Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Met trots kondig ik jullie aan De Eerste NL Hip-Hop Forum Awards start? +/- 3 à 4 weken waar? hier categorieën:-beste nieuwkomer -beste audio -meest gevoeligste -beste mod - en vele meer p.s. :mensen die willen helpen pm me maar,dus AUB iemand mee helpen!! ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehe dope | ||
Lau | ![]() | ![]() |
En wie zijn de genomineerden? ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
waar ga je dat plaatsen? :p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
Hoe het werkt. -Eerst wordt met de organistaoren al de awards vast gelegd. -Deze worden op een topic gedropt. -dan de namen. -Mensen schrijven duidelijk voor wie en welke awards[liefst allemaal] -Dan krijg je een pm met dat je vote is opgenomen belangrijk ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
geen leven | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 13-09-2005 @ 21:11 geen leven ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Wat haal je op je hals. Hier heb je een dagtaak zoals jij het van plan bent. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
Daarom vraag ik ook mensen die me willen helpen. @mip: en dan zagen dat de sfeer hier slecht is. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik vind het op zich wel een leuk idee. Ik heb er alleen geen tijd voor om je te helpen. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
tof idee, doen ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Grootste bitch moet er ook bij. Ik nomineer Mip. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
MUAHAHAHA wat een lol ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
en natuurlijk member met de meest creatieve naam ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ikke dus..![]() | ||
![]() | ![]() |
Voor ideeën post naar mij. Let op Alle spam worden zonder pardon verwijderd en alleen onderwerpen die klaar en duidelijk gezegd zijn worden geaccepteerd. Dit wordt aan de afzender vermeldt.Ik herhaal:elke vorm van spamwordt verwijderd. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Door wie dan?*SPAM* ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Hoe wil jij SPAM verwijderen? Note: hij heeft vriendjes [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 21:30:11 ] ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hoe ga je dit aanpakken? site maken? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Ik bedoel in m'n pm ![]() Edit: wil het toch een beetje overzichtelijk houden [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 21:31:38 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Het spam moet gewoon niet meer uti de hand lopen dan normaal | ||
![]() | ![]() |
Ok, hihi ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Nu weer ontopic : Wie wil er mee helpen met azbest zijn idee? :p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Lekkerste chick is ook wel een mooie categorie. Dan moeten de dames ff inschrijven met foto ![]() | ||
![]() | ![]() |
Oke vanaf nu wordt dit topic alleen voor 'officiele' mededelingen gebruikt. er wordt een praat topic gemaakt. p.s. PM je ideeën mensen PM ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik vind het dope. serieus. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 13-09-2005 @ 21:39 Lekkerste chick is ook wel een mooie categorie. Dan moeten de dames ff inschrijven met foto ![]() eindelijk een zinnig voorstel! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
alleen als ik genomineert wordt vind ik het dope ![]() nee op zich wel leuk idee, maar kom dan wel met van die klik polls enzo, dat je alleen maar hoef aan te klikken ![]() ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 13-09-2005 @ 22:33 alleen als ik genomineert wordt vind ik het dope ![]() nee op zich wel leuk idee, maar kom dan wel met van die klik polls enzo, dat je alleen maar hoef aan te klikken ![]() ![]() zouden jullie eens niet allemaal in het award praat topic posten? meerbepaal dit topic ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ja oke baas hmm | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind mezelf sowieso de dopeste... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
gaat dit nog door? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
wel koel, maar dit kost je inderdaad veel tijd.. | ||
![]() | ![]() |
Ja,ik ben er nog mee bezig ga het rond kermis hope klaar te hebben ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
nou bij ons in de stad is het nu kermis hoor ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
bij ons niet.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik bedoel kerstmis ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dat is ook nog niet bij mij.. bij jou wel prow? ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
krijg je dan ook zon award voor in mijn prijzenkast ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
zon beeldje jeweetoch ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
dat nog net niet ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
jammer ik was net al aan de toespraak begonnen yo ---------------------------------------- betta believe that | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-11-2005 @ 15:55 dat is ook nog niet bij mij.. bij jou wel prow? ![]() bij ons in de v&d wel. daar hangen de kerstballe al een week en sinterklaas is nu pas net binnen. maar ontopic: ik ben benieuwd. maar ik denk dat het weer uitgaat lopen op een teringzooitje ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Woehahah, ben benieuwd wat hiervan terecht gaat komen ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
het wordt ook een teringzooi.. 100% ![]() maar ik hoop dat er ook iets van meest irritante gozer van het forum award is of zo.. want dan win ik het ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik nomineer mezelf voor de arrogante madderfakker award, want ik ben kk dope ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee je wordt gewoon genomineerd voor de grootste leugenaar dan ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het maar niks | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
gaat dit nog door? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
lol ![]() ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] |