Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
indivisueel
stoeptegels & klinkers!
Gepost door indivisueel op dinsdag 13-09-2005 om 18:12:49
Ok, aangezien hier volgens mij nogal wat paps uit Zwolle en omgeving zitten, een vraagje voor jullie.

Ik zit nu sinds een half jaar ofzo in zwolle opgescheept, maar waar de hel is hier iets te doen, waar kan ik fatsoenlijk op stap gaan met normale muziek(lees: geen apres-ski rotzooi), en is er uberhaupt een plekje voor de hiphopliefhebber hier? Schijnt zo nu en dan een viaduct gebruikt te worden voor een feestje, maar daar was ik toen nog niet van op de hoogte
Maar er is hier geen club ofzo wel?

Maar anyway, wat kunnen jullie me aanraden om te chillen op z'n oosters ofzo, waar gaan jullie op stap in Zwolle? Of moet ik per se 'buiten de deur'

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 18:14:07 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 13-09-2005 om 18:17:47
je zou 1 keer in de maand bij ons hier in Deventer uit kunnen gaan.... laatste vrijdag van de maand is er een hiphop avond
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 18:19:59
eh luxor zeker..beter ga je 23 sptember naar apeldoorn naar die volkomen wreed met sticks en jawat
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
indivisueel
stoeptegels & klinkers!
Gepost door indivisueel op dinsdag 13-09-2005 om 18:26:43
juh, ik zie het inderdaad.
ff kijken hoe ik thuis kom dan, maar dat moet lukken.

dan nog, ik wil ook wel es zo gaar als een aap naar huis kunnen fietsen, en van apeldoorn naar zwolle is niet mijn idee van een lekker fietstochtje terug
dus wat kan ik hier....
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 18:35:30
moet je ff kijken op de sites van
deleerenlampe.nl. daar heb je een redelijke R&B zaal. op die site kan je kijken of er ook een bus naar zwolle gaat. die hebben van die bussen die rond 4 uur richting huis rijden.
òf doe je heel tof tegen mij en laat ik je die huisfeesies beleve waar de meeste nog van dromen. :p
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 13-09-2005 om 18:48:06
ga gewoon naa de joffer als je je verveeld is altijd wel gezellig, loop de binnenstad maar in staan genoeg cafes en bendes waar het wel leuk is, timeless de toog de doktor(als je alto bent) de joffer dus, enz enz
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 13-09-2005 om 18:50:37
Cafe's zijn top40 muziek in zwolle, verder alleen leuk als je met je vrienden gaat.
Zaaldijk in lemeleveld, zaterdag gaat er om 10 uur een bus heen bij urbana
Takens, en brouwers zijn ook in de buurt om heen te gaan,
14 oktober is trouwens grote prijs halfe finale in hedon
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 13-09-2005 om 19:12:02
hiphopcafe Blauwe Bengel is toch ook in zwolle?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-09-2005 om 19:19:09
Quote:
Schaduw schreef op 13-09-2005 @ 19:12
hiphopcafe Blauwe Bengel is toch ook in zwolle?


yep
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 19:35:41
heb je die site van hun wel eens gezien, van de 'hiphopcafe' Blauwe Bengel. eh ziet er absoluut niet uit. maar hoest daar iig??
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 13-09-2005 om 19:41:05
Nooit geweest
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 13-09-2005 om 19:47:39
blauwe bengel is geen strictly hiphop, wel doen ze op vrijdag / zaterdags veel hiphop en lauwigheid en de hele zwolle familie hangt er vaak als er geen optredens oid zijn. Ga er zelf niet zo heel vaak heen. De doctor, bluescafe, joe champs is nog wel relaxed om te chillen. Voor de rest paar leuke kroegen maar geen echte hiphop shit.

