Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Lau Gepost door Lau op woensdag 14-09-2005 om 12:01:14
De bestuurder van de nieuwe Chinese terreinauto JMC Landwind zal een frontale botsing met een snelheid van 64 km per uur niet overleven. Dat valt af te leiden uit een serie crashtests, die de ANWB samen met Europese zusterclubs heeft laten uitvoeren. De resultaten zijn zo slecht dat deze auto naar de mening van de ANWB niet op de Europese markt moet worden toegelaten. De Landwind is de eerste Chinese SUV die binnenkort in Nederland te koop is.


De Landwind is een gevaar op de weg. Dat geldt in de eerste plaats voor inzittenden bij de crashtest. In de meer dan 20 jaar dat de ANWB over crashtests publiceert, heeft een auto nog nooit zo slecht gescoord als deze. Bij de frontale botsing wordt het compartiment van de bestuurder totaal samengedrukt.

Na de botsing zit de testdummy volledig klem tussen dashboard, stuurwiel en autostoel. Het stuurwiel schiet via het hoofd van de bestuurder tegen het dak.

Video crashtest Landwind (1.4 mB)
Video interieur/bestuurder tijdens crashtest Landwind (1.9 mB)

Ook in de rijtests is het oordeel slecht: zeer duidelijke slingerneigingen, gevoelloze besturing, lange remweg, met 11,6 liter super per 100 km een hoog verbruik en een slordige afwerking. De emissietest toont ook aan dat niet wordt voldaan aan de huidige eisen voor uitlaatgassen voor personenauto’s. Pas met de nieuwe emissie-eisen in 2010 moeten ook de SUV’s en andere zware personenauto’s ook schoon zijn.

Bron: www.anwb.nl
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Crunx Gepost door Crunx op woensdag 14-09-2005 om 12:08:42
daarom zijn chinese wagens meestal zo goedkoop
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 14-09-2005 om 23:00:44
hehe het ideale cadeau voor je schoonmoeder..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 14-09-2005 om 23:02:22
Quote:
MC Notorious schreef op 14-09-2005 @ 23:00
hehe het ideale cadeau voor je schoonmoeder..


hmmz jah moek eerst een schoonmoeder hossellen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 15-09-2005 om 09:30:52
Hoe zou de ambulance van Jiangling het doen in de crashtest?


----------------------------------------
Days to come
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 15-09-2005 om 09:33:41
Quote:
upnorth schreef op 15-09-2005 @ 09:30
Hoe zou de ambulance van Jiangling het doen in de crashtest?

[Plaatje]


Slecht Lijkt op een ijscowagen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 16-09-2005 om 00:32:19
Je moet ook niet verwachten dat ze in China iets anders kunnen dan goedkoop dingen in grote hoeveelheid produceren.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 16-09-2005 om 00:34:46
je moet het van de positieve kant zien, hoe meer die SUV ingedeukt gaat worden, hoe kleiner de deuk in jou auto
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 16-09-2005 om 00:52:20
Goed punt, maar ik zit de laatste tijd voornamelijk in een Volvo of een huur auto. Dus zorgen om de grote deuken maak ik me sowieso niet
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.