankt voor het feeden
DTMN
!
Gepost door DTMN op woensdag 14-09-2005 om 19:55:17
geen dank,

ik dacht dat ik het ergens gelezen had in deze topic dat je per line opnam (het leek me ook nogal tijdrovend), extra punchlines opnemen is altijd goed inderdaad.

met betrekking btw met het ademen tussen je zinnen wat iedereen als naar schijnt te ervaren, luister naar Method Man , zijn sjit dope en zijn ademteugen tussen zijn lines die maken het gewoon nog doper i.c.m. met zijn stemgeluid dan. bedoel dus dat hoorbaar ademhalen niet per definitie kut is

heb je btw ook rauwere produkties??
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 14-09-2005 om 19:57:15
hijs vet man, ik draai em op mn inet radio
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 20:06:21
Quote:
Dadre schreef op 14-09-2005 @ 19:57
hijs vet man, ik draai em op mn inet radio


dat is echt super dope van je man , een groot compliment , bedankt

en @ DTMN , check tracks zoals "slagerij" sorry dge , jf , moet toch even me shit promoten
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 14-09-2005 om 20:09:03
hehe
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 20:31:21
haha zoek jij soms het forum af op jou naam ofzo ik noem je naam en direct reageer je

Iemand nog feed , tips, complimenten , opmerkingen etc etc , altijd welkom
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 14-09-2005 om 20:34:20
Ik check de actieve topics he
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 14-09-2005 om 20:34:53
Ik heb hem ff'n gechekt.. en ik vind hem dope klinken..
das een compliment
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 21:25:57
thnx Notorius

en @ Saizen, waarom spreek je trouwens van "jullie" , weet niet of je hem hebt gehoord ... maar ik ben het in me eentje hoor
rame
Gepost door rame op woensdag 14-09-2005 om 22:13:27
dope track man, ik had nooit echt iets van je gehoord dus dit verbaasde me wel, ga zo door.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op woensdag 14-09-2005 om 22:14:21
Quote:
Mx Fortune schreef op 14-09-2005 @ 18:46
[...]

lachen met jou ik spit ze ook in 1 keer , uitzonderingen daar gelaten , maar dat is voor het effect kijk dat jij nou niet... laat maar , ik maak een geintje

gewoon een goede setup qua mic , plop killer en geluidskaart....en niet jaloers worden he saizen, maar ik heb niet eens een mixer mic gaat zo recht (plop) het gaatje van me geluidkaart in , niks mixer. En ik hoef in cool edit ook niets te doen aan de kwaliteit, enkelt de volume's stem / beat goed zetten. je moet wel letten dat het schruifje van je mic in je windows geluidsinstellingen niet volluit staat, dat geeft de ruis.

Maar bedankt voor de feed


Kiek Dankje ... snap nu waarom die ene mic zo slecht deed! had gewoon toch de verkeerde instellingen
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 14-09-2005 om 23:09:19
Quote:
Dvince schreef op 14-09-2005 @ 22:14
[...]

Kiek Dankje ... snap nu waarom die ene mic zo slecht deed! had gewoon toch de verkeerde instellingen


blij dat je er wat aan had
B3kVechter
Roffe Rijmers In Het Huis
Gepost door B3kVechter op donderdag 15-09-2005 om 11:44:23
Ik vind je flow wel lekker
Alleen je vocals en dubs staan veel ste hard..
De beat vind ik niet super..
ik heb betere gehoord..
Je lyrics is wel doop... lekkere wordplay en multis zijn ook aanwezig, lekker
Maar je hebt een irritante stem ... net nog iets te hoog, maar dat ik mijn persoonlijke mening

Overall vind ik hem wel doen..
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 15-09-2005 om 14:50:11
ik zie veel positieve feed, maar ik vind em zelf eerlijk gezegd niet zoo geweldig, vooral kwa flow
je geluidskwaliteit is wel goed ja, maar ik hoor teveel onnauwkeurige woordplaatsingen en multis die er niet lekker uitkomen.. die multis op 2.10 zijn eigenlijk de enige die ik echt voel. kwa betekenis zitten er wel wat leuke vondsten in, maar begrijpen als een nijptang vind ik vrij zwak, vooral in een refrein
je delivery is wel dope, beetje djiggy dje - rook nog een baap-achtig. beat is ook wel mooi maar niet helemaal mijn ding.. maar ik zou toch nog even met lettergrepen puzzelen volgende keer totdat elke zin perfect geflowd kan worden
niet dat ik dat doe of kan trouwens maar daar gaat het niet om
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2005 @ 14:50:57 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 15-09-2005 om 15:39:23
thnx veelpleger daar kan ik nou wat mee. Je soms ben ik gewoon of te lui , of krijg ik het op papier wel lekker in de maat , maar in het echt niet.

Tevens , volg de link boven ( 1e post ) en vindt daar de nieuwe versie even nog wat kleine puntjes geporbeerd weg te werken.

En nijptang dinges, ja het is eigenlijk meer een track bedoelt om te oefenen met flowafwisselingen en dat soort shit.

Maar thnx veelpleger en ook bekvechter. En sorry van me stem , maare, leer er mee leven kan het niet bepaald naar wens aanpassen.

nogmaals : nieuwe versie is nu online , zelfde track link etc etc
B3kVechter
Roffe Rijmers In Het Huis
Gepost door B3kVechter op donderdag 15-09-2005 om 18:31:42
even voor de duidelijkheid.. ik ben niet De BekVechter van dit forum ...
ben een andere.. van RapMaker.nl...
maar ik kan me naam niet meer veranderen
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 15-09-2005 om 19:00:52
erhm...oké

iemand nog feed ( over versie 2 , ga hem checken )
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.