Oja, 14 oktober natuurlijk hedon, halve finale grote prijs nederland met jawat, ninthe, kas en meer.. nav voor de plaatjes. Wordt dope.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 19:49:58
ik vind het zowiezo wel ERG zwak van de hoofdstak van overijssel dat zij geen dope discotheek heeft. als je een beetje redelijk wil wegspacen moet je je als gelijk mengen tussen die stinkende boeren
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 13-09-2005 om 19:51:16
er waren zat discotheken maar bijna allemaal failiet of weg. Blijkbaar boeit het zwolle niet. Ik stem voor een hiphop cafe, als iemand het ziet zitten contact me
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 19:52:03
ik ook. ey laten we er 1 openen. "de nlhiphop cafe"..eeh
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 13-09-2005 om 19:59:34
deal, heb jij het geld en de diploma's? zorg ik voor het bier en de muziek
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 13-09-2005 om 20:01:49
we doen een inzamelings actie voor dit project, me bankrekeningnummer is 1321654681. degene die het meest stor krijgt een knuffel

en owja een diploma heb je tegenwoordig niet meer nodig, wel een vergunning van de gemeente voor het alcohol en shit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 20:02:24 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
brewer
Zeg Zwolle!
Gepost door brewer op dinsdag 13-09-2005 om 20:59:30
@angelix...ik snap niet dat je een hiphop liefhebber naar Zaal Dijk wil sturen...daar hebben ze daar zover ik weet nog nooit van hip-hop gehoord...
zelf ben ik ook bijna wekelijks in de R&B zaal van de leeren lampe in Raalte te vinden maar de DJ daar houdt niet zo van NLHIPHOP(draait af en toe frans en bassie ofzo)... als er een andere DJ is kan je zelf wel nlhiphop meenemen dan draait ie wel een nummertje, laatst zwarte koffie meegenome en een keertje kimo en nina en spacekees en terilekts...en af en toe opgezwolle meenemen...
maar ik weet t verder ook niet waar je hier heen kan gaan voor die urban shit...als iemand anders wat weet laat t mij ook ff weten...altijd t zelfde is ook zo saai...
----------------------------------------
Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde?
indivisueel
stoeptegels & klinkers!
Gepost door indivisueel op woensdag 14-09-2005 om 01:56:42
Quote:
Capone schreef op 13-09-2005 @ 19:52
ik ook. ey laten we er 1 openen. "de nlhiphop cafe"..eeh


woord, count me in

maar goed, ik zal die tenten die ik nog niet van binnen gezien heb eens 'testen' dan, maar het is dus al waar ik bang voor was; buiten de deur. Alleen kut dat ik nog steeds geen rijbewijs heb, met die klote treinen tot 23.00 uur ofzo
etr
Etter!
Gepost door etr op woensdag 14-09-2005 om 03:47:36
kerels de blauwe bengel is niet meer

in zwolle is bijna niks te doen, heel soms een feesje in eureka (als CAT22 langs wil komen of een Serch ding) en heel soms in Hedon (maar dat is dan altijd om 2u afgelopen ghehe). Illegale feesjes zo nu en dan maar daar moet je het ook maar toevallig mee treffen want de helft van de keren zit je met krakervolk en punk opgescheept, nee het is niet makkelijk.
----------------------------------------
[url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ETR]Mijn DVD's[/url] :: Mijn Site
ZwolleZuid - AmsterdamOsdorp
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 14-09-2005 om 14:18:31
@Brewer, ik bounce daar vaak genoeg weg op hiphop
questie van de juiste zaal op het juiste moment. Maar wel veel boeren.

The Q wordt trouwens heropent, dat word wel de bomb dan.
Zit bij het odeon. Een eigen hiphop café openen lijkt me wel chill
maarja, ik heb me havo nog niet eens af
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 14-09-2005 om 14:35:01
Quote:
Capone schreef op 13-09-2005 @ 20:01
en owja een diploma heb je tegenwoordig niet meer nodig, wel een vergunning van de gemeente voor het alcohol en shit


Zonder je hygiene diploma's mag je echt geen horeca gelegenheid openen hoor, weet je wel hoe streng die wetten zijn? Ik draai soms wel is zonder horeca papieren kroeg in het jongeren centrum, kost de stichting 5000 euro ofzo als de keuringsdienst van waren langs komt en er is niet met met de juiste horeca papieren aanwezig.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 14-09-2005 om 14:48:59
damnn als ik dit lees ben ik blij dat ik net buiten rotterdam woon!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.